Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości IDC: w 2016 roku na rynek trafi 2,5 razy więcej tabletów niż w 2012

IDC: w 2016 roku na rynek trafi 2,5 razy więcej tabletów niż w 2012

WitekT 5 Grudnia 2012 12:04

0 0

W 2012 roku wyprodukowanych zostanie 122,3 mln tabletów. W 2013 roku ma to być 172,4 mln, a w 2016 roku 282,7 mln - prognozuje firma analityczna IDC, podnosząc swoje wcześniejsze estymacje o około 10%.

Zdaniem IDC, tablety oparte o Windows 8/RT będą zwiększać swój udziałw rynku w równym stopniu odbierając go zarówno iOS, jak i Androidowi.




Tablet OS

Udział 2012

Udział 2016

Średnioroczny wzrost 2012-16

iOS

53,8%

49,7%

20,9%

Android

42,7%

39,7%

21,0%

Windows

2,9%

10,3%

69,2%

Pozostałe

0,6%

0,3%

7,7%

Razem

100,0%

100,0%

23,3%

Źródło tekstu: IDC, wł     

Dodaj do:
w sumie: 2
  • 0

    1. ~omena  2012-12-05 13:55:23  host: ip-78-30-108-18.free.aero2.net.pl

    jakoś kompletnie nie ogarniam tableta... wygodniejszy i wydajniejszy już jest netbook...

  • 0

    2. ~bnnnnn  2012-12-09 15:09:25  host: v12-12.opera-mini.net

    'badaczy' z IDC ktos bardzo mocno sponsorowal, i widac to bardzo wyraznie. Ipady już w 2013 będą miały nie wiecej niż 45-46 % udzialu, przy tym gigantycznym wzroscie androida jaki jest teraz. W 2016 Android 45%, Windows 40%..... i to co zostanie to dla ios.....

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-23-22-136-56.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.