Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Grupa Multimedia Polska ogłasza nową strategię

Grupa Multimedia Polska ogłasza nową strategię

orson_dzi 20 Kwietnia 2016 16:12

2 4

Grupa Multimedia Polska ogłosiła strategię rozwoju, której celem jest przekształcenie z operatora telekomunikacyjnego w ogólnopolskiego dostawcę zintegrowanych usług dla domu i firm. W ramach nowej strategii, spółka rozpoczyna sprzedaż gazu - to kolejny produkt po internecie LTE, telefonii komórkowej, ubezpieczeniach i energii elektrycznej, który umożliwi rozszerzanie sprzedaży poza własną sieć telekomunikacyjną.

Klient, który zmieni sprzedawcę gazu na Multimedia, zyskuje 10% oszczędności w stosunku do dotychczasowych opłat (porównano cenę gazu z oferty Gaz na start Multimedia Polska z ceną gazu taryfy PGNiG Obrót Detaliczny nr 4) oraz 3-letnią ochronę przed podwyżką cen. Będzie miał także możliwość obniżenia stawek w trakcie trwania umowy - w przypadku, gdy cena za gaz w taryfie Multimedia będzie niższa od jego obecnej ceny. Proces zmiany sprzedawcy następuje automatycznie - bez zmiany instalacji, licznika czy przerw w dostawie, a klient nadal otrzymuje jedną fakturę za prąd i gaz. Z oferty mogą skorzystać zarówno klienci indywidualni, małe i średnie firmy, jak i duże firmy.

Multimedia promuje również nową ofertę kompleksowego pakietu usług dla klientów w całej Polsce. Wybierając jedną z usług: telewizję cyfrową, internet, prąd lub gaz, klienci otrzymają nielimitowane rozmowy do sieci stacjonarnych i komórkowych oraz smsy za 1 zł miesięcznie przez rok. Możliwe jest również przeniesienie swojego dotychczasowego numeru telefonu do Multimedia.

Nowa strategia wymaga nowego języka i nowych narzędzi komunikacyjnych. Dlatego też 21 kwietnia wprowadzamy odświeżone logo oraz nowe hasło - Multimedia. Tym żyje Twój dom - które będą towarzyszyły naszym działaniom marketingowym kierowanym do klientów indywidualnych. Ze względu na 25-letnią tradycję i przywiązanie klientów biznesowych do dotychczasowej identyfikacji zdecydowaliśmy o zachowaniu używanego obecnie znaku w komunikacji B2B. Jednocześnie rozpoczynamy kampanię reklamową w Internecie i telewizji promującą naszą nową ofertę. Doskonale zdajemy sobie sprawę jak istotną rolę w procesie sprzedaży odgrywa e-commerce. Stworzyliśmy więc nową stronę internetową prezentującą w sposób kompleksowy i przejrzysty naszą ofertę oraz umożliwiającą prosty zakup oferowanych usług - mówi Michał Dolny, dyrektor departamentu marketingu Multimedia Polska.




21 kwietnia startuje kampania reklamowa promująca łączony pakiet usług. Jej głównymi bohaterami będą chomiki.

Zobacz: inne filmy z kategorii Reklamy


Źródło tekstu: Multimedia Polska     

Dodaj do:

Tagi: multimedia polska

w sumie: 13
  • 3

    1. ~  2016-04-20 16:35:29  host: 188.146.138.59.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    Ciekawe czy przedstawiciele handlowi współpracujący z Multimedia Polska Energia dalej podszywają się pod pracowników dystrybutorów (np. PGE, RWE, Tauron) i namawiają na zmianę sprzedawcy pod pozorem wymiany licznika/aktualizacji dotychczasowej umowy?

    Warto zerknąć:
    http://tlp.is/9op
    oraz:
    http://tlp.is/9oq
    http://tlp.is/9or

  • 0

    2. ~był taki  2016-04-20 16:42:01  host: user-94-254-176-128.play-internet.pl

    z 2 tygodnie temu był jeden taki u mnie z MP podszywający się pod pracownika Tauronu, ale trafił na mnie i musiał sobie odpuścić

  • 0

    3. ~fff  2016-04-20 16:55:47  host: ip-188-127-14-147.ennet.pl

    U mnie też był jakieś 3 tygodnie temu. Twierdził, że jest z energetyki.

  • 0

    4. ~me  2016-04-20 16:58:01  host: 115-65.echostar.pl

    To obłęd. Wszyscy chcą wszystko sprzedawać. Niech się każdy zajmie tym, na czym się znać. Pewnie chcą wykorzystywać bazę danych osobowych klientów do namawiania ich na inne rzeczy. Świat dochodzi do granic absurdu.

  • 0

    5. ~  2016-04-20 16:59:36  host: host-81-190-227-9.wroclaw.mm.pl

    Ja to mam chyba zbyt dobrą taryfę w tauronie, bo to co mi pokazują te kalkulatory plusa czy cenniki innych operatorów to moje oszczędności przy 3 letniej umowy to by było 4zł.
    netto:
    0,316 dzień
    0,164 noc
    i abonament 4zł miesięcznie.

  • 0

    6. ~  2016-04-20 17:01:49  host: host-37-190-153-4.dynamic.mm.pl

    A może niech najpierw wprowadzą kanały HD, które konkurencja ma już od dawna...??? Gaz, prąd a kiedy ścieki i opieka nad zwierzętami domowymi? ;)

  • 0

    7.  2016-04-20 17:07:48

    Czyli znowu zaczną spamować telefonami z "super ofertą" swoich uryniarskich usług. Jeśli ten ich prąd i gaz działa tak jak internet to podziękuję. A o ich podejściu (tyłem) do klienta to mógłbym książkę napisać.

  • 0

    8. ~  2016-04-20 19:04:06  host: 89-69-208-98.dynamic.chello.pl

    A skąd oni mają LTE? Od Plusa? Bo jeżeli od Play to żenada....

  • 0

    9. ~  2016-04-20 19:14:34  host: host-81-190-227-9.wroclaw.mm.pl

    oferte na internet od pleja, a na telefon od plusa.

  • 0

    10. ~NotteNick  2016-04-20 19:38:28  host: public-gprs351631.centertel.pl

    Ciekawe czy strategia odejscia od rynku stricte telco w stronę mydło-i-powidło sie sprawdzi na dłuższą metę. Czy moze za 10 lat znowu bedzie zwrot w startegii i porzucenie mydla i powidla i skonentrowaniu sie na bizesie core'owym.

  • 0

    11. ~  2016-04-20 19:52:44  host: 188.146.138.59.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    @5: Większość tzw. "sprzedawców z urzędu" ma taryfy energii elektrycznej dla domu zatwierdzane przez URE i w takim przypadku cena wynika z "uzasadnionych kosztów" i marża jest minimalna. Natomiast sprzedawcy alternatywni to firmy komercyjne, które chcą zarabiać i same ustalają ceny.

    P.S. Ceny, które podałeś (energia w dzień i w nocy) to są ceny w taryfie sprzedawcy, natomiast "abonament" to niektóre z opłat niezależnych od sprzedawcy, a występujących w taryfie dystrybutora - Tauron-dystrybucja (do tego dochodzą jeszcze opłaty zmienne dystrybucyjne, zależne od wybranej taryfy, natomiast nie zmieniają się po zmianie sprzedawcy).

  • 0

    12. ~  2016-04-24 10:34:20  host: 188.146.71.120.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    @5: Mój sprzedawca energii nie pobiera "abonamentu". Opłaty stałe mam tylko w dystrybucji (przesył, ale tych nie obniżysz).

  • 0

    13. ~EU07  2016-04-24 14:16:13  host: user-31-175-62-189.play-internet.pl

    Zawsze wyznawałem zasadę, że kupować bezpośrednio od sprzedawcy bez pośredników, którzy sobie jeszcze doliczają "zmienne dystrybucyjne"
    Rachunki często się zmieniają, sprzedawca twierdzi, że wysokość abonamentów nie ulega zmianie - a winnym jest pośrednik, który ma prawo wprowadzać sobie dodatkowe opłaty. Do tego dochodzi "przetwarzanie danych osobowych" i ich przekazywanie podmiotom trzecim - skrzynka pocztowa zaśmiecona, że ledwie się domyka.

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-163-173-253.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.