Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Heyah Instytut Simteijin

Heyah Instytut Simteijin

WitekT 31 Marca 2009 14:50

0 0
Instytut Simteijin został "rozpracowany" tego samego dnia, którego powstał. To, że stała za nim PTC było wiadomo praktycznie od razu, nie było jednak jasne jaki jest cel kampanii.

Na stronie www.simteijin.com widać już dokładnie o co chodziło PTC. Jak się okazuje, kampania miała na celu promocję nowej oferty Heyah Mix.

Szerzej o Instytucie Simteijin pisaliśmy w wiadomości Pajacyki, czyli przyspieszony Prima Aprilis.


Źródło tekstu: wł     

Dodaj do:
w sumie: 5
  • 0

    1. ~Tyler  2009-03-31 15:03:32  host: chello089078210133.chello.pl

    wirus sie udal :)

  • 0

    2. ~hator  2009-03-31 15:04:03  host: dqk213.neoplus.adsl.tpnet.pl

    całkiem ciekawy pomysł na wywołaniu szumu za niewielkie pieniądze. ciekawe, czy dalej będą jakieś akcje związane z tym instytuem, póki co można się zapoznać z nowym mixem

  • 0

    3. ~jello  2009-03-31 20:36:44  host: group-1-66.static.maxnet.net.pl

    "Rozpracowany tego samego dnia" hehe, ale trochę portali się wstydu najadło publikując niesprawdzone niusy :D

  • 0

    4.  2009-04-01 16:00:22

    Gdyby opublikowali artykuł 1 kwietnia- to pewnie nikt by się nie nabrał. Niezła akcja ;)

  • 0

    5.  2009-04-17 10:44:35

    Ej, fajne. W ogóle o tym, wczesniej nie słyszałam, a szkoda. Fajna akcja.

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-162-136-26.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.