DAJ CYNK

Hermaszewski będzie promował internet satelitarny Tooway

sirmark

Wydarzenia

Mirosław Hermaszewski, jedyny Polak, który odbył lot w kosmos, poleca usługi internetu satelitarnego Tooway. Kampania reklamowa otwiera długoterminową współpracę między słynnym polskim kosmonautą i firmą Eutelsat Broadband

Mirosław Hermaszewski, jedyny Polak, który odbył lot w kosmos, korzysta i poleca usługi internetu satelitarnego Tooway. Kampania reklamowa otwiera długoterminową współpracę między słynnym polskim kosmonautą i firmą Eutelsat Broadband

Kampania reklamowa satelitarnego dostępu do internetu Tooway potrwa do końca lipca 2015 r. Działania obejmują publikacje w prasie regionalnej, spoty w lokalnych stacjach radiowych, kreacje outdoorowe, ulotki oraz targetowaną kampanię mobilną. Celem akcji jest wzmocnienie znajomości marki oraz zwiększenie świadomości, że dzięki usługom Tooway użytkownicy mogą mieć dostęp do internetu niezależnie od lokalizacji. Nawet tam, gdzie brakuje infrastruktury szerokopasmowej czy zasięgu mobilnego.

Kampania z udziałem Mirosława Hermaszewskiego opiera się na elementach łączących jego postać z technologią wykorzystywaną w internecie satelitarnym. W przypadku internetu satelitarnego Tooway sygnał przesyłany jest za pośrednictwem satelity KA-SAT, który zapewnia wysokie parametry (do 22 Mb/s) oraz stabilność łączności internetowej. Usługę tę można także potraktować jako uzupełniającą już wykorzystywane formy dostępu do sieci - np. w letnich domach i na wsiach, szczególnie w strefie tzw. białych plam.

Mirosław Hermaszewski odbył lot w kosmos w 1978 r. na statku Sojuz 30. W podróży spędził 190 godzin, czyli prawie 8 dni. W czasie misji dokonano 126 okrążeń naszej planety. 5 lipca 2015 r. minęło 37 lat od lądowania Hermaszewskiego z powrotem na Ziemi.

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: Eutelsat, wł