Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Idea zmienia się w Orange - oficjalnie

Idea zmienia się w Orange - oficjalnie

WitekT 15 Września 2005 12:21

0 0

PTK Centertel poinformował o wprowadzeniu marki Orange oraz szczegółach nowej oferty.

Od poniedziałku 19. września w ogólnopolskiej sieci sprzedaży dostępna już będzie oferta Orange. Orange to liczne korzyści dla klientów, z których najważniejsze to: większy wybór lepszych ofert, lepsza obsługa klientów oparta na zrozumieniu ich potrzeb, nowa innowacyjna komunikacja oraz personalizacja produktów i usług.

Jest to nowy rozdział w blisko 14-letniej historii PTK Centertel. Ma umocnić naszą pozycję na rynku telefonii komórkowej w Polsce. Wprowadzenie marki Orange jest kamieniem milowym na drodze do uzyskania pozycji lidera. Stajemy się częścią globalnej rodziny. W oparciu o międzynarodowe doświadczenia dostarczymy naszym klientom szereg innowacji oraz jeszcze lepszą jakość obsługi – powiedział Jean-Marc Vignolles, Dyrektor Generalny PTK Centertel.

Orange jako marka powstała w Wielkiej Brytanii w 1994 roku. Celem nadrzędnym było emocjonalne zaangażowanie klientów oraz dostarczanie prawdziwych i wymiernych korzyści Orange jako pierwsza wprowadziła na świecie jednosekundowe naliczanie. Obecnie funkcjonuje w 16 krajach na 4 kontynentach i posiada ponad 56 mln klientów (bez Polski). Wizją Orange jest zapewnianie lepszej przyszłości poprzez dostarczanie najprostszych, intuicyjnych rozwiązań służących komunikacji. Orange wierzy, że aby to osiągnąć musimy pozostać w stałych relacjach z ludźmi: słuchać, rozumieć i zmieniać to, co nie jest dobre. Wszelkie działania Orange podejmuje w kontekście relacji z klientami, gdyż klient i jego potrzeby są zawsze w centrum uwagi.

Oferta Orange dostępna w Polsce od poniedziałku 19. września obejmuje nowe propozycje dla wszystkich klientów: korzystających z telefonów na kartę, płacących abonament klientów indywidualnych, użytkowników popularnych ofert mix, a także klientów biznesowych.

Oferta Orange w Polsce to: nowe plany taryfowe, nowa oferta roamingowa, nowe usługi i nowa oferta telefonów Orange oraz nowa wizualizacja i jakość obsługi w ogólnopolskiej sieci sprzedaży.

Zmiana marki sieci Idea na Orange oznacza wzmocnienie pozycji PTK Centertel, a więc wzrost wartości Grupy TP. Jestem przekonany, ze dzięki sile zespołu PTK Centertel, wartościom marki Orange oraz nowatorskim standardom w zakresie obsługi Klienta, wprowadzane zmiany przyniosą wymierne korzyści dla naszych Klientów i będą silnym bodźcem dla rozwoju Grupy TP - powiedział Marek Józefiak, Prezes Zarządu Telekomunikacji Polskiej.

Oferta Orange to także wielopłaszczyznowe korzystne dla klientów zmiany w sieci sprzedaży: zarówno w części sprzedażnej, jak i obsługi posprzedażnej. Zmiana marki przynosi nowy standard obsługi klientów we wszystkich salonach, której zasadami jest: zawsze profesjonalna obsługa, indywidualne traktowanie klientów, dopasowanie oferty do ich potrzeb. Dodatkowo w salonach Orange pojawią się nowe opcje obejmujące m.in. prezentację nowych zastosowań usług i możliwości lepszego poznania telefonów przez klientów. Proces zmiany marki dotyczy całej ogólnopolskiej sieci sprzedaży: salonów firmowych oraz punktów dystrybucji prepaid. W salonach sprzedaży obejmujących ponad 1200 lokalizacji w całej Polsce od 19. września pojawi się nowa identyfikacja wizualna i nowy, wyższy standard obsługi klientów.

W obu ofertach dostępne są unikalne telefony (tzw. siganture devices) – oznakowane marką Orange oraz ze specjalnym Orange menu. Dzięki szybkiemu i wygodnemu menu Orange niezależnie od marki telefonu klient ma łatwy i wygodny dostęp do podstawowych funkcji telefonu. Każdy znajdzie coś dla siebie – własny układ usług, wybór idealny do swoich potrzeb. Orange menu to unikalna personalizacja menu dostępna tylko w Orange dająca łatwy dostęp do najczęściej używanych funkcji telefonu, jak i do usług Orange dostępnych w portalu Orange Word. Orange menu posiada standaryzację i testy produktowe na najwyższym poziomie oraz dostosowanie produktów do wymagań różnych potrzeb klientów, np. (od września): Philips 362, Sagem myX6-2, Samsung SGH-Z300, SonyEricsson K600, SonyEricsson PC Card GC89.

Wyjątkowa oferta roamingu w Orange charakteryzuje się prostotą cennika za połączenia głosowe, w którym nowością są m.in.:
przejrzysty układ 4 stref (Europa, Pozostałe kraje europejskie, Reszta świata, Operatorzy satelitarni),
przejrzyste i stabilne ceny w każdej strefie (także dla połączeń odbieranych w roamingu),
obniżki cen nawet o ponad 20% ,
dodatkowe upusty dla klientów biznesowych.

Orange wyróżnia także przejrzystość opłat za przesyłanie danych w roamingu (transmisja GPRS i przesyłanie wiadomości MMS) w oparciu o:
jednakowe rozliczanie na całym świecie,
odbieranie MMS w roamingu – bez opłat,
specjalne ceny u operatorów Orange w Europie.




Orange dla klienta indywidualnego

Twój Plan: podstawowa oferta na abonament dająca swobodę korzystania z telefonu - klient sam tworzy plan taryfowy zgodnie z jego potrzebami.

Twój Mix: połączenie zalet oferty na abonament i na kartę – prostota i wygoda w kontrolowaniu kosztów, ale bez ograniczeń.

Orange Go: oferta na kartę – prostota i przejrzystość przy atrakcyjnych stawkach i wysokiej jakości obsługi.

Twój Internet: oferta bezprzewodowego dostępu do Internetu – największy zasięg szybkiego mobilnego Internetu w Polsce.

Orange dla klienta biznesowego

Firma: podstawowa oferta dla firm – elastyczna oferta z dużymi pakietami minut i atrakcyjnymi stawkami.

Firma MIX: połączenie zalet oferty na abonament i na kartę – gwarancja kontroli kosztów pracowników firmy.

Pakiet E-mail dla Firm i BlackBerry: dostęp do firmowej poczty elektronicznej – rozwiązania dedykowane dla różnych wymagań firm.

Business Everywhere: największy zasięg bezprzewodowego Internetu – kompleksowy produkt, atrakcyjne ceny.

Oferta Orange dla wszystkich klientów w Polsce to m.in.:
oferta roamingowa: prosty roaming – nowa oferta roamingowa gwarantująca przejrzystość i atrakcyjne ceny,
telefony Orange: telefony dostosowane do potrzeb klientów – wyposażone w specjalne menu Orange, dające szybki i latwy dostęp do najczęściej używanych usług, specjalne aplikacje, szczegółowe testy,
Orange Word: Internet w telefonie – najważniejsze serwisy informacyjne oraz rozrywka w telefonie,
portal Orange: nowa strona internetowa www.orange.pl – prosta, przejrzysta, niezawodna,
sklep internetowy: oferty dostępne on-line – możliwość zakupu jeszcze korzystniejszej oferty przez Internet z dostawą do domu,
bezpieczny telefon: ubezpieczenie na wypadek kradzieży lub zniszczenia,
Orange biuro obsługi klienta: najwyższa jakość obsługi – kompetentna obsługa, szybki dostęp, przejrzysta numeracja, prosty IVR,
Orange on-line: obsługa przez Internet - aktualna informacja o ofercie, zarządzanie telefonem przez Internet,
SIMteligent: inteligentna karta SIM – prosty sposób aktywacji usług bez potrzeby pamiętania skomplikowanych komend i numerów,
Akademia Orange: edukacja klientów – telefon komórkowy przyjazny dla swojego właściciela – zmniejszanie barier w korzystaniu z usług.

Źródło tekstu: Idea     

Dodaj do:
w sumie: 2
  • 0

    1.  2005-09-15 12:41:24

    HASŁO ORANGE "UWIERZ W NOWE TECHNOLOGIE I NISZE CENY"

  • 0

    2. ~wojtuś  2005-09-15 12:48:13  host: dqf142.neoplus.adsl.tpnet.pl

    I co? Zadowoleni? Ja oczywiście liczyłem na więcej, a tu żadnych rewolucji nie ma i nie będzie. Starzy operatorzy nie będą musiali nawet modyfikować stawek za bardzo bo wcale nie mają takich złych sie okazało ;)

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-221-73-186.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.