Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości HTC: konsumenci są uzależnieni od informacji

HTC: konsumenci są uzależnieni od informacji

sirmark 7 Kwietnia 2014 14:40

6 1

Z badania przeprowadzonego przez HTC na dziesięciu rynkach wskazuje, iż potrzeba ciągłego dostępu i konsumpcji krótkich informacji owocuje lepiej poinformowanym społeczeństwem, posiadającym szerszy punkt widzenia.

Według HTC wyniki te podważają przeświadczenie, że media społecznościowe ogłupiają. Ludzie potrzebują informacji:
  • 52% osób sprawdza informacje codziennie
  • Tuż po przebudzeniu sprawdzamy informacje - niemal połowa (42%) z 10 tys. badanych konsumentów przyznaje, że sprawdzają wiadomości w ciągu godziny od wstania z łóżka, a ponad jedna trzecia (38%) sprawdza informacje z ciągu godziny od pójścia do łóżka.
  • Jesteśmy uzależnieni od informacji - prawie dwie trzecie (63%) pytanych przyznaje potrzebę bycia pierwszymi poinformowanymi o informacjach ze świata.
  • Mamy je wszystkie - 65% pytanych przyznaje, że patrzy na wiadomości z szerszej perspektywy, ponieważ posiada szeroki dostęp do wielu źródeł informacji i opinii
  • Wiemy wszystko - 72% z nas, dzięki łatwiejszemu dostępowi do informacji, czuje się lepiej poinformowanych odnośnie tego co dzieje się na świecie

Wpływ łatwo dostępnych informacji doprowadził do zmniejszenia liczby udostępnień online - jedynie jedna na osiem osób (13%) udostępnia informacje poprzez media społecznościowe, a jednie 14% "lubi" informacje. W rzeczywistości o wiele częściej udostępniane są poprzez media społecznościowe wiadomości lokalne (30%), które uważa się za mniej dostępne niż informacje na temat zdrowia (9%) czy celebrytów (4%).




Dzięki konsumpcji treści, ludzie coraz rzadziej rozróżniają tradycyjną formę informacji od wpisu na portalu społecznościowym:
  • Historia ważniejsza od jej źródła - ponad połowa konsumentów (55%) bardziej interesuje się historią samą w sobie, niż źródłem jej pochodzenia.
  • Różnica pokoleń - 50% konsumentów powyżej 55 roku życia pozostaje lojalna tradycyjnej formie przekazywania informacji; w przypadku osób poniżej 25 roku życia grupa ta stanowi 34 %.
  • Informacje stają się społecznościowe - niemal połowa (45%) osób poniżej 25 roku życia rozróżnia informacje prasowe od wpisów na portalach społecznościowych.

Brak rozróżnienia źródła informacji, połączony z ciągłą potrzebą bycia poinformowanymi, już teraz wpływa na konsumpcję treści w przyszłości. Informacje będą musiały być jeszcze bardziej społecznościowe, dopasowane do indywidualnych zainteresowań i dostarczane wraz z innymi wiadomościami, takimi jak prognoza pogody, przypomnienia w kalendarzu czy uaktualnienia statusów. Potrzeba bieżącej informacji sprawi, że agregatory takie jak HTC BlinkFeed, aplikacja Facebook's Paper, The Huffington Post czy Upworthy, będą stawały się coraz bardziej popularne.

Źródło tekstu: HTC     

Dodaj do:

Tagi: htc

w sumie: 5
  • 0

    1. ~belciu  2014-04-07 15:03:46  host: n13-04-01.opera-mini.net

    dajcie znaczek na fb Lubie to :)

  • 0

    2. ~  2014-04-07 15:37:29  host: cpc10-finc13-2-0-cust830.4-2.cable.virginm.net

    Czuję się lepiej poinformowany przez tą informację zawartą w tym portalu informacyjnym o profilu telekomunikacyjno - informacyjnym ...

  • 0

    3.  2014-04-07 16:19:20

    Coraz więcej moich znajomych nie ogląda telewizji, mają co prawda telewizor w domu, ale podłączony jako monitor albo co najwyżej do dvb-t, podobnie jest u mnie. Nie oznacza to, że internet zastępuje nam tv. Mam dostęp do wifi w pracy i w domu, u znajomych, rodziny, w hotelach i to wystarczy aż za bardzo. Z premedytacją nie korzystam z pakietów danych (jedynie czasem, żeby sprawdzić adres, telefon, odjazd pociąg, godziny otwarcia, itd.). 0 ileż człowiek jest spokojniejszy, a nie te ciągłe bzdury. A radia w samochodzie nie mam od paru dobrych lat.

  • 0

    4.  2014-04-08 00:31:33

    @3 jakie masz auto? Producenci daja z klucza zawsze radio, nawet jakies badziewne. Pasujace do deski. Sam je wymontowales po kupnie auta i jezdzisz z kablami na wierzchu i dziura czy jak?

  • 0

    5.  2014-04-08 09:28:49

    mam kilka, a oryginalną zaślepkę mam w civicu, znaczy miałem, bo ostatnio wsadziłem tam radio ze względu na zestaw głośnomówiący i audiobooki w drodze .... radia jako takiego nie słucham, nawet chyba antena nie podłączona

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-197-68-140.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.

Ankieta

Czy skorzystałbyś z opcji logowania na podstawie wzorca oka?

Comarch: będzie biometria w rozwiązaniach dla banków

 

Zobacz wynik | Opinie (1)

Archiwum Ankiet