DAJ CYNK

Heyah nie umie opowiadać bajek

WitekT

Wydarzenia

19. lipca wystartowała nowa wielka kampania Heyah pod tytułem Nie opowiadamy bajek.

19. lipca wystartowała nowa wielka kampania Heyah pod tytułem Nie opowiadamy bajek.

Wykorzystuje ona element oferty 3 grosze za SMS. Podkreśla tym samym niezmienne wartości marki - bez ściemy: jasne proste zasady, brak ukrytych dopłat, dla wszystkich, 3 grosze w Heyah to 3 grosze.

Kreacja kampanii nawiązuje do bajkowego świata, a jej bohaterami są plastelinkowe postacie. Wykorzystuje motywy z najbardziej znanych i popularnych bajek oczywiście przerabiając je w sposób, w jaki tylko Heyah potrafi. W spotach pojawiają się zwroty dawno, dawno temu, abrakadabra, czy dlaczego masz takie wielkie oczy?. Bohaterami kampanii, obok czerwonej łapy, są także inne postacie z bajek. Widzowie obejrzą zmodyfikowaną wersję jednej z najbardziej popularnych bajek - o Czerwonym Kapturku. Wyprawa Czerwonego Kapturka przez piękny las, wśród latających motyli i śpiewających ptaków kończy się nie wizytą w domu babci, ale nóżką uwięzioną we wnykach. Okazuje się, że Heyah nie umie opowiadać bajek. Tłem do spotu o Czerwonym Kapturku jest piosenka skomponowana i napisana specjalnie do filmu Heyah. Wykonuje ją Zbigniew Wodecki kojarzony m.in. z kultową wieczorynką pt. Pszczółka Maja.

Telewizyjna kampania wykorzystuje duospoty, czyli dwa spoty w jednym bloku reklamowym: o długości 10 sekund i 30 sekund. Dla widzów przygotowane zostały 3 wersje spotu 10-sekundowego, w którym głównym bohaterem jest próbująca opowiedzieć bajkę czerwona łapa, oraz jeden spot 30-sekundowy. Kampania będzie trwała przez kilka letnich tygodni.

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: Heyah, wł