DAJ CYNK

Idea głównym sponsorem ekstraklasy piłkarskiej

sirmark

Wydarzenia

Oferta PTK Centertel została uznana za najkorzystniejszą w przetargu dotyczącym pakietu Głównego Sponsora Ligi.

PTK Centertel został wybrany jako najlepszy partner, a jej oferta uznana za najkorzystniejszą w przetargu dotyczącym pakietu Głównego Sponsora Ligi. Jedenastu członków komisji, w skład której weszli przedstawiciele Polskiego Związku Piłki Nożnej, Piłkarskiej Ligi Polskiej oraz prezesów klubów I i II ligi, jednogłośnie zdecydowało o swojej rekomendacji dla oferty Idei. Decyzja ta została przyjęta podczas piątkowego posiedzenia Prezydium Zarządu Polskiego Związku Piłki Nożnej.

Wybór Idei na sponsora ligi jest zakończeniem długiego procesu trudnych, wielomiesięcznych negocjacji. Umowa sponsoringowa, regulująca najważniejsze aspekty współpracy i finansowania projektu, zostanie podpisana w ciągu kilku najbliższych tygodni. Dotyczyć ona będzie okresu począwszy od rundy wiosennej sezonu 2004/2005, a następnie kolejnych trzech sezonów, tj. 2005/2006, 2006/2007 oraz 2007/2008.

W ramach umowy PTK Centertel uzyska między innymi prawo do umieszczenia marki Idea w nazwie oraz w oficjalnym logo rozgrywek ligowych o Mistrzostwo Polski. Ponadto kluby biorące udział w rozgrywkach udostępnią część swoich powierzchni reklamowych na koszulkach zawodników oraz na stadionach.

Oprócz wyżej wymienionych działań PTK Centertel zaplanowała szeroko zakrojoną i długofalową koncepcję promocji polskiej piłki nożnej, zakładającą popularyzację rodzimych rozgrywek piłkarskich. W ramach programu Idea Fair Play przewidziane zostały także działania, których zasadniczym celem jest promocja wizerunku ligi. Program będzie wspomagał także inicjatywy zmierzające z jednej strony do poprawy bezpieczeństwa na stadionach, z drugiej zaś strony do zwiększania atrakcyjności meczów jako widowisk sportowych. Wsparcie dla polskiego futbolu będzie realizowane również poprzez program Idea Dla Piłki, którego zasadniczym elementem będzie wspieranie sportu młodzieżowego, zarówno na poziomie centralnym, jak i lokalnym.

Zaangażowanie PTK Centertel w piłkę nożną nie jest przypadkowe. Wynika ono bezpośrednio ze strategii dla całej grupy France Telecom oraz Telekomunikacji Polskiej.

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: Idea