Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Idea: Złap potrójną okazję

Idea: Złap potrójną okazję

sirmark 15 Lipca 2004 15:14

0 0

W sieci Idea od 5.07 do 15.09.2004 r. (lub do wyczerpania zapasów telefonów) dostępna jest promocja pod nazwą "Złap potrójną okazję". Każdy, kto w czasie trwania promocji kupi i aktywuje numer telefoniczny w sieci Idea w planie taryfowym Nowa Idea Optima 15 - 240 na okres 24 miesięcy otrzyma w ramach promocji trzy benefity:

1. markowy telefon w cenie już od 1 zł (1, 22 zł z VAT):

Model telefonu - Cena promocyjna
Motorola C200 - 1 zł (1,22 zł z VAT)
Motorola C205 - 1 zł (1,22 zł z VAT)
Alcatel OT320 - 1 zł (1,22 zł z VAT)
Alcatel OT332 - 1 zł (1,22 zł z VAT)
Sony Ericsson T105 - 1 zł (1,22 zł z VAT)
Sony Ericsson T230 bez aparatu cyfrowego - 49 zł (59,78 zł z VAT)




2. darmowe sekundowe naliczanie od początku rozmowy w ramach usługi SEKUNDA PRO przez 12 miesięcy - bezpłatna jest zarówno aktywacja, jak i korzystanie z usługi w ramach niniejszej promocji. Aby skorzystać z tej usługi, Klient musi sobie ją sam zaaktywować w momencie zakupu numeru telefonu w punkcie sprzedaży lub poprzez kontakt z Biurem Obsługi Klienta pod numerem *22 (połączenie bezpłatne) w terminie do 15.09.2004 r.

3. 50% - rabat na abonament telefoniczny przez 12 miesięcy.


Źródło tekstu: Idea     

Dodaj do:
w sumie: 0


Nikt jeszcze nie wyraził swojej opinii.

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-184-73-72-65.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.

Ankieta

Czy zmieniasz okresowo hasła?

Najpopularniejsze hasła w 2016 roku wg Keeper Security

 

Zobacz wynik | Opinie (0)

Archiwum Ankiet