Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Gruszka: umorzymy "kosmiczne rachunki" po przejściu do All Inclusive

Gruszka: umorzymy "kosmiczne rachunki" po przejściu do All Inclusive

WitekT 18 Sierpnia 2011 17:30

0 0

Nie mamy sobie nic do zarzucenia, nie popełniliśmy błędu i nie będziemy nikogo za nic przepraszać, ale naszym celem zawsze jest zadowolony klient. Dlatego zdecydowaliśmy umorzyć te kosmiczne rachunki - pisze na swoim blogu Marcin Gruszka, rzecznik Play, odnosząc się do ostatnich doniesień prasowych dotyczących dużych rachunków za transmisję danych.

Mamy jednak jeden istotny warunek. Klient musi przejść na nową taryfę All Inlcusive, która gwarantuje sprawne działanie smartfona oraz pełne bezpieczeństwo klienta. To gest dobrej woli i troski o satysfakcję klienta i mam nadzieję, że takie rozstrzygnięcie ucieszy wszystkich, którzy muszą zapłacić 700/1000/1200 zł - pisze Gruszka.

Rzecznik dodaje, że system pokazuje transmisję, nikt sobie tego nie wymyśla, nikt nikogo nie wprowadza w błąd. Potrafi jednak sobie wyobrazić szok osoby, która budzi się, a jej rachunek jest o 1200 zł wyższy.

Opisane tu sytuacje pokazują jednak, że bardzo dużo pracy przed nami, pracy edukacyjnej, pracy naszych sprzedawców. Jutro rusza program testujsmartfona.pl i mam wielką nadzieję, że sięgną po niego również Ci, którzy boją się smartfonów, Ci którzy czytają te teksty i myślą, że spotyka to każdego użytkownika smartfona. Macie wątpliwości - koniecznie zapiszcie się do testów! - dodaje.




Gruszka nie chcę wdawać się w dyskusję czy ktoś potrafi obsługiwać smartfona, czy nie, bo to nie ma żadnego sensu.

Nie wie dlaczego nie wszyscy kupują opcje All Inclusive gdzie absolutnie nie ma żadnego ryzyka, nie wiem dlaczego klienci starszych taryf używający smartfonów nie migrują na nowe taryfy, nie wiem dlaczego nie wszyscy smartfonowcy nie używają nowych bezpiecznych pakietów, które po ich wyczerpaniu zwalniają, ale zabezpieczają nas przed podobnymi sytuacjami. Nie możemy ich do tego zmusić. A może powinniśmy każdego klienta, który chce kupić fajny telefon straszyć? - zastanawia się rzecznik Play.

O problemie niektórych osób z wysokimi rachunkami za transmisję szerzej pisaliśmy w tej wiadomości.

Źródło tekstu: blogplay.pl     

Dodaj do:
w sumie: 172
  • 0

    160.  2011-08-23 08:52:09

    @159 smartpiecyk sam pobiera gaz. Sprzedawca informowal po ile jest gaz ?

  • 0

    161. ~  2011-08-23 18:47:26  host: public-gprs98476.centertel.pl

    @ 160 po ile jest gaz każdy powinien sam wiedzieć, o tym, że smartpiecyk sam pobiera gaz powinien informować sprzedawca sprzętu. Dla przeciętnego klienta to zwykły piecyk, tyle, że dodali parę liter przed.

  • 0

    162. ~kidler  2011-08-23 20:23:38  host: bnh105.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Żałosne to wszystko... ma htc desire hd i playa... nigdy mi nie zeżarło więcej niż powinno. a to że łączy się z netem to normalne - to nie telefon! to SMARTFON!

  • 0

    163.  2011-08-23 20:28:40

    @161 informowanie ze smarpiecyk gazowy jest na gaz jest smieszne. Mnie sprzedawca smartfona nic nie mowil ze mozna dzwonic. Widze mozliwosc kolejnego pozwu ;)

  • 0

    164. ~  2011-08-23 22:56:22  host: public-gprs98476.centertel.pl

    162, 163. a tak już poważniej, szkoda minuty na poinformowanie? Są klienci dla których smartfon to po prostu taki nowy telefon. Piekarz czy hydraulik nie musi się na tym znać, podobnie jak wy na wypieku chleba czy na rurach.

  • 0

    165. ~Hybryd  2011-08-25 10:07:04  host: 80.48.17.122

    Łaskę robi, że umarza?!? Nie mógł sprzedawca poinformować, że warto dokupić pakiet?!

  • 0

    166. ~Adnistral  2011-08-25 15:45:00  host: d12-58.static.icpnet.pl

    To nie warto poczytac przed zakupem telefonu na jego temat tylko się fapowac że posiada Łi-fi które nawet nie wiadmo czym jest czy Łandroido ?? Litości, płaczecie za to że niestety nie umiecie czytac to się nazywa średniowecze które panuje w waszych głowach.

  • 0

    167.  2011-08-26 10:57:26

    ~Hybryd - że warto dokupić alufelgi, że warto dokupić zestaw kina domowego do nowej plazmy,. że warto dokupić oryginalny wkład do parkera a nie zastępnik typu zenith... Człowieku! Ty w jakim świecie żyjesz? Ludzie za złotówkę oczekują telefonów najlepszych na świecie!!

  • 0

    168. ~szyszlel  2011-08-26 12:00:44  host: korp14.avistamedia.pl

    Dziwne sa te niektóre posty. Tez mam fona z andkiem na pokładzie, włozyłem kartę, na spokojnie poczytałem konfiguracje początkową, odznaczyłem opcje żeby korzystał z sieci komórkowej przy łaczeniu sie z netem, potem uruchomienie, wpisanie hasła do routera i to wszystko. Mam juz go od 4 miesięcy, 2 razy musiałem na mieście skorzystac z dostepu do internetu poprzez sieć komórkową to wystarczyło że ją właczyłem, poszukałem tego co chciałem, wyłączyłem. Koszt tych 2 sesji w sumie 1,86 brutto. I to jedyny koszt. Mój kumpel był w innej sytuacji. Dostał fona, nie czytając konfiguracji zaczął tylko wciskać: dalej, dalej, dalej, tak, dalej, tak, potwierdź. I nagle zdziwiony że dostaje rachunek o wiele wyższy niż się spodziewał. A wystarczyło na spokojnie poczytać i by tego nie było. Sprawdziłem w ustawieniach, miał właczone i wi-fi i transmisje danych poprzez sieć.

  • 0

    169.  2011-08-26 17:02:31

    Co za mondzioły :P to tak jakby kupili auto i byli zdziwieni ,że zabrakło paliwa :P :

  • 0

    170.  2011-08-26 18:57:52

    ~szyszlel - mam łaczone i wi-fi (ze 20 punktów "znanych") mam też punkty dostępowe pakietowej transmisji... Nic nie muszę wyłączać, włączać kiedy potrzebuję... Po prostu mam to poustawiane ;-) W szczególności nie mam programów czy zakładek w przeglądarce z jakimiś dziwnymi domyślnymi punktami dotępowymi, które to właśnie najwięcej spustoszenia na koncie robią ;-)

  • 0

    171. ~stz  2011-08-27 11:05:24  host: 93-186-23-80.rdns.blackberry.net

    Nieznajomość prawa nie zwalnia od odpowiedzialności, tak samo nieznajomość obsługi telefonu nie zwalnia od płacenia.ja też kiedyś zapłaciłem za aktualizację softu w swoim se. Do nikogo nie mam pretensji.

  • 0

    172. ~ww  2011-08-27 16:24:42  host: abwa165.neoplus.adsl.tpnet.pl

    mam jeszcze starszą taryfę playa LP (I) 69, do tego pakiet starszego typu Play Online 100 MB za 5 zeta. włączoną blokadę transferu danych poza strefą taniego internetu. + APNdroid na pokładzie. zero problemów, magiczny przycisk on-off - chce łączyć się z siecią włączam i działa, nie chcę - nie załącza się. cudów nie ma. przez głupotę kiedyś byłem w strefie taniego play i posiedziałem na youtube, zostawiłem włączony. transfer się skończył w ramach (w ramach pakietu) pojechało mi 100 mega około poza pakietem - niestety, moja wina, nie przykontrolowałem i 100 zeta w dupe. ale wiedziałem że to moja wina i do nikogo innego jak tylko do siebie nie mogę mieć pretensji. masz andka - myśl i tyle.

  • 0

    173. ~  2011-08-27 17:42:00  host: 81-210-123-94.ip.netia.com.pl

    "smartfony" jak sama nazwa mówi to telefony mądre same nie pobieraja transferu tylko jak każdy człowiek mądry zadaja pytanie czy mają wykonać polecenie. Skoro ktoś jest osłem i potwierdza jak telefon go pyta czy może łączyć sie z siecią w ramach aktualizacji no to wybaczcie ale czas wrócić do szkoły i nauczyć się czytać ze zrozumieniem:) A co do tych rachunków to tak jak by kupić do supermarketu wybrać samemu margaryne a następnie jak okaże sie że pali sie na pateli to leci sie z reklamacją do marketu że to nie masło :)

  • 0

    174. ~mnc  2011-08-28 10:03:33  host: 95.149.114.163

    ale co to za telefon, ktory sam z siebie pobiera takie ilosci danych? mam iphone 4. email, kalendarz, kontakty, facebook i google+ w trybie push. okolo 70% czasu poza wifi. w ciagu miesiaca telefon zzera ~20-40MB na te czynnosci.

  • 0

    175. ~Summer  2011-08-28 13:47:17  host: 89-79-66-22.dynamic.chello.pl

    Witam! Jestem Konsultantką Play i jak czytam niektóre posty to ręce mi opadają. Nie wiem jak jest w innych salonach w Polsce, ale w moim informuje się klienta co to jest Smartfon i że należy podpisywać umowy w ramach promocji All Inclusive, zeby nie bylo niespodzianki. Jednak w wielu przypadkach klient "wie lepiej",a przeciez nie mozemy go zmusić. I po jakims czasie klient wraca, aby kupic pakiet i "zwraca honor" :) Myślę, że możliwość umorzenia tych faktur jedynie za zmiane taryfy to gest dobrej woli i nie ma co się kłócić na forach, czy zrobił dobrze czy źle. Polaków trzeba "dokształcić"- opcja testujsmartfona.pl jest dobrym początkiem, a inni operatorzy powinnni brać przykład z Play :)

  • 0

    176. ~  2011-08-28 13:56:25  host: z18-04.opera-mini.net

    Ja też jestem Konsultantem Play od wielu lat i wiem że Play rośnie w sile podbija rynek.

  • 0

    178. ~Summer  2011-08-28 15:13:48  host: 89-79-66-22.dynamic.chello.pl

    ~177 chyba pracujesz w BOK-u;P Jeszcze mi sie nie zdażyło, zeby ktoś się ze mnie śmiał... no chyba, ze z koszulki polo ;)

  • 0

    179.  2011-08-28 22:38:14

    ~Summer - za przeproszeniem chrzanisz ;-) Nie klient wie lepiej, tylko klient nie chce płacić - nie wiem - 5? 10? 20 zł? dodatkowo. I tyle. Gdybyście (nie Ty, bo masz do powiedzenia tyle co ja w sprawie kolejnego ataku U.S. na jakiś kraj na świecie) sprzedawali smartfony tylko w opcji z "internetem" nie byłoby problemu. A że można tak sprzedawać, wystarczy się rozejrzeć - można ;-) No ale reklama ze smartfonem za złotówkę, jak to on podniesie standard życia i w ogóle robi swoje - czemu w reklamie nie ma informacji dla przeciętnego tłuka, ze to nie jest za darmo co jedna zlaska albo gość robi sobie w swoim smartfonie?

  • 0

    180. ~Summer  2011-08-29 00:35:19  host: 89-79-66-22.dynamic.chello.pl

    ~wlo - nie chrzanie, tylko klienci uparcie twierdzą, że w ustawieniach zmienią, aby smartfon nie łączył się z internetem. Tylko pytanie.. jaki jest sens posiadania takiego telefonu bez dostępu do internetu ? Twierdzisz, ze Play powinno sprzedawać smartfony jedynie w ofertach all inclusive? - za przeproszeniem, głupota. KLienci podpisują/przedłuzaja umowy, aby telefon sprzedać, dac dziecku itp... różnie to bywa. Dlaczego klient podpisujący umowę w celu sprzedazy telefonu ma placic 10zl wiecej do abonamentu , gdy posiada klasyczny telefon i z internetu nie korzysta?

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-162-44-105.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.