Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Heyah T-Shirt

Heyah T-Shirt

WitekT 21 Kwietnia 2005 15:47

0 0

Każdy, kto interesuje się modą i projektowaniem, ma teraz szansę spróbować swoich sił i wymyślić coś nowatorskiego i zwariowanego. Wystarczy wziąć udział w konkursie Heyah T-Shirt.

Projekty można przesyłać do 11. maja w formie zdjęć lub grafiki (jpg, bmp) pod adres konkurs@heyah.pl. Najciekawsze prace umieszczone zostaną na stronie Heyah w sekcji Galeria Figur Tekstylnych. Spośród nich, specjalna komisja wyłoni zwycięzców. Lista wszystkich osób nagrodzonych znajdzie się na stronie www.heyah.pl.

Na zwycięzców czekają atrakcyjne nagrody – telefon, doładowania oraz oryginalne Heyah gadżety.




Konkurs Zaprojektuj Heyah T-Shirt powstał w odpowiedzi na ogromne zainteresowanie, jakim cieszyły się poprzednie konkursy - Heyah Rysownik oraz Heyah Reporter. Okazuje się, iż młodzi ludzie chcą tworzyć i dzielić się swoimi pomysłami z innymi.

Więcej informacji o konkursie Zaprojektuj Heyah T-shirt na stronie www.heyah.pl.

Źródło tekstu: Heyah, wł     

Dodaj do:
w sumie: 2
  • 0

    1. ~mist  2005-04-21 16:17:00  host: dqj212.neoplus.adsl.tpnet.pl

    fajna rzecz, oryginalna bardzo.

  • 0

    2. ~lakif  2005-04-21 21:48:00  host: serwer.narwik.waw.pl

    a kto ma takie cos robic jesli nie heyak

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-107-20-115-174.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.