DAJ CYNK

HTC o nieuczciwych komentarzach Samsunga

WitekT

Wydarzenia

To przykre, że Samsung, posunął się do tego rodzaju praktyk, płacąc studentom za pisanie w sieci oczerniających komentarzy pod adresem telefonów HTC i pochwał pod adresem produktów Samsunga - napisała w oświadczeniu przesłanym TELEPOLIS.PL Agata Cichowicz, szefowa marketingu polskiego HTC.

To przykre, że Samsung, posunął się do tego rodzaju praktyk, płacąc studentom za pisanie w sieci oczerniających komentarzy pod adresem telefonów HTC i pochwał pod adresem produktów Samsunga - napisała w oświadczeniu przesłanym TELEPOLIS.PL Agata Cichowicz, szefowa marketingu polskiego HTC.

Zobacz: Samsung zatrudniał studentów na Tajwanie do anonimowego krytykowania HTC.

Działania te wymierzone w smartfony HTC, tak naprawdę uderzają w użytkowników, którzy poszukując na forach internetowych rzetelnych opinii przed zakupem nowego telefonu trafiają na niemające nic wspólnego z prawdą opinie oszustów - napisała Cichowicz.

Jak dodaje, ludzie potrzebują różnych telefonów dostosowanych do swoich potrzeb, dla jednych ważna jest wytrzymała bateria, dla innych szybki procesor, świetny aparat, czy doskonała jakość odtwarzanej muzyki. Dlatego Internet jest narzędziem, które może pomóc w wyborze najlepszego dla nas telefonu.

Niestety takie nieuczciwe praktyki wprowadzają w błąd oraz powodują utratę zaufania do portali internetowych i opinii publikowanych na ich forach a tracą na tym wszyscy - napisała szefowa marketingu.

Dodała, że HTC skupa swoje działania na wprowadzaniu nowych, innowacyjnych rozwiązań stosowanych w smartfonach.

Konkurujemy technologią, pięknym designem, jakością materiałów użytych do produkcji a fakt, że firma, która i tak jest liderem rynkowym, celowo próbuje odwieść konsumentów od naszych telefonów, stanowi tylko o sile urządzeń z logo HTC - można przeczytać na końcu przesłanego stanowiska.

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: HTC