Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości IN Energisu na platformie ECT

IN Energisu na platformie ECT

WitekT 1 Lipca 2005 12:47

0 0

Energis Polska uruchomił nową platformę usług głosowych. Dzięki niej operator będzie mógł świadczyć szeroko pojęte usługi sieci inteligentnej z wykorzystaniem własnego zakresu numeracji 0-708 (Energis PREMIUM) i 0-800, 0-801 (Energis INFO).

Platforma umożliwia korzystanie z telekonferencji, usług przedpłaconych oraz zaawansowanych rozwiązań numerów usługowych obejmujących między innymi interaktywne usługi głosowe IVR i automatyczną dystrybucję połączeń ACD. Oferta jest skierowana do klientów biznesowych. Energis będzie tworzył nowe zastosowania i w ten sposób stymulował wzrost najbardziej obiecującego segmentu rynku telefonii stacjonarnej - usług sieci inteligentnych.




Rozwiązania zostały zbudowane na bazie technologii grupy European Computer Telecoms (ECT). Zakupiona przez operatora platforma jest w pełni redundantna i łatwa do rozbudowania w miarę rosnących potrzeb klientów.

Usługi sieci inteligentnej Energis dają możliwość projektowania i wdrażania scenariuszy biznesowych dopasowanych do indywidualnych potrzeb klientów. Pozwalają zróżnicować obsługę połączeń telefonicznych w zależności od szeregu parametrów takich jak np.: czas, numer wywołujący, ilość połączeń przychodzących w danej chwili, numery telefoniczne, z których są wywoływane połączenia.

Źródło tekstu: Energis     

Dodaj do:
w sumie: 0


Nikt jeszcze nie wyraził swojej opinii.

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-146-5-196.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.