DAJ CYNK

Gruszka przeprasza za wczorajszą awarię

WitekT

Wydarzenia

Za wczorajszą awarię sieci Play, która trwała ponad godzinę, przeprosił klientów rzecznik Marcin Gruszka wpisem na swoim blogu.

Za wczorajszą awarię sieci Play, która trwała ponad godzinę, przeprosił klientów rzecznik Marcin Gruszka wpisem na swoim blogu.

Awaria trwała około godziny, dotyczyła przede wszystkim zasięgu 2G i transmisji pakietowej (Play Online). Wczoraj wieczorem rozwiązaliśmy problem i obecnie analizujemy przyczyny i zasięg awarii - napisał Gruszka.

Gruszka podkreślił, że awaria nie dotyczyła całej Polski, jak twierdzą niektóre serwisy internetowe.

Zawsze zastanawiam się skąd Wy chłopaki macie lepsze wiadomości od naszego nadzoru sieci - zakończył swój wpis rzecznik.

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: blogplay.pl, wł