W ostatnim tygodniu marca Huawei był liderem polskiego rynku smartfonów. W kwietniu firma chce na stałe zagościć na tej pozycji.
W ostatnim tygodniu marca sprzedaż smartfonów Huaweia na polskim rynku stanowiła 33,1% sprzedanych egzemplarzy. Dało to firmie pozycję lidera rynku, z przewagą 4 p.p. nad drugim Samsungiem. W całym marcu udział Huaweia w polskim rynku to 30%, co jest sporym wzrostem w stosunku do 21,3% w marcu 2017 roku. Marcowy lider posiadał 32,3% rynku.
Biorąc pod uwagę okres ostatnich 3 lat, wzrost udziału Haweia w polskim rynku jest ogromny - z 8% do 30%.
Najlepiej sprzedającymi się smartfonami w Polsce w ostatnim tygodnie marca byli przedstawiciele średniej półki - Huawei Mate 10 lite, Huawei P9 Lite 2017 oraz Huawei P9 lite mini.
Źródło tekstu: Huawei; wł