DAJ CYNK

Huawei rozszerza usługę serwisową door-to-door w Polsce

orson_dzi

Taryfy, promocje, usługi

Usługa gwarancyjna Huawei door-to-door została rozszerzona o kolejne modele smartfonów. Wprowadzone w zeszłym roku udogodnienie było do tej pory dostępne dla właścicieli smartfonów P8 i P8 lite.

Usługa gwarancyjna Huawei door-to-door została rozszerzona o kolejne modele smartfonów. Wprowadzone w zeszłym roku udogodnienie było do tej pory dostępne dla właścicieli smartfonów P8 i P8 lite.

Mechanizm działania gwarancji door-to-door Huawei jest prosty. Po zgłoszeniu usterki online lub telefonicznie, firma wysyła kuriera po odbiór uszkodzonego sprzętu. Gdy smartfon jest naprawiony, odsyła go z powrotem pod wskazany adres. Transport urządzenia oddanego w ramach gwarancji jest dla klienta bezpłatny w obie strony.

Serwis door-to-door był do tej pory dostępny tylko dla użytkowników smartfonów P8 i Huawei P8 Lite. Huawei rozszerzył usługę o kolejne modele: wszystkie smartfony Huawei z rodziny P, Mate, Honor 6 i Honor 7, Huawei ShotX i Huawei GX8.

W przypadku awarii sprzętu, problem należy zgłosić poprzez kontakt z infolinią serwisową Huawei (801 811 111) lub za pośrednictwem strony internetowej: strony internetowej. Z kolei cennik napraw pogwarancyjnych można znaleźć pod tym adresem.

Huawei sukcesywnie rozbudowuje także stacjonarną sieć punktów serwisowych. Obecnie z pomocy specjalistów można już skorzystać w Warszawie, Krakowie, Gdyni, Wrocławiu, Poznaniu i Rzeszowie. Doradcy udzielą wsparcia technicznego na miejscu i doradzą w zakresie obsługi sprzętu oraz przyjmą urządzenie do naprawy w przypadku awarii.

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: Huawei