Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Huawei na 25 miejscu w rankingu najcenniejszych marek

Huawei na 25 miejscu w rankingu najcenniejszych marek

msnet 12 Lutego 2018 17:46

4 1

huawei 25

Marka Huawei podskoczyła o 15 miejsc w górę w tegorocznej edycji rankingu Brand Finance Global. Zajmuje teraz 25 pozycję na 500 możliwych.

Brand Finance jest znaną na całym świecie firmą doradczą, która zajmuje się oceną strategii i wyceną wartości marek. To jedna z najbardziej wiarygodnych agencji o zasięgu globalnym. Ścisłe kryteria podczas tworzenia rankingu obejmują nie tylko wskaźnik siły marki (BSI), ale także takie wartości jak lojalność wobec marki oraz inwestycje marketingowe.




W najnowszym rankingu Huawei znalazł się na 25. miejscu. W 2017 roku marka zajmowała 40. lokatę, a w 2016 - 47. Wartość marki Huawei została w 2018 roku oszacowana na 38,046 mld dolarów, o ponad 50% wyżej niż w poprzednim zestawieniu. Znaczenie marki Huawei na globalnym rynku potwierdza nie tylko ranking Brand Finance, ale także pozycja w BrandZ Top 100 Brands oraz Interbrand's "Best 100 Brands".

Rok 2017 był dla Huawei bardzo ważny - dostarczyliśmy klientom absolutnie innowacyjny model Mate 10 Pro, pierwszy na świecie smartfon z procesorem z wbudowaną sztuczną inteligencją. Nieustannie ulepszamy nasze produkty, współpracujemy z najwyższej klasy ekspertami, m. in. z Leica, Porsche Design, Google i Pantone. Podczas zbliżających się targów MWC w Barcelonie, a także podczas konferencji prasowej w Paryżu pokażemy kolejne innowacyjne urządzenia - powiedziała Dorota Natalia Haller, dyrektor marketingu i komunikacji w Huawei CBG Polska.

Źródło tekstu: Huawei     

Dodaj do:

Tagi: huawei

w sumie: 0


Nikt jeszcze nie wyraził swojej opinii.

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-50-19-34-255.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.