Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Gry komórkowe w Facebook

Gry komórkowe w Facebook

LuiN 13 Marca 2008 12:42

0 0

Strony społecznościowe, takie jak Facebook, będą głównym środkiem dystrybucji gier na urządzenia mobilne.

W zeszłym roku zabrakło znaczących inwestycji operatorów telefonii komórkowych w rozwój tego rynku. W związku z tym producenci gier zaczynają wykładać własne środki na marketing, aby zwiększyć przychody. Rynek gier mobilnych od dłuższego czasu przestał się rozwijać. Zaledwie 5% użytkowników faktycznie rejestruje i kupuje gry, w serwisach, które to oferują, mówi Daniel Winterbottom, analityk z firmy Informa. Operatorzy telefonii przeznaczają bardzo niewielkie środki na promocję nowych tytułów.




Tacy producenci gier, jak Digital Chocolate, zaczynają promować swoje produkcje samodzielnie, zwłaszcza w portalach społecznościowych. Umieszczenie gry Tower Bloxx w serwisie Facebook, przyniosło wymierny efekt - 400 tys. nabywców tego tytułu.

Rezultaty tej decyzji przerosły nasze oczekiwania, mówi Ilkka Paananen, odpowiedzialny za projektowanie gier w firmie Digital Chocolate. W tym roku planujemy sprzedawać w ten sposób wszystkie nasze najważniejsze produkcje.

Źródło tekstu: 4Press     

Dodaj do:
w sumie: 2
  • 0

    1. ~Templariusz  2008-03-13 13:23:26  host: staticline23090.toya.net.pl

    Łii :D

  • 0

    2. ~Znawca  2008-03-13 17:32:21  host: atropos.tpi.pl

    Łee :)

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-162-132-134.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.