Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości IDC - rynek elektroniki noszonej w 2015 roku

IDC - rynek elektroniki noszonej w 2015 roku

orson_dzi 24 Lutego 2016 08:17

3 0

IDC zaprezentowało statystyki dotyczące sprzedaży elektroniki noszonej w 2015 roku. Liderem pozostaje Fitbit.



W 2015 roku sprzedano na świecie 78,1 mln urządzeń elektroniki noszonej. To aż o 171,6% więcej niż w 2014 roku. Liderem rynku pozostaje Fitbit, ale to wyniki Xiaomi i Apple robią największe wrażenie. Chińczycy zaliczyli wzrost o 951,8% w stosunku do 2014 roku, z kolei Apple już w pierwszym roku sprzedaży elektroniki noszonej (Apple Watch) wskoczyło na trzecie miejsce zestawienia.

Rynek elektroniki noszonej w 4Q2015 (w mln egzemplarzy)




Producent Sprzedaż w 4Q2015 Udział w rynku w 4Q2015 Sprzedaż w 4Q2014 Udział w rynku w 2014 Wzrost rok do roku
1. Fitbit 8,1 29.5% 5,3 43.9% 52.8%
2. Apple 4,1 15.0% 0,0 0.0% -
3. Xiaomi 2,7 9.7% 0,7 6.2% 258.5%
4. Samsung 1,3 4.9% 0,8 6.7% 65.0%
5. Garmin 1,0 3.5% 0,6 5.3% 48.2%
Inni 10,3 37.4% 4,6 38.0% 123.7%
Suma 27,4 100.0% 12,1 100.0% 126.9%


Rynek elektroniki noszonej w 2015 roku (w mln egzemplarzy):

Producent Sprzedaż w 2015 Udział w rynku w 2015 Sprzedaż w 2014 Udział w rynku w 2014 Wzrost rok do roku
1. Fitbit 21,0 26.9% 10,9 37.9% 93.2%
2. Xiaomi 12,0 15.4% 1,1 4.0% 951.8%
3. Apple 11,6 14.9% 0,0 0.0% -
4. Garmin 3,3 4.2% 2,0 7.1% 60.9%
5. Samsung 3,1 4.0% 2,7 9.2% 18.5%
Inni 27,0 34.5% 12,0 41.9% 124.0%
Suma 78,1 100.0% 28,8 100.0% 171.6%

Źródło tekstu: IDC; wł     

w sumie: 2
  • 0

    1. ~  2016-02-24 08:42:46  host: 8.37.224.139

    bardzo interesujące dane ;)

  • 0

    2. ~Master Chief  2016-02-24 08:46:56  host: 83-238-213-212.static.ip.netia.com.pl

    Póki nie zaoferują czasu pracy na poziomie minimum 30 dni, nic nie zastąpi mojego G-Shocka. Co najwyżej dokupię sobie MiBanda.

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-50-16-125-253.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.