Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Help Desk Mobile Vikings pomoże w 3,5 minuty

Help Desk Mobile Vikings pomoże w 3,5 minuty

LuiN 11 Października 2016 08:41

5 2

21 minut - średnio właśnie w takim czasie na pytania użytkowników kierowane drogą elektroniczną odpowiadają pracownicy Help Desku operatora sieci komórkowej Mobile Vikings. Wskaźnik odpowiedzi na portalu Facebook wynosi 98 procent, a średni czas rozmowy telefonicznej to 215 sekund, czyli 3,5 minuty.

Oddana i sprawna obsługa Help Desku to element funkcjonowania organizacji, nad którym systematycznie bardzo mocno pracujemy. Chcemy, żeby nasi użytkownicy mogli być z nami w stałym kontakcie i otrzymywać szybką, kompleksową oraz merytoryczną pomoc. Z prowadzonych przez nas wewnętrznych badań wynika, że praca naszych helpdeskowych agentów jest coraz efektywniejsza - mówi Bartek Grabowski menadżer w Mobile Vikings.

Najwięcej, bo aż 48% spośród wszystkich zapytań dotyczących oferty, promocji czy też problemów związanych z funkcjonowaniem sieci jest kierowanych do Help Desku Mobile Vikings telefonicznie. Prawie tyle samo - 46% to pytania spływające drogą online - za pomocą e-maili oraz wiadomości na portalach społecznościowych, głównie Facebooku i Twitterze. Z kolei 6% stanowią osobiste wizyty we wrocławskiej siedzibie operatora.




O co najczęściej pytają pracowników Help Desku użytkownicy Mobile Vikings? O to jak przenieść czy zarejestrować numer, koszty roamingowe, nadajniki, z których korzysta operator, a nawet o to, w jaki sposób Internet trafia z modemu do komputera.

Najdłuższa rozmowa telefoniczna w historii Mobile Vikings trwała dokładnie 49 minut i 6 sekund. Z kolei najkrótsze rozmowy to te, które kończą się na pytaniu o koszt połączenia.

Pracownicy Help Desku operatora na pytania skierowane drogą elektroniczną odpowiadają w czasie średnio 21 minut, średni czas rozmowy telefonicznej to z kolei 3,5 minuty. Żadne z zapytań nie pozostaje bez odpowiedzi.

Źródło tekstu: Mobile Vikings     

Dodaj do:

Tagi: mobile vikings

w sumie: 13
  • 1

    1.  2016-10-11 09:47:41

    A ilu mają abonentów?

  • 1

    2.  2016-10-11 10:00:58

    Virgin Mobile też miał wysokie standardy obsługi klienta jak miał mało abonentów. Obecnie dodzwonienie się do CMOK graniczy z cudem a klientów w większości wypadków nie traktuje się jak na początku.

  • 0

    3. ~Marek  2016-10-11 10:14:28  host: n05-03-03.opera-mini.net

    Sprawna i kompetentna obsługa to rzadkość wśród operatorów. Rekordy głupoty biją jak dla mnie w play. Ile połączeń, tyle wykluczających się często odpowiedzi. W nju też, zaraz na dzień dobry, wprowadzono mnie w błąd, więc byłbym ostrożny z tym samochwalstwem.

  • 0

    4. ~utyl  2016-10-11 10:39:21  host: user-94-254-176-6.play-internet.pl

    T-mobile i Orange to rekordzisci w kreceniu wala.Wyjasnic co kolwiek graniczy z cudem.Sredni czas u nich to 40minut raz tyle mialem.A dodzwonic sie to mistrzostwo nawet 60minut trzeba wisiec na sluchawce

  • 0

    5. ~Ola  2016-10-11 10:45:06  host: 89-74-34-124.dynamic.chello.pl

    Tak jasne, fajna bajeczka, zapomnieli napisać, że czas połączenia zanim ktoś odbierze telefon to średnio 22 minuty

  • 0

    6.  2016-10-11 10:57:22

    3@ Ja miałem to samo w Orange a jak przyszło do przedłużania umowy to dopiero była loteria. Co jeden to co innego mówił i oferował. Wszystko zależy od człowieka jaki tam siedzi i rozmawia z Tobą. Chociaż powiem Ci, że sami ludzie też nie są bez winy, Są tacy co zanim powiedzą o co im chodzi to potrafią wkurzyć na dzień dobry. Potem Ty dzwonisz, trafisz na konsultanta który jeszcze nie ochłonął i Cię spławi byle jaką odpowiedzą. Powinni być szkoleni pod tym kątem lecz człowiek to nie maszyna

  • 0

    7. ~Ola  2016-10-11 11:39:40  host: 89-74-34-124.dynamic.chello.pl

    @ 6 Chyba to logiczne ,że każdy dzwoni z inna oferta bo za to mają większą ,albo mniejszą prowizję .

  • 2

    8.  2016-10-11 12:07:51

    @4 i @6 Mój rekord to ponad 8 godzin wyjaśniania sytuacji z T-m i Orange, od tego momentu zmieniłem sieć na Vikingów i powiem szczerze, Help Desk mają GENIALNY. Zawsze pomocni, szybko pomagający, dobrze poinformowani. Bardzo polecam tę sieć.

  • 1

    9. ~~~  2016-10-11 12:21:41  host: ddo92.neoplus.adsl.tpnet.pl

    T-mobil to mistrzowie. Czekałem 50min na to aż ktoś odbierze. Nigdy w historii bok-ów różnych sieci, tyle nie czekałem. A potem i tak się nie udało nic załatwić, bo to t-debi...

  • -1

    10. ~metrowy  2016-10-11 14:07:26  host: tor3.dpsi.jp

    Podobnie w a2mobile to czasowo wygląda. Ja jak chciałem coś od nich i napisałem na fejsie, to dosłownie 15 minut później już wiedziałem wszystko.

  • 1

    11. ~Apek  2016-10-11 14:10:44  host: 176-123-29-244.alexhost.md

    @metrowy Serio mówisz? Bo na samym poczatku wiem, że mieli problemy z infolinią, ale później nie sprawdzałem, a myślałem nad przenosinami do nich, no a sprawnie dizałające BOK to podstawa.

  • 0

    12. ~Darx  2016-10-11 18:34:42  host: user-94-254-179-18.play-internet.pl

    Ja korzystałem kiedyś z sieci Mobile Vikings i faktycznie mogę potwierdzić że bardzo szybko odpowiadają na zgłoszenia.

  • 0

    13. ~loko  2016-10-16 23:04:01  host: 46.23.66.107

    do BOK póki co jeszcze nie miałem potrzeby dzwonić, ale ciekawi mnie co powiedzą na pakiet za 25zł od a2mobile

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-87-119-171.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.