Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Heyah zapowiada zmiany

Heyah zapowiada zmiany

sirmark 31 Stycznia 2005 12:56

0 0

Rozpoczyna się nowa kampania zapowiadająca zmiany w ofercie Heyah. Od poniedziałku, 31 stycznia, telewidzowie będą mogli obejrzeć krótki film zawierający sygnał dotyczący obniżek cen popularnych wiadomości SMS.

30-sekundowy spot reklamowy, można zobaczyć w czasie największej oglądalności w głównych stacjach telewizyjnych,takich jak: TVP1, TVP2, Polsat, TVN, TV4, TVN7 oraz stacjach muzycznych - MTV i VIVA

Czarnobiały film rysunkowy prezentuje kończące się niepowodzeniem wysiłki bohaterów komiksu, próbujących obniżyć ceny wiadomości SMS. Zmieni to dopiero Wielka Łapa. Szczegóły zostaną ujawnione już wkrótce. W reklamie podana została data 7 lutego.




W najbliższych dniach ruszy także pierwsza faza kampanii internetowej, która obejmie serwisy cieszące się popularnością wśród młodych ludzi m.in. serwisy SMS-owe, komunikatory. Wykorzystane zostaną w nich elementy z kreacji związanej ze startującą z kampanią.

Za kreację odpowiada agencja G7, za planowanie mediów odpowiada Dom Mediowy OMD.

Źródło tekstu: Heyah     

Dodaj do:
w sumie: 1
  • 0

    1. ~radeczko  2005-01-31 14:00:00  host: bqc51.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Niedługi?

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-23-23-37-116.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.