Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Grupa Polsat wdroży nowe, zintegrowane środowisko informatyczne

Grupa Polsat wdroży nowe, zintegrowane środowisko informatyczne

orson_dzi 19 Lipca 2016 14:43

8 3

Grupa Polsat, w ramach dalszej integracji operacyjnej Plusa i Cyfrowego Polsatu oraz w związku z realizowaną strategią rozwoju na rynku usług łączonych, wdroży nowy zintegrowany system sprzedaży, obsługi klienta oraz konwergentny system rozliczeniowy dla produktów i usług. Będzie on realizowany we współpracy z firmą Huawei, która dostarczy systemy informatyczne i jako integrator będzie odpowiedzialna za wdrożenie.

Celem wdrożenia jest nowe zdefiniowanie i ujednolicenie procesów sprzedażowych oraz ofert w Grupie Polsat i wyposażenie jej w jedno narzędzie pozwalające na zarządzanie sprzedażą i relacjami z klientem na wszystkich możliwych płaszczyznach. Podstawą nowego podejścia jest strategia omnichannel - wielokanałowego podejścia do sprzedaży, utrzymania i obsługi klienta.




Klienci otrzymają dzięki temu kompleksową informację o ofercie Grupy w każdym punkcie kontaktu, a także elastyczność w poruszaniu się i wyborze pomiędzy dowolnym, najbardziej odpowiadającym im kanałem sprzedaży. Grupie umożliwi to realizację celów i zaspokajanie potrzeb klientów - m.in. w zakresie dostępu do bezpośredniej informacji, skrócenia czasu obsługi i ułatwień w procesie zakupu produktów i usług.

Źródło tekstu: Cyfrowy Polsat     

Dodaj do:

Tagi: grupa polsat | cyfrowy polsat | plus

w sumie: 26
  • 2

    7. ~job  2016-07-19 16:27:41  host: host94231094.microchip.net.pl

    Może będą mieli jeszcze kogo obsłużyć. Ja po prawie 20 latach opuszczam to towarzystwo. Ponieważ idąc tropem kolego 1. myślenia tam nie widać i nie ma szans, że będzie. Miałem 3 usługi rezygnuję ze wszystkich. Polsat podobnie jak Era to były kiedyś bardzo fajne firmy. Niestety, były.....

  • 2

    8. ~  2016-07-19 16:33:54  host: user-94-254-162-213.play-internet.pl

    Z okazji kolejnego wdrożenia innowacyjnie wdrożą Wachowicz i Ibisza żeby co rano na dzień dobry marudzili na okrągło w kompie i telefonie na przebudzenie jaki to Polsat/Plus jest cudowny i dobry

  • 2

    9. ~Armani  2016-07-19 17:51:11  host: 88-199-155-2.tktelekom.pl

    pracowałem w Plusie 4 lata ponad. Osobna aplikacja do pisania aktywacji, osobna do aneksów,kolejna do zmian na koncie. Od roku pracuje w Play jest jedna aplikacja od wszystkiego, o wiele lepiej sie pracuje.

  • 0

    10.  2016-07-19 18:54:50

    http://tlp.is/alh

  • 1

    11.  2016-07-19 20:00:23

    Kiedy zostanie wprowadzony ultranowoczesny dostęp do billingu w prepaidzie?

  • 2

    12. ~sdf  2016-07-19 20:26:28  host: 178-36-29-230.adsl.inetia.pl

    crm awaria 2 soon..

  • -1

    13. ~Robek  2016-07-19 20:28:45  host: 078088028026.dynamic-ra-05.vectranet.pl

    Byłem ostatnio w punkcie Plusa, bo się rozglądam za netem i nie sprawiali wrażenia zagubionych. Człowiek tam pracujący wszystko mi wyłożył jak trzeba, a okazuje się, że usług do zaoferowania mają sporo (choć o prądzie to nie myślałem). Wrażenie na pewno dobre, więc obsługą mogą do siebie przekonać. Trzeba tylko poczekać, aż się dotychczasowe usługi pokończą. NO i na jakąś ekstra promocję na net.

  • 2

    14. ~  2016-07-19 20:58:11  host: host-176-221-123-5.dynamic.mm.pl

    To oni JESZCZE nie są ZINTEGROWANI?! Bieda z nędzą...

  • 2

    15. ~tomek  2016-07-19 21:06:02  host: ip212w2.clubnet.pl

    żaden system nie polepszy sprzedazy jezeli nie zmieni sie podejscia do klienta i wpychanie na sile uslug czy wmawianie na sile ze sie oplaca i brac. Uczciwosc i szacunek dla klienta to najlepszy system.

  • 1

    16. ~  2016-07-19 21:18:47  host: apn-46-76-54-253.dynamic.gprs.plus.pl

    Po co integracja , konsultanci już potrafią pracować na kilku aplikacjach. Lepiej nie zaoferują w końcu internet mobilny jak konkurencja bo ponoć mają pasmo http://tlp.is/alm http://tlp.is/alm41803

  • 1

    17. ~  2016-07-19 21:20:05  host: apn-46-76-54-253.dynamic.gprs.plus.pl

    Dlaczego szerowanie linków do speedtestu na telepolis jest ucinane?

  • 2

    18. ~Desperat  2016-07-19 21:44:58  host: plus-96-193.polkomtel.com.pl

    Mogę dodać tylko jedno - pracownicy infolinii Plusa i Cyfrowego Polsatu dowiedzieli się o tej wspaniałej zmianie właśnie z Telepolis. :)

  • 1

    19. ~  2016-07-19 21:54:12  host: apn-77-115-63-208.dynamic.gprs.plus.pl

    18 Powiedz dlaczego lyder lte oferuje mi tylko 1 mega transferu.Poza tym wiadomo ze telepolis to pierwsze źrodło informacji.

  • 1

    20. ~K.  2016-07-19 23:32:41  host: 109241081194.warszawa.vectranet.pl

    Które to już podejście do ujednolicenia systemów? Drugie? Trzecie?
    Przyjmuje zakłady kiedy ogłoszone zostanie kolejne

  • 1

    21. ~Punk  2016-07-19 23:34:53  host: 5.174.32.166

    Jeśli za zmianą pójdą dobre oferty i przestaną zlewać klienta który wziął SmartDOM to mogę się zgodzić na nowy system.
    Ale jak pomimo zmiany systemu dalej będą olewać klienta to pożegnam ich i płakał po nich nie będę.
    Aktualnie w Plusie jak i w Polsacie dla klientów SmartDOM jest bieda z nędzą.
    Jeśli się nie ogarną to stracą masę klientów bo wkurzony klient na pewno nie wróci, a u mnie mają ruszyć ze światłowodami i jeśli Plus się nie poprawi z ofertą to pójdę do konkurencji i nie będzie mi zależeć na SmartDOM.

  • 0

    22. ~ola  2016-07-19 23:36:49  host: ip-37-248-153-182.multi.internet.cyfrowypolsat.pl

    @19 mam podobnie... tylko dokup Pani usługę... a jej jakość? nadajnik wypas a dosył byle co? i ich kosmiczne umowy 24-28mc.. jako przedłużenie. Owszem oferta łączona, ale tak zmasakrowana paragrafami że to kosmos do kwadratu zrozumieć. Już wolę te 2-4zł dopłacić, ale mieć wszystko rozdzielnie

  • 1

    23. ~kolejna transformacja  2016-07-20 00:48:37  host: 89-76-247-193.dynamic.chello.pl

    Kolejna transformacja po nie udanej wykonanej przez Chudziaka. Tym razem Huawei, ktory ściąga już ludzi z rynku bo się okazało że ich nie ma - zasysa więc ludzi z poprzednich transformacji.

    A sama spółka w końcu to musi zrobić - przyjdą też masowe zwolnienia bo połowa ma polecieć.

  • 1

    24. ~Marek  2016-07-20 04:12:13  host: n30-01-05.opera-mini.net

    Jedna faktura za 3 usługi? Niemożliwe . . .

  • 1

    25. ~Coxxi  2016-07-20 10:35:40  host: 89-66-151-62.dynamic.chello.pl

    Niech może oni uruchomią najpierw Iplę, bo od tygodnia na połowie sprzętu Samsunga nie działa. Pewnie konbinują coś na olimpiadę w Rjo. Mam tu na myśli niespodzianke extra płatną.

  • 0

    26. ~Desperat  2016-07-23 21:40:56  host: plus-96-193.polkomtel.com.pl

    Jeśli chodzi o jakiekolwiek zwolnienia, nie spodziewałbym się ich, jako że główną bolączką obecnie jest dokładnie coś odwrotnego - brak chętnych do pracy. Szczególnie jest to odczuwalne na CP.

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-205-8-87.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.

Ankieta

Jak oceniasz nową ofertę Mix sieci Play?

Nowa oferta Mix sieci Play

 

Zobacz wynik | Opinie (6)

Archiwum Ankiet