Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Heyah zgarnęła nagrody

Heyah zgarnęła nagrody

WitekT 5 Grudnia 2004 13:55

0 0

Podczas Gali zamykającej tegoroczny ogólnopolski festiwal reklamy Złote Orły dużo mówiło się o Heyah. Reklamy Heyah zebrały pięć statuetek Złotego Orła, pięć wyróżnień oraz Grand Prix.

Za kampanię wprowadzającą Heyah (kat. kampania multimedialna), która wykorzystała wszystkie znane oraz niespotykane dotychczas formy, Jury festiwalu przyznało nie tylko Złotego Orła, ale również Grand Prix. Kolejne Złote Orły wręczono agencji G7 za logo Heyah (kat. Design) oraz za druk Rysowanki dla Heyah (kat. druk, prod. telekomunikacja). Mbr>
Dużym uznaniem cieszyła się także kreacja kampanii wakacyjnej. W kategorii film/telekomunikacja reklamy Heyah były bezkonkurencyjne. Jury Złotym Orłem nagrodziło film Heyah atakuje komórki (teaser), a filmy Gołąb i Robot otrzymały wyróżnienia. Poza nagrodami za wybrane filmy kampanii, wyróżnienia przyznane zostały za wakacyjną kampanię filmową Heyah atakuje komórki (kat. kampania filmowa) oraz za kampanię drukowaną Strefa rażenia (kat. kampania drukowana). W kategorii Interactive/banner za płonący portal Heyah wyróżnienie odebrała agencja FF Creation.




Za kampanię Heyah Złotym Orłem nagrodzono Zespół Art Directorów G7. Po podsumowaniu zebranych nagród i wyróżnień tytułem Agencji Roku 2004 Jury festiwalu Złote Orły uhonorowało twórców reklam Heyah – Agencję G7.

Źródło tekstu: Heyah     

Dodaj do:
w sumie: 2
  • 0

    1. ~super_electric  2004-12-06 13:48:00  host: cache.ilabs.pl

    No i zupeeeeełnie nieeeeeepotrzebnieeeeeee.Era z Ideą mają lepsze...

  • 0

    2. ~pyp  2004-12-27 13:38:00  host: ayf100.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Komisja przyznająca nagrody była chyba po kilku kielichach. Przecież te reklamy z kuciem żelaza albo z rybkami są śmieszne.

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-198-104-234.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.