Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Heyah zaprasza do współtworzenia nowego serwisu internetowego

Heyah zaprasza do współtworzenia nowego serwisu internetowego

LuiN 21 Czerwca 2010 13:05

0 0

Heyah zaprasza swoich fanów na Facebooku do współtworzenia nowego serwisu internetowego heyah.pl

W procesie tworzenia nowego serwisu heyah.pl, zastosowane zostaną niestandardowe metody komunikacji z Internautami. W tym celu stworzono HeyahLab, którego głównym zadaniem jest badanie funkcjonalności i odbioru internetowych projektów marki.




Jednym z elementów tego programu jest badanie użyteczności nowego serwisu Heyah, które będzie trwało do 27. czerwca. Za pośrednictwem platformy społecznościowej Facebook, każdy z fanów Heyah, będzie mógł obejrzeć, przetestować i skomentować dwie wersje projektu.

Dla testujących zostały przygotowane zadania polegające na wyszukaniu konkretnych informacji na nowych stronach, co pozwoli przetestować nowe rozwiązania oraz intuicyjność konstrukcji obu projektów, a także ankiety oceniające wygląd i funkcjonalność serwisu.

Źródło tekstu: Heyah, wł     

Dodaj do:
w sumie: 28
  • 0

    9. ~  2010-06-21 14:25:37  host: 91.216.160.25

    Serwis jest ok, tylko niech zrezygnują z tego przesycenia flashem, bo na wolniejszych kompach to jest tragedia.

  • 0

    10. ~lwiczek  2010-06-21 14:27:37  host: 77-253-34-203.adsl.inetia.pl

    Jezeli nowa strona nie bedzie bazowala na Flash to i tak bedzie ogromny plus... obecnie to czlowieka krew zalewa jak ma cos tam znalezc :/

  • 0

    11.  2010-06-21 14:35:08

    heyeh ? a to jeszcze istnieje? dla mnie ta siec to niewypał

  • 0

    12.  2010-06-21 15:17:07

    Pomysł bardzo dobry, a jesli testować mają internauci, pewnie flash zniknie, @7, na razie Nowa Heyah nie ma żadnego pakietu i pewnie dalej chcą, żeby Heyah została bezpakietowa. Pakiet nielimitowanego neta z lejkiem będzie tylko w TT.

  • 0

    13. ~sigurd  2010-06-21 15:39:00  host: dqb158.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Jasne, Heyah nie istnieję :) nie bójcie się, działa dobrze, ma dobrą ofertę, darmowe smsy i rozmowy w sieci, tani net i międzynarodowe, podwójne doładowania. Czepianie się jej to chyba wyraz jakiejś wpojonej niechęci a nie analizy cenników. a marketingowo od dawna są innowacyjni, nie dziwi, że to oni proszą ludzi o porady przy budowie site'a

  • 0

    14. ~  2010-06-21 15:56:12  host: chello089078003077.chello.pl

    yolly3: to świadczy tylko o tym, że jesteś zupełnym ignorantem jeśli myślałeś/aś, że Heyah nie istnieje. Otóż istnieje i niedawno minęło 6lat odkąd weszła na rynek. Oferta nie jest zła chociaż koniecznie powinni wprowadzić tańsze wewnątrz sieciówki, bo na razie jak nie zasilisz za 30zł co miesiąc, to 29gr trzeba płacić a to obecnie przy obecności GaduAir, Fresh zbyt dużo.

  • 0

    15. ~  2010-06-21 15:58:30  host: apn-77-115-153-73.dynamic.gprs.plus.pl

    13. W ramach tej innowacji powstal zapewne rowniez twoj komentarz.

  • 0

    17. ~Bolek  2010-06-21 17:41:55  host: 87-205-204-25.adsl.inetia.pl

    Heyah jest jednym z lepszych operatorów na kartę wg mnie. Darmowe smsy, tanie międzynarodowe, do tego tani net, oraz darmowe gadki po doładowaniu do tego co i raz podwójne doładowania. Ofertę mają naprawdę niezła. No i w dodatku jest bardzo rozpoznawalna na ich serwis dużo ludzi będzie zaglądało.

  • 0

    18.  2010-06-22 15:12:38

    Dobrze, że pozwalają klientom współtworzyć swój serwis, w końcu to oni będą z niego później korzystali. Dobra oferta i serwis prokonsumencki- całkiem nieźle;)

  • 0

    19.  2010-06-22 19:11:14

    Miło, że nastawiają sie na komunikacje z uzytkownikiem. Nie każda firma rozumie, że nie istnieje sama dla siebie, tylko dla swoich klientów. :-P

  • 0

    20.  2010-06-26 10:28:54

    Skoro wypracowali już tak dobrą ofertę i zaufanie klientów, to teraz mogą się skupić na współpracy z nimi.

  • 0

    21.  2010-06-28 13:57:49

    Faktycznie można powiedzieć, ze otoczyli się swego rodzaju społecznością. W zasadzie po to istniał Heyah klub :-) teraz trochę widac zmieniają tę strategię, ale zostają przy budowaniu świadomej marki grupy odbiorców.

  • 0

    22.  2010-06-28 19:31:44

    Na facebooku też są bardzo aktywni, co chwilą dostaję informacje o nowych akcjach.

  • 0

    23.  2010-06-28 20:50:13

    :-) dużo jest konkursów z nagrodami widziałam, no i strasznie tez podoba mi się ta akcja ze zwierzakami. Taka forma promocji nie jest dla mnie drażniąca. Lubię jak za reklamą idzie jeszcze jakaś miła idea czy inicjatywa.

  • 0

    24.  2010-07-01 16:50:45

    Nie spamują cały czas, ale często pojawiają się jakieś fajna hasła. Samej udało mi się kubek wygrać w jednym z konkursów.

  • 0

    25.  2010-07-02 13:30:38

    No ja się niestety jeszcze nie załapałam :-( a widziałam te kubki, są naprawde urocze. Dobrze, że nie spamują, bo irytujące jest jak jedna czwarta powiadomień na głownej stronie pochodzi z fan page'a :)

  • 0

    26.  2010-07-03 01:07:25

    Czekam aż pojawią się nowe wersje testowe serwisów. Znając Heyah to wymyślą coś ciekawego.

  • 0

    27.  2010-07-06 21:42:20

    Na razie fajnie hulają na Facebooku. Poza tym, że like page ma akcję charytatywną, to ogólnie jest całkiem niezłym narzędziem na kontakt z marką. Jest tam masa ludzi chętnych do pomocy w razie problemów i można łatwo zadawać pytania.

  • 0

    28.  2010-07-08 00:58:13

    Fakt, teraz, dzięki facebookowi jestem bardziej na bieżąco ze wszystkimi newsami niż za czasów Heyah klubu.

  • 0

    29.  2010-07-14 15:18:12

    Facebook jest o tyle wygodniejszy, że wchodzi się na niego tak czy owak. O Heyah klubie trzeba było pamiętać :) a tutaj newsy same wchodzą pod rękę no i można łatwo nawiązać kontakt jeśli ma się jakiekolwiek pytanie. O konkursach juz nie wspomnę :P

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-224-200-104.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.