DAJ CYNK

Huawei na 25 miejscu w rankingu najcenniejszych marek

msnet

Wydarzenia

Marka Huawei podskoczyła o 15 miejsc w górę w tegorocznej edycji rankingu Brand Finance Global. Zajmuje teraz 25 pozycję na 500 możliwych.



Marka Huawei podskoczyła o 15 miejsc w górę w tegorocznej edycji rankingu Brand Finance Global. Zajmuje teraz 25 pozycję na 500 możliwych.

Brand Finance jest znaną na całym świecie firmą doradczą, która zajmuje się oceną strategii i wyceną wartości marek. To jedna z najbardziej wiarygodnych agencji o zasięgu globalnym. Ścisłe kryteria podczas tworzenia rankingu obejmują nie tylko wskaźnik siły marki (BSI), ale także takie wartości jak lojalność wobec marki oraz inwestycje marketingowe.

W najnowszym rankingu Huawei znalazł się na 25. miejscu. W 2017 roku marka zajmowała 40. lokatę, a w 2016 - 47. Wartość marki Huawei została w 2018 roku oszacowana na 38,046 mld dolarów, o ponad 50% wyżej niż w poprzednim zestawieniu. Znaczenie marki Huawei na globalnym rynku potwierdza nie tylko ranking Brand Finance, ale także pozycja w BrandZ Top 100 Brands oraz Interbrand's "Best 100 Brands".

Rok 2017 był dla Huawei bardzo ważny - dostarczyliśmy klientom absolutnie innowacyjny model Mate 10 Pro, pierwszy na świecie smartfon z procesorem z wbudowaną sztuczną inteligencją. Nieustannie ulepszamy nasze produkty, współpracujemy z najwyższej klasy ekspertami, m. in. z Leica, Porsche Design, Google i Pantone. Podczas zbliżających się targów MWC w Barcelonie, a także podczas konferencji prasowej w Paryżu pokażemy kolejne innowacyjne urządzenia - powiedziała Dorota Natalia Haller, dyrektor marketingu i komunikacji w Huawei CBG Polska.

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: Huawei

Tagi: huawei