Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Heyah nagrodzona medalami

Heyah nagrodzona medalami

WitekT 23 Marca 2005 16:34

0 0

Heyah została uhonorowana Medalami za odwagę, nagrodami przyznanymi przez Businessman Magazine, aż w dwóch z trzech kategorii: za Najodważniejsze wykorzystanie miksu mediowego oraz Wizjonerstwo w kreowaniu nowych trendów.

Eksperci zasiadających w Jury przyznali medale twórcom kampanii, którzy wykazali się wyjątkową śmiałością, nowatorstwem i wizjonerstwem w trakcie tworzenia kampanii reklamowych.

Podczas uroczystej Gali Wieczornej Międzynarodowych Dni Marketingu, PR i Reklamy Remadays 2005 nagrody odebrał Wojciech Kliniewski, Dyrektor Zarządzający Heyah.




Medal w kategorii Wizjonerstwo w kreowaniu nowych trendów, Polska Telefonia Cyfrowa otrzymała za powzięcie ryzykownej decyzji o nowatorskim pozycjonowaniu marki Heyah, której wartość z sukcesem przełożyła się na styl życia młodej grupy docelowej. Uznanie Jury w drugiej kategorii zyskała za wybór strategii komunikacyjnej dla marki Heyah, który pozwolił odważnie i oryginalnie, a jednocześnie trafnie i konsekwentnie wykorzystać nowoczesne narzędzia komunikacji marketingowej.

Podczas Gali zostały wręczone także nagrody przyznawane przez Warsaw Business Journal dla firm o najlepszych wynikach w branży w ciągu ostatniego dziesięciolecia oraz nagrody programu partnerskiego Solidni w Biznesie dla firm pracujących w sektorze produkcji gadżetów.

Źródło tekstu: Heyah, wł     

Dodaj do:
w sumie: 0


Nikt jeszcze nie wyraził swojej opinii.

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-162-44-105.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.