Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości GTI planuje rozbudowę sieci

GTI planuje rozbudowę sieci

sirmark 13 Marca 2008 23:27

0 0

GTI, sieć dilerska Orange, zamierza rozbudować swoją sieć sprzedaży oraz sieć biur handlowych na terenie całego kraju.

Firma chce zwiększyć ilość lokali z obecnego poziomu 155 do ponad 200, a nawet 250. Spółka prawdopodobnie będzie kupowała małe sieci, liczące po kilka czy też kilkanaście salonów. Pieniądze mają pochodzić z banków lub od inwestora.

Sądzimy, że potencjał wzrostu dla GTI to 250 punktów. Tak wynika z naszych analiz, biorących pod uwagę uwarunkowania rynkowe i kalkulacje finansowe. Planujemy dynamiczny wzrost naszej firmy zarówno poprzez rozwój organiczny jak również przejęcia - podkreśla Michał Smolarski, dyrektor generalny GTI.




Po oddzieleniu się od Grupy Germanos w 2007 roku spółka została przejęta przez firmę Light Ring Ltd. - spółkę zależną Alpha Ventures, stanowiącą część inwestycyjną Alpha Bank - jednej z wiodących greckich grup finansowych działających na terenie Europy Wschodniej.

Ubiegły rok był dla Spółki rokiem restrukturyzacji i tworzenia solidnych podstaw pod kolejne działania. GTI zakończyła rok 2007 obrotami na poziomie ok. 84 mln zł (dane nie są ostateczne), co stanowiło wzrost o 13,5% w stosunku do poprzedniego roku 2006.

Źródło tekstu: GTI, wł     

Dodaj do:
w sumie: 1

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-157-205-247.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.