Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Huawei wyda w tym roku na reklamę 300 mln dolarów

Huawei wyda w tym roku na reklamę 300 mln dolarów

LuiN 24 Kwietnia 2014 10:02

3 2

Chiński koncern Huawei chce poprawić swój wizerunek, przeznaczając w 2014 roku aż 300 mln dolarów na marketing. Firmie szczególnie zależy na wzmocnieniu pozycji w USA.



Większość ze środków przeznaczona zostanie promocję smartfonów marki Huawei. Firma nie liczy jednak na ponowne zezwolenie na stosowanie jej infrastruktury w budowie amerykańskich sieci komórkowych.




Warto dodać, że na samą promocję w USA Samsung przeznaczył w 2013 roku 363 mln dolarów. Łączne wydatki na reklamę w przypadku siedmiu największych producentów telefonów wyniosły w 2013 w Stanach Zjednoczonych 1,3 mld dolarów i były o jedną trzecią wyższe niż przed rokiem.

Zobacz: inne filmy z kategorii Reklamy


Źródło tekstu: cellular news, wł     

Dodaj do:

Tagi: huawei | reklama

w sumie: 2
  • 0

    1.  2014-04-24 15:40:18

    Firma nie liczy jednak na ponowne zezwolenie na stosowanie jej infrastruktury w budowie amerykańskich sieci komórkowych. Podobnie jak w Australii i Nowej Zelandii. Oby dobry przykład poszedł do innych krajów :)

  • 0

    2. ~Adam M  2014-04-25 14:50:38  host: h4-52.net.euron.pl

    Niestety, decydenci w naszych telekomach są dalej ślepi, głusi i naiwni jak dzieciaki. Tylko Polkomtel obudził się za wczasu.

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-211-5-239.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.

Ankieta

Jaki sposób zakupu telefonu jest bardziej opłacalny?

T-Mobile: telefon od operatora nie musi być droższy

 

Zobacz wynik | Opinie (7)

Archiwum Ankiet