Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości iAds - reklama reklamy

iAds - reklama reklamy

LuiN 2 Lipca 2010 13:06

0 0

iAds to wprowadzona przez Apple'a nowa, interaktywna forma reklamy mobilnej. Według Apple'a iAds pozwoli deweloperom utrzymać portfolio darmowych programów i obniżyć ceny płatnych aplikacji.

Z tego co usłyszeć można było na konferencji Apple'a, jeszcze w tym roku iAds ma stanowić 48% rynku mobilnej reklamy, przynosząc 60 mln dolarów zysków. Reklamy będą miały formę niewielkiej belki na dole aplikacji - dotknięcie belki nie zamknie naszego programu i będzie do niego można w każdej chwili wrócić.

Współpracę z Apple'm rozpoczęły takie koncerny jak Walt Disney, Nissan, Citigroup, Unilever, AT&T, Chanel, General Electric, Liberty Mutual Insurance, State Farm Mutual Automobile Insurance, Geico, Campbell Soup, Sears Holdings, J.C. Penney, Target, Best Buy, DirecTV i Turner Broadcasting System. Pierwsze mobilne kampanie reklamowe już ruszyły.




Patrząc na poniższy film, nie taki znowu ten iAds straszny.



Źródło tekstu: Apple, wł     

Dodaj do:
w sumie: 7
  • 1

    1. ~  2010-07-02 13:23:43  host: 088156127244.stk.vectranet.pl

    czas kupić iphone'a..już nie mogę się doczekać..te reklamy są lepsze niż gry ;)

  • 1

    2. ~hettman  2010-07-02 13:46:32  host: chello084010219022.chello.pl

    juz w app store pojawila sie aplikacja (9,99$) pozwalajaca klikac w ww banery a takze pozwala roznym reklama zajecie calego ekranu (usluga platna miesiecznie (9,99$ umowa 24 m-ce)a klikanie w nie uzytkownik IP bedzie wymienial na pkt. ktore beda sluzyly do placenia za mozliwosc ogladania jeszcze wiekrzej ilosci reklam- A teraz na serio,Apple wlasnie zaczyna gre ktora ma przekonac uzytkownikow ze reklama(ktora zapewne wraz z czasem stnie sie coraz bardziej upierdliwa)sluzy ich dobru bo za poszczegolne aplikacje placa 10-20$ a przeciez mogly by byc drozsze... manipulacja na calego,gra wstepna i mizianie sie ogonkami a'la Jobs... :(

  • 0

    3. ~  2010-07-02 13:47:42  host: chello084010219022.chello.pl

    SZ oczy-wiscie zamiast RZ :)

  • -1

    4. ~fism  2010-07-02 15:25:29  host: 93-186-28-222.rdns.blackberry.net

    @2i3: najwiecej jak zwykle krzyczy ktos kto tego nie rozumie/nie skorzysta na tym/nie dotknie go to w jakikolwiek sposob. Nie rozumiesz, ze programisci nie pisza tych aplikacji (w wiekszosci), zeby bylo nam fajnie i milo, tylko po to, zeby na tym zarobic? A nie kazdy moze sobie pozwolic na wrzucanie do sklepow producentow samych darmowych aplikacji, a taka reklama pozwoli programistom zrezygnowac z niektorych oplat (przy tanich aplikacjach), onizyc nieco cene drozszych lub... zarobic po prostu wiecej (straszne, nie?). Reklamy sa poza tym w wielu aplikacjach np z Cydii, a takze w aplikacjach na inne telefony (np BlackBerry) i zazwyczaj nie sa specjalnie irytujace. Problem tylko z tym, ze kazdy autor aplikacji wymysla samemu gdzie banerek umiescic, a takze sam musi sie z reklamodawca dogadac. A tak bedzie im latwiej, aplikacje beda pod wzgledem umiejscowienia reklam jednolite, etc, etc. Ale 'znowu Jobs miesza ludziom w mozgach'. Nie chce wiedziec kto namieszal w Twoim, zeby nie SPOROBOWAC chociaz troszeczke szerzej spojrzec na problem...

  • 0

    5.  2010-07-02 17:16:06

    LuiN: czy to jest iAd, czy też iAds ?

  • 1

    6. ~  2010-07-02 17:53:21  host: t14-05.opera-mini.net

    Troche dziwna nazwa. Kojarzy mi sie z jedną chorobą.

  • -1

    7. ~  2010-07-02 18:26:03  host: t07-07.opera-mini.net

    @2 A czy widzisz pewna srednioterminowa sprzecznosc miedzy wysoka jakoscia telefonu a tym ze producent zarabia na ilosci sprzedanych telefonow? Potem masz takie kwiatki jak np telefony fotograficzne 10MPx bez ksenona. Kazde dzialanie ktore zmniejsza te sprzecznosc typu softmarkety czy nieirytujace banerowe reklamy na duzym ekranie nalezy popierac. Jest toi tak mniejsze zlo niz np irytujace trzeszczace telefony z odlazacym lakierem.

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-158-21-160.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.