Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Heyah Akwarium

Heyah Akwarium

WitekT 18 Listopada 2004 13:19

0 0

W mediach można już zobaczyć nowy element jesiennej kampanii Heyah. Na ekrany wszedł film reklamowy pt. "Akwarium" z komunikatem nawiązującym do podstawowych zasad Heyah "Pożytki płynął równo do wszystkich".

Ta kreacja była już widoczna we wcześniejszej fazie kampanii outdoor.

Od kilku dni widzowie mogą oglądać także spot telewizyjny "Straszne Kwasy" promujacy "Czyste Zasady" Heyah.




Również w prasie i na billboardach pojawiły się nowe layauty m.in. "Heyah ta, która nie zagaśnie" z przesłaniem "W Heyah nikt nie sparzy się na chwilowych promocjach, bo wszystkie oferty są na stałe. Pozostają zawsze równie gorące co wtedy, gdy się do nich zapaliłeś".

Wizerunkowa kampania Heyah rozpoczęła się w drugiej połowie października. Obecna jest w telewizji, kinie, prasie oraz na billboardach i w Internecie. Kampania skierowana jest do młodych ludzi, którzy cenią dobrą ofertę, jasne zasady, działanie, pomysłowość i oryginalność. Nowa kreacja nawiązuje do kampanii wprowadzającej Heyah - czerwona Łapa znów jest jej głównym bohaterem.

Źródło tekstu: Heyah     

Dodaj do:
w sumie: 0


Nikt jeszcze nie wyraził swojej opinii.

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-23-23-34-22.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.