Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Guard S8 - startuje nowy program ochrony dla flagowców Samsunga

Guard S8 - startuje nowy program ochrony dla flagowców Samsunga

orson_dzi 29 Marca 2017 18:45

1 0

guard s8

Z myślą o nowych użytkownikach smartfonów Galaxy S8 firma Samsung uruchamia także program Guard S8, oferujący dodatkowe korzyści dla konsumentów.

Pakiet Guard S8 zapewnia użytkownikom Galaxy S8 i S8+ następujące korzyści:
  • Dedykowaną infolinię dla użytkowników Galaxy S8 i S8+, dostępna pod numerem 801 880 888 oraz zdalną pomoc techniczną (remote support).
  • Pakiet usług serwisowych, w ramach których użytkownicy mogą skorzystać z opcji szybkiej naprawy telefonu: maksymalnie do 2 godzin w wybranych punktach serwisowych, bądź wymiany wadliwego smartfonu w przypadku uszkodzeń przewidzianych w gwarancji, w modelu typu door-to-door w odbiorze i w dostawie (program SWAP). Maksymalnie w ciągu 2 dni roboczych od daty zgłoszenia usterki kurier odbierze od użytkownika uszkodzony smartfon i wyda produkt zamienny. Ta opcja ochrony aktywna jest przez rok od daty oficjalnego rozpoczęcia sprzedaży. Ponadto użytkownik zyskuje dodatkowy rok gwarancji na produkt.




    Formularz zgłoszeniowy jest dostępny na stronie www.guards8.samsung.pl (strona nie jest jeszcze dostępna).

    Rejestracja będzie możliwa od 28 kwietnia 2017 roku.

    Zobacz: Regulamin usługi

    Zobacz: Testujemy Samsunga Galaxy S8 i S8+

    Źródło tekstu: Samsung     

w sumie: 15
  • 0

    1. ~ech  2017-03-29 18:53:07  host: 84-10-169-102.static.chello.pl

    wiec nie bedzie jednorazowej wymiany wyswietlacza? :(

  • 0

    2.  2017-03-29 18:58:05

    @1 Podobno w ostatniej chwili się rozmyślili.

  • -1

    3. ~przeprosie  2017-03-29 19:12:46  host: user-94-254-160-121.play-internet.pl

    Brakuje ochrony przed WYBUCHEM !!! o tym zapomnieli !!! WSTYD !!!

  • -1

    4.  2017-03-29 19:15:17

    @3: A nie wystarczy tylko naklejka "materiały niebezpieczne" ?

  • 1

    5. ~jacek  2017-03-29 19:15:28  host: 85.219.163.130

    pewnie tłucze się od patrzenia :D

  • 0

    6. ~~  2017-03-29 19:31:58  host: user-46-113-232-84.play-internet.pl

    No jasne, że nie ma wymiany wyświetlacza, pewnie by zbankrutowali, bo to najczęściej występująca usterka. Przez przypadek tłucze się ekran i co za free mają wymieniać ekran kosztujący połowe telefonu?

  • 1

    7.  2017-03-29 20:37:59

    W huawei mamy jedną darmową wymianę wyświetlacza w ciągu 3 miesięcy, a tutaj nie :(

  • 0

    8. ~Burak  2017-03-29 21:23:33  host: ip-37-248-156-175.multi.internet.cyfrowypolsat.pl

    Łał naprawa w ciągu dwóch godzin, ale wyczyn. Szkoda że zapomnieli dopisać ze kilka serwisów w Polsce prowadzi naprawy Samsunga na gwarancji w ciągu godziny i to bez wielkiej łaski. Że o door to door nie wspomnę bo prawie każda marka ma taki serwis

  • 0

    9.  2017-03-30 10:42:19

    sorry ale szału nie ma zupełnie

  • 0

    10. ~  2017-03-30 22:43:24  host: chaos.tpnet.pl

    A parterem może będzie Regenersis? LOL

  • 0

    11. ~Dawid  2017-04-01 10:11:01  host: public-gprs396368.centertel.pl

    Nie ma ubezpieczenia od uszkodzeń mechanicznych hihi, dopytywałem oficjalnie przedstawiciela Samsunga.W S7e pierwszy raz w życiu spadł mi telefon i pobił się wyświetlacz Guard się przydał. Zagięty wyświetlacz i śliska obudowa sprzyja takim uszkodzeniom dobrze o tym wiedzą :)

  • 0

    12. ~Barbakos  2017-04-11 12:39:24  host: senai.commerceplanpartner.com

    Same przedłużenie gwarancji było by kosztowne a tutaj już masz dodatkowo rok i S8 Guard opłaca się. Ja myślę nad ratami 0% w x-kom

  • 0

    13. ~  2017-05-30 16:28:24  host: adpp149.neoplus.adsl.tpnet.pl

    T

  • 0

    14. ~Weronika  2017-05-30 16:33:19  host: adpp149.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Telefon kupiłam specjalnie w przedpremierze aby dostac gratis usługę samsung guard. Już w pierwszym dniu przerywal głośnik, co strasznie utrudniało korzystanie z telefonu. Po godzinach spędzonych na rozmowach na infolinii w końcu zrodzili się na usługę SWAP. Po kilku dniach dostałam telefon , że telefon jest w 100% sprawny i jutro odwiezie mi go kurier!! Gdyby nie działał mam dzwonić na infolinie! Kpina z klienta za te pieniądze! NIE POLECAM SZCZERZE!!!!!!!!!!!!!!!!

  • 0

    15. ~Ms  2017-10-08 10:39:45  host: public-gprs355289.centertel.pl

    Telefon porażka, pieniądze wyrzucone w błoto a Samsung wzorem sony umywa ręce. 2 telefony w firmie, obydwa po 3 miesiącach z peknietymi wyświetlaczami. Oczywiście jest to uszkodzenie mechaniczne, jeden spadł z pół metra na drewnianą podłogę, drugi wypadł z ręki w samochodzie. Obydwa w oryginalnych etui. One nie są delikatne, są go#!@ warte !

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-198-221-13.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.