Po krytyce Internautów, PTC wstrzymuje kampanię Heyah z wizerunkiem Lenina. Decyzja podyktowana jest wolą poszanowania odczuć odbiorców - mówi Agata Borowska z biura prasowego operatora, cytowana przez serwis gazeta.pl.
W związku z nieprzychylnymi komentarzami formułowanymi pod adresem kampanii oraz pojawieniem się w dyskusji wątków ideologicznych zdecydowaliśmy o jej wstrzymaniu. Przepraszamy wszystkich, którzy mogli poczuć się w jakikolwiek sposób dotknięci - nigdy nie było to naszym zamiarem - powiedziała Borowska.
Na sieć spłynęła fala krytyki. Na profilu Heyah na Facebooku (obserwuje go prawie 450 tys. użytkowników) pojawiły się setki krytycznych komentarzy. Niezadowoleni wpisywali się też pod spotem z Leninem w serwisie YouTube.
Wszystkich głosujących: 786
Źródło tekstu: gazeta.pl, wł