Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Heyah tłumaczy się z Lenina [wideo]

Heyah tłumaczy się z Lenina [wideo]

WitekT 4 Stycznia 2013 21:52

0 0

Ostatnia kampania reklamowa Heyah z Leninem wzbudziła dość ostrą reakcję Internautów, szczególnie tych komentujących na oficjalnym profilu operatora na Facebooku. Opertor oficjalnie odniósł się do tych głosów, otrzymując… jeszcze więcej negatywnych komentarzy.

W odpowiedzi na komentarze, które pojawiają się w nawiązaniu do naszej ostatniej kampanii chcieliśmy powiedzieć, że jedynym celem reklamy jest poinformowanie Konsumentów o najnowszej ofercie sieci Heyah, dzięki której użytkownicy mogą otrzymać 60 minut do wszystkich za 1 złoty. Kampania została przygotowana w wyraźnie żartobliwy sposób i próby rozważania spotu inaczej niż jako nawiązanie do słowa rewolucja, nie są kierunkiem, w którym chcieliśmy iść - napisał operator na swojej stronie na Facebooku.

Przypomnijmy, że reklama dotyczy oferty 60 minut do wszystkich sieci za 1 zł.




Zobacz: inne filmy z kategorii Reklamy


Źródło tekstu: wł     

Dodaj do:
w sumie: 209
  • 4

    328.  2013-01-07 15:09:17

    311 takim ojcem i dziadkiem się chwalisz? Nic dziwnego, że popierasz Lenina.

  • 0

    329. ~  2013-01-07 15:21:16  host: gw.casus.com.pl

    mi nie przeszkadza, jest trochę dziwna ale wolę to niż te pierdoły z Plusa.

  • 0

    330. ~  2013-01-07 19:25:48  host: 146.busko.bajtbusko.com.pl

    Prowokacja to najlepsza reklama , niech mówią nawet źle ale mówią.Wiele firm stosuje tego typu kontrowersyjne reklamy, wychodzą taniej(nawet jak ja wycofają to i tak z ciekawości ludzie oglądają w necie, sami ja kopiują i umieszczają no bo zakazana ) i na długo pozostają w pamięci.

  • 0

    331. ~  2013-01-07 19:31:40  host: public-gprs481973.centertel.pl

    niech sie wieść po kraju niesie więcej osób sie dowie jakie w heja są żenujące promo0cje

  • 0

    332.  2013-01-07 20:02:51

    wycofana została :)

  • 0

    333. ~Johny11  2013-01-08 02:34:20  host: ip-151-248-37-193.free.aero2.net.pl

    @323, ja bym prędzej palił te z półnagimi modelkami niż z Leninem. Chociaż tego drugiego też jakbym mógł bym nie oszczędził.

  • 1

    334. ~wziuuuuu  2013-01-08 04:13:05  host: c47-247.icpnet.pl

    90% z was kupuje leki firmy Bayer ( np Aspirin C ) , która prowadziła eksperymenty na ludziach w Niemieckich obozach koncentracyjnych w Polsce ( przykładowo zarażanie śmiertelnymi chorobami ), a gdy Heyah reklamuje się przez Lenina to nagle wielkie oburzenie. Nie popieram ich działań, ale jeśli już robicie z siebie takich patriotów to róbcie to na każdym kroku :) ...

  • 0

    335.  2013-01-08 08:47:09

    BMW jakie popularne w Polsce są... Szczególnie wśród tych wszystkich "pałkarzy" narodowych ;-)

  • 0

    336. ~Lekko  2013-01-08 10:15:48  host: 77-255-248-243.adsl.inetia.pl

    Nie wiem, czy jestem inny, czy po prostu mam dystans, ale ta parodia jakoś nie obrażała mnie... ciekawe, że społeczność internetowa która tak chętnie bojkotowała reklamę, nie robi tego samego z kwejkami, sadistic gdzie pełno jest memów, filmików z hitlerem, leninem, brevikiem :)

  • 0

    337. ~  2013-01-08 17:23:41  host: abjy42.neoplus.adsl.tpnet.pl

    #334: To chyba ty jesteś tymi 90%. Człowieku ogarnij się. Kto jeszcze w dzisiejszych czasach kupuje aspirynę? Jeśli ty to gratuluję. Wrzody żołądka i głuchotę masz murowaną.

  • 0

    338.  2013-01-08 17:26:58

    337. - miliony ludzi w miliardach sztuk?

  • 0

    339. ~xy  2013-01-08 20:18:11  host: user-31-174-10-83.play-internet.pl

    Ale idioci...Reklama jest do bani, ale nie dlatego, że w ogóle jest Lenin, tylko dlatego, że został "wykorzystany" jako żart.

  • 0

    340. ~BEA  2013-01-08 20:58:52  host: 89-67-216-225.dynamic.chello.pl

    Reklama jest obrzydliwa! Kojarzy mi się z tropikalnymi robalami - filariami, które drążą kanaliki pod skórą albo pod nabłonkiem. Czasami pojawiają się pod spojówką, całkiem jak ten niewydarzony ludzik z reklamy... Ohyda!

  • 0

    341. ~pabloki  2013-01-08 22:56:35  host: apn-95-41-241-76.dynamic.gprs.plus.pl

    pare minut po 22:00 reklama leciała na puls2 w dniu 8.01.2013 więc jak h*jah ją wycofuje?

  • 0

    342. ~Dorosły  2013-01-09 02:26:45  host: 89-78-196-152.dynamic.chello.pl

    Taka reklama może podobać się tylko osobom z umyłem dziecka.

  • 0

    343. ~  2013-01-10 18:52:29  host: apn-95-41-149-214.dynamic.gprs.plus.pl

    reklama leci w tv w najlepsze, a mieli ją wycofać, piep..ona komuna!

  • 0

    344.  2013-01-11 08:28:11

    Reasumując... Już po Heyah. WSZYSCY wyjdą do konkurencji ;-)

  • 0

    345. ~  2013-01-11 08:46:30  host: V36-12.opera-mini.net

    Fakt faktem, reklama leci dalej.. Pewnie "wycofanie reklamy" oznacza dla Heyah: wycofamy, tak, gdy kontrakt na emisję wygaśnie. Hehe

  • 0

    346. ~radek77  2013-01-11 22:52:43  host: dsy217.neoplus.adsl.tpnet.pl

    reklama może i dobra byłaby, gdyby ją Heyah emitowała w USA, a nie w Polsce, gdzie 50 lat byliśmy pod okupacją radziecką.. a co do oferty to czemu nie napisali redaktorzy Telepolis.pl, że aktywacja jej likwiduje nieodwracalnie ,,rok ważności konta'' ? to istotne, jeśli chce się zachować numer i mieć konto ważne 365 dni, nie sądzicie ?

  • 0

    347. ~olenka  2013-01-12 14:15:14  host: a3-me.krak.tke.pl

    @346 zawracanie głowy. Zużywasz pakiet, a jak już go nie chcesz - wykonujesz z numeru w Heyah połączenie, wysyłasz SMS-a i znowu masz 365 dni. Żeby być pewnym możesz skorzystać ze skrótu -info jest na ich oficjalnej stronie. A reklama jest ok. Zawsze się znajdzie jakieś grono baletnic...

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-198-58-62.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.