Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości IC Mobile Navigator - pierwsza aplikacja mobilna PKP Intercity

IC Mobile Navigator - pierwsza aplikacja mobilna PKP Intercity

LuiN 14 Stycznia 2013 16:03

0 0

IC Mobile Navigator umożliwia bezpłatny dostęp do wyszukiwarki połączeń, pokazuje w czasie rzeczywistym położenie pociągu lub jego ewentualne opóźnienie, a także dostarcza informacje o aktualnych ofertach i promocjach. Aplikacja zapamięta też najczęściej wybierane trasy oraz wskaże najkrótszą drogę na dworzec kolejowy. IC Mobile Navigator działa na platformach Android oraz iOS i obsługuje cztery wersje językowe.

Z udostępnioną przez przewoźnika aplikacją IC Moblie Navigator pasażer nie tylko planuje podróż, ale kontroluje jej przebieg. Prosty moduł wyszukiwarki stanowi pierwszy krok w podróży z PKP Intercity. Wraz z listą potencjalnych połączeń podróżny otrzymuje informacje m. in. o oferowanych usługach, wagonach, promocjach czy trasie dotarcia na dworzec kolejowy. Przebieg podróży można śledzić w czasie rzeczywistym - aplikacja nie tylko informuje o czasie dotarcia na stację końcową czy wielkości ewentualnego opóźnienia, ale umożliwia lokalizację pociągu na trasie jego planowego przejazdu.

Dotychczas informacje o opóźnieniach pasażer czerpał jedynie ze strony www.intercity.pl, gdzie w zakładce Infopasażer publikowane są bieżące tablice przyjazdy/odjazdy wszystkich dworców kolejowych w Polsce.




Aplikacja będzie rozwijana. W ciągu najbliższych miesięcy narzędzie zostanie wzbogacone o moduł umożliwiający zakup biletu. Ponieważ PKP Intercity jako jedyny kolejowy przewoźnik dalekobieżny honoruje bilet elektroniczny, w połączeniu z aplikacją mobilną zakup i przechowywanie biletu będzie mogło odbywać się tylko i wyłącznie za pomocą telefonu.

Aplikacja została przygotowana na dwie najpopularniejsze platformy dla urządzeń mobilnych - Android oraz iOS.

Źródło tekstu: PKP Intercity     

Dodaj do:
w sumie: 9
  • 0

    1. ~r  2013-01-14 16:26:43  host: 89-74-108-69.dynamic.chello.pl

    Ja nie potrzebuję tej aplikacji gdyż na Intercity się już i tak nie skuszę. Za bardzo boję się pluskiew, które o mało mnie nie zeżarły w Intercity relacji Warszawa-Gdynia w październiku zeszłego roku.

  • 0

    2. ~kolejarz  2013-01-14 16:48:11  host: host27-14.pcpd.pl

    aplikacja jest super, pozwala w łatwy sposób wyszukać połączenia i sprawdzić ewentualne opóźnienia

  • 0

    3. ~Jacek  2013-01-14 16:51:35  host: afo133.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Czy będzie to działać na zasadzie aplikacji online gdzie feedback użytkownika zobaczą pozostali pasażerowie? Polecam następujące opcje: w toalecie zamieś śnieżna, pluskwy gryzą, pociąg stoi w polu.

  • 0

    4.  2013-01-14 17:08:39

    zapindalam czesto pociagami i bez takich rewelacji.

  • 0

    5. ~olo  2013-01-14 20:02:14  host: metroeth-nat71.217.146.194.generacja.pl

    a w pociągach jak nie grzeją tak nie grzeją ... dziękujemy za to ministrowi Nowakowi z PO :-) heheh

  • 0

    6. ~goral2099  2013-01-14 20:40:41  host: user-5-173-245-21.play-internet.pl

    4: Ale u nas czy w jakimś innym kraju? ;) Bo ja PKP jeżdżę i trafiam na takie różne sytuacje...wieczna zmarzlina w kibelku, otwierające się drzwi w czasie jazdy, brak ogrzewania, postoje w szczerym polu. Tylko z pluskwami nie miałem "przyjemności".

  • 0

    7. ~jakis  2013-01-15 00:38:51  host: 176-115-82-231.via.zamek.net.pl

    ciekawe czy informuje o ilości pluskiew w poszczególnych przedziałach

  • 0

    8. ~  2013-01-15 08:56:16  host: v22-09.opera-mini.net

    czyli pociągów regio nie pokazuje?

  • 0

    9. ~ssj01  2013-01-16 12:09:32  host: host27-118.pcpd.pl

    Fajna. Już korzystam :)

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-224-197-251.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.