DAJ CYNK

Guard S8 - startuje nowy program ochrony dla flagowców Samsunga

orson_dzi

Sprzęt

Z myślą o nowych użytkownikach smartfonów Galaxy S8 firma Samsung uruchamia także program Guard S8, oferujący dodatkowe korzyści dla konsumentów.



Z myślą o nowych użytkownikach smartfonów Galaxy S8 firma Samsung uruchamia także program Guard S8, oferujący dodatkowe korzyści dla konsumentów.

Pakiet Guard S8 zapewnia użytkownikom Galaxy S8 i S8+ następujące korzyści:

  • Dedykowaną infolinię dla użytkowników Galaxy S8 i S8+, dostępna pod numerem 801 880 888 oraz zdalną pomoc techniczną (remote support).
  • Pakiet usług serwisowych, w ramach których użytkownicy mogą skorzystać z opcji szybkiej naprawy telefonu: maksymalnie do 2 godzin w wybranych punktach serwisowych, bądź wymiany wadliwego smartfonu w przypadku uszkodzeń przewidzianych w gwarancji, w modelu typu door-to-door w odbiorze i w dostawie (program SWAP). Maksymalnie w ciągu 2 dni roboczych od daty zgłoszenia usterki kurier odbierze od użytkownika uszkodzony smartfon i wyda produkt zamienny. Ta opcja ochrony aktywna jest przez rok od daty oficjalnego rozpoczęcia sprzedaży. Ponadto użytkownik zyskuje dodatkowy rok gwarancji na produkt.

    Formularz zgłoszeniowy jest dostępny na stronie www.guards8.samsung.pl (strona nie jest jeszcze dostępna).

    Rejestracja będzie możliwa od 28 kwietnia 2017 roku.

    Zobacz: Regulamin usługi

    Zobacz: Testujemy Samsunga Galaxy S8 i S8+

    Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

    Źródło tekstu: Samsung