Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości GTS Energis chce wejść na rynek prywatny

GTS Energis chce wejść na rynek prywatny

WitekT 13 Września 2006 11:30

0 0

Rynek klientów biznesowych nie rozwija się już tak dynamicznie. GTS Energis rozważa więc budowanie nowej marki dla klientów indywidualnych, przejęcie któregoś z konkurentów, a może nawet jedno i drugie.

Rynek telekomunikacyjny daje nam dzisiaj poniżej 10% wzrostu rocznie. Jeżeli chcielibyśmy się rozwijać szybciej, możemy wejść w bardziej zaawansowane usługi dla biznesu, ale tutaj panuje bardzo silna konkurencja. Inna droga to rynek klientów indywidualnych. Trzeba by tu jednak za spore pieniądze zbudować własną markę i nowe struktury marketingu albo kupić któregoś z graczy. Tylko który jest na sprzedaż? – pyta retorycznie Jarosław Mikos, prezes zarządu GTS Energis.




Netia ma od roku dużego inwestora finansowego (fundusz Novator). Exatel – spółka zależna od Skarbu Państwa – pełni różne funkcje na rzecz wojska i policji, więc PiS nie odda go firmie kontrolowanej przez rosyjski kapitał. Pozostaje Dialog, którą KGHM próbuje sprzedać od pięciu lat i którą GTS interesował się już wcześniej.

Moim zdaniem dzisiaj jest jeszcze za wcześnie na korzystną sprzedaż Telefonii Dialog – ocenia Krzysztof Kaczmarczyk, analityk Deustche Banku. Szefowie GTS też chyba liczą się z odmową i stąd plany inwestycji we własną markę. GTS ma już umowę z Telekomunikacją Polską na bistream access, a niedługo też na WLR.

Źródło tekstu: Rzeczpospolita     

Dodaj do:
w sumie: 0


Nikt jeszcze nie wyraził swojej opinii.

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-107-22-102-16.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.