Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Grupa TP pomaga powodzianom

Grupa TP pomaga powodzianom

WitekT 14 Czerwca 2010 17:39

0 0

Grupa TP umożliwia poszkodowanym przez powódź klientom TP i Orange opłacenie rachunków w dłuższym okresie czasu bądź na raty. Obie firmy w indywidualnych przypadkach będą podejmować decyzje o umorzeniu należności za usługi szczególnie poszkodowanym. Orange przekaże też powodzianom 5 tys. telefonów wraz z ze starterami.

Już od kilku dni klienci TP i Orange w salonach sprzedaży i na infoliniach są informowani o zasadach rozliczenia usług dla osób poszkodowanych przez powódź. Operatorzy wydłużyli czas na zapłatę rachunków dla osób, którzy dostarczą zaświadczenia z urzędu gminy lub innych uprawnionych organów, potwierdzające poniesienie w powodzi straty. Możliwe jest też rozłożenie płatności na raty. W indywidualnych przypadkach rozpatrywane będzie umorzenie należności.

Poszkodowani przez powódź klienci TP i Orange, korzystający ze stacjonarnego telefonu i Internetu, będą też mogli bez opłat czasowo zawiesić ich działanie lub przenieść te usługi do nowego miejsca zamieszkania. Osoby korzystające z mobilnych usług Orange również mogą czasowo zawiesić ich działanie, bezpłatnie zmienić plan taryfowy na niższy lub zmienić plan abonamentowy na ofertę mix.

Orange nieodpłatnie przekaże powodzianom 5 tys. telefonów Motorola WX395, każdy razem ze starterem o nominale 20 zł, które trafiłą do najbardziej potrzebujących jak najszybciej, przy współpracy z organizacjami pozarządowymi, które dysponują listami poszkodowanych.




Grupa TP, w ramach współpracy z pozarządową inicjatywą Razem Powodzianom (powodz.ngo.pl), udostępniła łącza na specjalną infolinię dla poszkodowanych i chcących pomagać. Przekazała też 10 darmowych numerów komórkowych dla osób koordynujących pomoc w terenie. Pomaga stworzyć i wdrożyć serwis alertów SMS-owych.

TP odpowiedziała też na prośbę władz zalanej gminy Wilków, gdzie podłączyła telefony i neostradę tp w tymczasowej siedzibie urzędu gminy. Urząd został zwolniony od opłat za te usługi, otrzymał też od TP aparaty telefoniczne i drukarki.

W czasie potrzebnym na niezbędne naprawy sieci telekomunikacyjnej TP zapewnia na terenach zalanych łączność przez automaty telefoniczne, z których bezpłatnie można dzwonić do wszystkich stacjonarnych i komórkowych sieci w Polsce. Do takich automatów można się też dodzwonić. Już od 22. maja są one instalowane tam, gdzie jest najwięcej ewakuowanych powodzian i proszą o to lokalne sztaby kryzysowe. Automaty będą dostępne do czasu, aż sytuacja się ustabilizuje.

Źródło tekstu: Grupa TP     

Dodaj do:
w sumie: 51
  • 3

    1. ~  2010-06-14 17:55:38  host: 77-255-159-16.adsl.inetia.pl

    No, No, TP się postarała. Jestem pod wrażeniem.

  • 3

    2. ~  2010-06-14 17:57:58  host: apn-77-114-238-228.dynamic.gprs.plus.pl

    brawo FT! Nawet jesli to dzialanie pod publiczke to mi sie podoba

  • 3

    3.  2010-06-14 18:16:24

    Tak, nieźle, cały przygotowany plan, nie tylko przesunięcie terminu zapłaty rachunku... Co by nie mówić, postarali się.

  • 0

    4.  2010-06-14 18:19:40

    Z tego co wiem w każdej sieci można czasowo przenieść zapłacenie rachunku.

  • 0

    5.  2010-06-14 18:19:52

    Brawo TP-a na WX 395 mialem ostatnio konkurs:P

  • 1

    6. ~Paweł  2010-06-14 18:34:46  host: chello089076121120.chello.pl

    Motorola WX395 pewnie nie chodzi im ten telefon z magazynu :D

  • 3

    7.  2010-06-14 18:40:08

    okazali wreszcie troche serca dla ludzi

  • -1

    8.  2010-06-14 18:57:33

    @6 widze że w temacie jesteś:D fakt faktem to itak duży gest

  • 1

    9. ~gornyaa  2010-06-14 19:15:03  host: 217.153.73.242

    poszli na calego!

  • -1

    10.  2010-06-14 19:23:00

    Powinni im dać szajsungi z serji solid ;) Samsung też by chętnie pomógł. A te śmieszne motki pewnie powodzianie sprzedadzą ...

  • 1

    11. ~  2010-06-14 19:34:57  host: 212.160.172.70

    a kto te motki bedzie chcial kupic. A co do samsunga solid to by byl lepszy telefon, bardziej wytrzymaly.

  • 1

    12.  2010-06-14 19:52:31

    @11 Ojciec dyrektor odkupi i użytkownicy jego sieci będą mogli stale słuchać swego mentora. W końcu motka wydaje się być muzyczną.

  • 1

    13. ~ala  2010-06-14 19:55:03  host: 20.202.116.195.easy-com.pl

    w katalogu jest błąd?? tylko GSM900/1900 nie 900/1800???? dziwny telefon. W sumie i by mogły iść te telefony po 69-99zł ile one kosztują ich? 50zł? Zamiast walić reklamami przez dwa dni by sobie darowali i jeden na gospodarstwo z 20zł na koncie. A nóż widelec będzie stały klient, nie paś brzuchy TV i ich prezesom. Akcja na + ale i tak zawsze liczę z kalkulatorem oferty co mi potrzeba... I OFnK przerażająco dobrze wychodzi... Lub OP75-25% :)

  • 0

    14. ~  2010-06-14 20:01:51  host: 088156127244.stk.vectranet.pl

    hmmm u kazdego operatora mozna podzielic naleznosci na raty nawet w przypadku osob niedotknietych powidzia :P

  • 1

    15.  2010-06-14 20:40:04

    tytanowy_janusz zamiast dawać takie durne komentarze lepiej walnij łbem w najbliższą ścianę! Liczy się każda inicjatywa która pomaga tym osobom.

  • 0

    16. ~  2010-06-14 20:58:25  host: 212.160.172.70

    jak go zaleje i nic nie bedzie mial to i motka go zadowoli taki tytan ze az zal

  • 1

    17.  2010-06-14 20:59:57

    Czego Wy ludzie jeszcze oczekujecie. Chcieliście, żeby dali telefony - SĄ (nawet wcale nie najprostsze) i to aż 5 tysięcy, a dodatkowo z 20 zł starterem. I jeszcze źle.

  • -1

    18. ~ala  2010-06-14 21:23:35  host: 20.202.116.195.easy-com.pl

    17.jojo bo dali IM a nie IM ????

  • 1

    19. ~  2010-06-14 21:47:14  host: nat2-72.ghnet.pl

    ala, jaka jest różnica pomiędzy NIMI a NIMI? To jakiś k***a kod jest czy mam y czytać w twoich myślach?

  • -1

    20. ~ala  2010-06-14 22:46:43  host: 20.202.116.195.easy-com.pl

    19. Włącza się polska zazdrość...

  • 1

    21.  2010-06-14 23:37:07

    ala (18) - To znaczy komu mieli dać Twoim zdaniem? Rozwiń, bo nie za bardzo łapię o co Ci chodzi.

  • 1

    22. ~.  2010-06-14 23:46:52  host: 217.116.104.12

    To raczej wygląda na działanie wizerunkowe, mające poprawić image nadszarpnięty pewnym artykułem o absurdalnych oszczędnościach w grupie tp i orange pl.

  • 0

    23. ~ala  2010-06-15 01:05:54  host: 20.202.116.195.easy-com.pl

    21.jojo to zabieg czysto marketingowy, od tak komórka o wizerunku społecznego się "szarpnęła". natomiast ludzie, pominą fakt że inni stracili dobytek życia, wypomną im głupi telefon - witaj w PL.

  • 1

    24. ~  2010-06-15 07:04:31  host: nat2-72.ghnet.pl

    @23, powiedz mi że pomogłaś jakoś powodzianom, jak nie to zamilknij i bardziej się nie kompromituj - głupi telefon? A jaki jest lepsze, ten co pod wodą został? Zapytaj tytanowego_janusza czy znalazł ścianę...

  • 1

    25.  2010-06-15 08:19:18

    @tesla, @24 Zgadzam się z charytatywną inicjatywą, ale jako pracownik GTP doskonale wiem, że dla nich taki "podarunek" to bardziej zabieg PR, niż objaw dobrego serca. Tych motek Orange dostało tysiące. Są wadliwe, nikt ich nie kupuje, nikomu się nie podobają. Jak ktoś nie rozumie tego zabiegu marketingowego, to ok. Ja go rozumiem i wiem co ma na celu. Nie powinienem atakować własnego pracodawcy, ale to naprawdę nie tak, jak myślicie. To coś w stylu oddawania przez USA naszemu wojsku sprzętu, za którego złomowanie trzeba będzie zapłacić. Dlatego lepiej oddać go za darmo. Jak myślicie, w jakiej sieci grupa konsumentów zwana "powodzianami" weźmie w przyszłości abonament?

  • -1

    26.  2010-06-15 08:21:58

    #23 każdą akcję skwituje słowami "zabieg czysto marketingowy". Szarpie się kobieta( ?) na komentarze,nie mając zbyt wiele do napisania.

  • 1

    27.  2010-06-15 08:28:25

    Powiem więcej: Cena takiego telefonu dla konsumenta to ok 100 - 150 zł. Załóżmy, że operatora jeden taki aparat kosztuje ok. 50 zł. Czemu więc nie przekazano równowartości ceny telefonów, albo innych aparatów? Pomyślcie trzeźwo przez chwilę, zamiast się unosić. Nie opcując na codzień z PR, czy zabiegami media relations, oraz nie znając realiów i celów tego typu inicjatyw - proszę Was, opamiętajcie się z tą (tutaj nieszczęśliwie) falą zachwytu. Kto myśli inaczej GTFO.

  • -1

    28. ~  2010-06-15 08:29:02  host: t23-01.opera-mini.net

    tytanowy januszku to udaj się na tereny zalane i uświadom powodzian,że to akcja czysto marketingowa a telefony wadliwe.Do pomocy weź alę.

  • -1

    29.  2010-06-15 08:33:06

    Ja pitole... PR czy dobre serce, jeden pies. Jak tacy jesteście dobrzy, to sami im dajcie 5tys telefonów, a te od TP wywalcie.

  • 1

    30.  2010-06-15 08:34:37

    @28 Niby czemu, bo próbuję uświadomić jak jest naprawdę? Pewnie, lepiej się zachwycać. Jako osoba nie dotknięta powodzią, nie dociera to do mnie. Za jakiś czas, jak sytuacja się uspokoi, spojrzycie na to inaczej.

  • -1

    31.  2010-06-15 08:38:06

    Tytanowy to masz pole do popisu,jak ktoś pisał,jedź i rozmawiaj z powodzianami,przedstaw im fakty w prawdziwym świetle.

  • 1

    32.  2010-06-15 08:47:01

    Rafix - nie chcę nikogo atakować, ani się kłócić. PR ma na celu poprawę wizerunku firmy, nie ponosząc przy tym kosztów i robiąc to tak, żeby nikt nie zauważył. Mówiąc prościej - to taka bezpłatna, niekomercyjna reklama, o której odbiorcy myślą, że chodzi o coś zupełnie innego. Gdyby to miało być naprawdę charytatywne, podarowaliby albo środki, albo coś normalnego. Wyszło następująco: Pozbyli się niepotrzebnych śmieci, obeszli podatki od darowizny, zrobili sobie dobry PR, a ludzie jeszcze myślą, że to z dobrego serca. Brawa dla piarowskiego zaplecza GTP. Brakuje jeszcze p. Wituckiego, płynącego na pomarańczowym delfinie.

  • -1

    33. ~  2010-06-15 09:22:03  host: t08-16.opera-mini.net

    tytanowy a co zlego w tym,ze obie strony skorzystaja? Grupa TP pozbedzie sie zbednych telefonow,powodzianie beda mieli z czego dzwonic,wszyscy zadowoleni. A techniki PRowe stosuje mie tylko Orange,wiec nie rozumiem Twojej zlosci. /ewqaewqa

  • 1

    34.  2010-06-15 09:31:58

    33@ to nie jest złość. Tylko staram się stonować, bo tego typu inicjatywy grają na ludzkich emocjach. Trochę to nieetyczne. No ale żadna firma komercyjna nie działa charytatywnie.

  • 0

    35.  2010-06-15 10:46:00

    ala (23) - Naprawdę nie musisz mnie "uświadamiać". Powiedz tylko co to zmienia. Czy te telefony się nie przydadzą? Tak samo i ja mogę napisać. Powodzianin, zajęty ratowaniem dobytku będzie pamiętał, że dzwonił akurat z telefonu darowanego przez TP i z sieci Orange. Wiele rzeczy można podciągnąć pod "PR". A skoro głupi będą wypominać jakąś komórkę, cóż - nic na to nie poradzę, że są głupi.

  • 0

    36.  2010-06-15 10:57:48

    Głupota bardziej polega na naiwności, niż na znajomości realiów i niektórych technik manipulacji społeczeństwem, przy wykorzystaniu psychologicznej gry na ich emocjach.

  • 0

    37.  2010-06-15 11:06:08

    tytanowy_janusz (36) - Gdybym wciąż o tym rozmyślał w taki własnie sposób, to chyba nie wychodziłbym z domu. Jak zapewne wiesz, manipulują (lub próbują manipulować) tobą (prawie) wszędzie, nawet w sklepie spożywczym.

  • 0

    38.  2010-06-15 11:09:35

    Zresztą (to nie ten portal), jednak gdybyśmy poszli dalej tym tropem, to okaże się, że nawet przyjaciel często mną manipuluje (lub ja nim). ;-)

  • 0

    39.  2010-06-15 11:24:26

    Wiadomo, że w dzisiejszych czasach organizując takie akcje, trudno uciec od zarzutów o działania PR-owe, moim zdaniem jednak fakt jest taki, że rachunki będą rozłożone na raty albo anulowane i to się chwali.

  • 0

    40.  2010-06-15 12:16:11

    Wiecie co mnie najbardziej boli? Że oni oddają badziew które się nie sprzedaje. To tak jak oddawanie psu resztek. Może wydaje się być fajne, przyjemne itd., ale jest trochę inaczej. Jako społeczeństwo zwracamy uwagę na to, co powierzchowne. Nie staramy się wgłębiać w sedno. IMAO, bardzo dobra decyzja ze strony GTP, bardzo sprawnie wymyślona akcja.

  • 0

    41.  2010-06-15 15:21:15

    januszku sfinansuj zakup 5 tyś. lepszych telefonów skoro tak Cię boli że dają badziew.,

  • 0

    42.  2010-06-15 15:27:11

    Chyba "5 tys." . Słuchaj, my tego wyprzedać nie możemy. Wgl nie schodzą, stąd taka wielkoduszność u pomarańczowego operatora.

  • 0

    43. ~michau  2010-06-15 15:38:48  host: con127.neoplus.adsl.tpnet.pl

    tytanowy ma racje zamiast dawać badziewne motki dla powodzian mogliby premie pracowników przekazać na ten cel. A tak w ogóle to mimo wszystko bardzo dobra inicjatywa, moze i PR ale dla tych ludzi każda pomoc jest ważna

  • 0

    44. ~kos  2010-06-15 16:40:36  host: 212.160.172.70

    powinni januszkowi zabrac premie i dac powodzianom lepsze telefony

  • 0

    45.  2010-06-15 16:57:09

    To jakie powinni rozdawać (za darmo) terminale, żeby zadowolić wszystkich? "Ajfony", Samsungi Corby, Avila... Wtedy byłaby dopiero wrzawa.

  • 0

    46. ~Orange  2010-06-15 18:35:25  host: 212.160.172.70

    Ta Orange bleee a play da im 5230 za friko ...

  • 0

    47. ~  2010-06-15 18:43:36  host: 212.160.172.70

    play jak narazie jeszcze nic nie dal i nie da.

  • 0

    48. ~  2010-06-15 20:20:29  host: t06-10.opera-mini.net

    Janusz a jak przekazać coś powodzianom żeby to nie wyglądało na tanią akcje charytatywną? Piekarze przekazują nieodatnie chleb którego nie udało im się sprzedać w ciągu dnia, to też wg ciebie przegiecie PRowe? Jak te telefony nie wybuchają w rękach to czemu nie!

  • 0

    49.  2010-06-16 08:23:25

    Można np. dać nokie 2330, które są niemal nieawaryjne, a kosztują odrobinę mniej niż motki. A jakby się z samsungiem znowu GTP dogagali, to by się znalazły np B2100. Jak kolega pojechał w góry do włoch bo coś tam wygrał w konkursie samsunga, to każdy uczestnik dostał takiego. Wg mnie to jest nieetyczne. Swoich obdarować dobrym sprzętem, a biednych ludzi (którym to de facto i tak nie zrobi różnicy), można oddać śmieci, które łatwiej dać komuś niż złomować.

  • 0

    50. ~mieeetek  2010-06-16 16:24:51  host: 212.160.172.70

    Ja tam mam służbową Motorolę W510.

  • 0

    51. ~kos  2010-06-17 14:31:22  host: 212.160.172.70

    Czyli lepiej motki wywalic na smieci niz dac powodzianom? Co za glupie myslenie.

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-224-151-24.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.

Ankieta

Czy będziesz używać Asystenta Google, gdy będzie oficjalnie dostępny w Polsce?

Zaczęły się beta testy Asystenta Google w Polsce

 

Zobacz wynik | Opinie (0)

Archiwum Ankiet