Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Huawei szuka przejrzystości poprzez giełdę

Huawei szuka przejrzystości poprzez giełdę

WitekT 8 Października 2012 09:30

0 0

Huawei szuka doradcy przy procesie wejścia na giełdę. Firma liczy, że dzięki większej jawności uda jej się zdobyć większe kontrakty, szczególnie w USA.

Wejście na giełdę zmusi Huawei do ujawnienia akcjonariatu, źródeł przychodu, czynników ryzyka oraz ewentualnego wsparcia państwa.




Zarówno Huawei, jak i druga chińska firma - ZTE - mają problem z uzyskaniem kontraktów w USA. Amerykańska parlamentarna komisja bezpieczeństwa jest w trakcie tworzenia raportu na temat chińskich dostawców infrastruktury telekomunikacyjnej, który ma być bardzo krytyczny. Głównie ze względu na kwestie przestrzegania własności intelektualnej i powiązaniom z rządem i armią chińską, a także oskarżenia o stosowanie backdoorów w oprogramowaniu sprzętu.

Źródło tekstu: Cellular News, wł     

Dodaj do:
w sumie: 2
  • 0

    1. ~...  2012-10-08 13:14:22  host: 87-205-236-151.adsl.inetia.pl

    Chinski trojan i backdoor w jednym szuka metod na wejscie na rynek USA. Bez szans.

  • 0

    2. ~ADAM  2012-10-09 09:26:46  host: www2.euron.pl

    Nawet Solorz-Żak już się w ich perfidii połapał i wywalił na zbity pysk ze swoich spółek telekomunikacyjnych. Szkoda mi tylko Pleya bo siedzi w tym g....ie po uszy. :(

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-224-200-104.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.