Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Heyah atakuje supermarkety

Heyah atakuje supermarkety

WitekT 14 Lutego 2005 09:45

0 0

Heyah doczeka się pierwszej sieci sprzedaży, która ulokuje się na tzw. wyspach w centrach handlowych.

Krakowski Mix electronics, dystrybutor sprzętu AGD, RTV i GSM, przygotowuje sieć sprzedaży dla marki Heyah. W centrach handlowych powstają niewielkie punkty, gdzie można doładować telefony na kartę. Działa już pięć takich stoisk - w Bydgoszczy, Radomiu, Zielonej Górze i dwa w Krakowie.




Krakowska firma proponuje partnerom, którzy chcieliby prowadzić punkty, dwie opcje franczyzy: albo daje cały towar i sprzęt, albo partner kupuje go w Mix electronics i działa samodzielnie.

Przedstawiciele Heyah i Mixu nie chcieli ujawnić żadnych szczegółów, dotyczących finansowych aspektów projektu. A ma on już dużego konkurenta. Działająca od połowy 2003 r. A-gadka dysponuje ponad tysiącem miejsc sprzedaży, a w ciągu roku-dwóch chce ich mieć 10 tys. Założycielem A-gadki jest Linia 1, broker teleinformatyczny z Warszawy.

Źródło tekstu: Puls Biznesu     

Dodaj do:
w sumie: 1
  • 0

    1. ~Chomik  2005-02-14 10:17:00  host: prosie10-1.aster.pl

    Widzę, że heyah ładnie idzie do przodu. Zobaczymy, co przygotują na rocznicę istnienia - myślę, że się postarają :-)

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-162-19-123.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.