DAJ CYNK

Heyah tłumaczy się z Lenina [wideo]

WitekT

Wydarzenia

Ostatnia kampania reklamowa Heyah z Leninem wzbudziła dość ostrą reakcję Internautów, szczególnie tych komentujących na oficjalnym profilu operatora na Facebooku. Opertor oficjalnie odniósł się do tych głosów, otrzymując… jeszcze więcej negatywnych komentarzy.

Ostatnia kampania reklamowa Heyah z Leninem wzbudziła dość ostrą reakcję Internautów, szczególnie tych komentujących na oficjalnym profilu operatora na Facebooku. Opertor oficjalnie odniósł się do tych głosów, otrzymując… jeszcze więcej negatywnych komentarzy.

W odpowiedzi na komentarze, które pojawiają się w nawiązaniu do naszej ostatniej kampanii chcieliśmy powiedzieć, że jedynym celem reklamy jest poinformowanie Konsumentów o najnowszej ofercie sieci Heyah, dzięki której użytkownicy mogą otrzymać 60 minut do wszystkich za 1 złoty. Kampania została przygotowana w wyraźnie żartobliwy sposób i próby rozważania spotu inaczej niż jako nawiązanie do słowa rewolucja, nie są kierunkiem, w którym chcieliśmy iść - napisał operator na swojej stronie na Facebooku.

Przypomnijmy, że reklama dotyczy oferty 60 minut do wszystkich sieci za 1 zł.



Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: wł