Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Google: Szyfrowanie jest, ale nie w każdym urządzeniu ustawione domyślnie

Google: Szyfrowanie jest, ale nie w każdym urządzeniu ustawione domyślnie

LuiN 3 Marca 2015 17:49

3 0

Jak się okazuje, rezygnacja z domyślnie uruchomionego szyfrowania w urządzeniach z Androidem 5.0 związana była z problemami z wydajnością. Można je włączyć jednak ręcznie.



We wrześniu ogłosiliśmy, że wszystkie nowe urządzenia z systemem Android w wersji Lollipop będą szyfrowane domyślnie. Ze względu na problemy z wydajnością na niektórych urządzeniach nie jesteśmy jeszcze w stanie zapewnić szyfrowania domyślnego w każdym nowym urządzeniu z wersją Lollipop. Nowe urządzenia Nexus są szyfrowane domyślnie, a użytkownicy systemu Android w wersji Jelly Bean i wyższej mają opcję szyfrowania danych na swoich urządzeniach, którą można włączyć - czytamy w komunikacie Google'a.




Aby włączyć szyfrowanie, należy wejść do ustawień telefonu, następnie do pozycji Bezpieczeństwo i tutaj szukać opcji Szyfrowanie.

Zobacz: Android 5.0 jednak nie szyfruje danych

Źródło tekstu: wł     

Dodaj do:

Tagi: android 5.0 | google

w sumie: 12
  • 4

    1. ~Tomecek  2015-03-03 18:25:31  host: 89-69-220-106.dynamic.chello.pl

    Mam tani telefon z Androidem 5.0.1 (LG F60) i nie chcę w nim szyfrowania. Gdybym miał wprowadzać za każdym razem PIN, gdy wybudzam telefon, to szlag my nie trafił...

  • -2

    2. ~nickt  2015-03-03 20:57:12  host: user-94-254-198-229.play-internet.pl

    Wspolczuje Ci rozumu a raczje jego braku

  • 3

    3. ~Tomecek  2015-03-03 20:59:02  host: 89-69-220-106.dynamic.chello.pl

    Zapomniałeś podać argumentów...

  • -4

    4. ~krak  2015-03-04 00:01:55  host: 87-205-193-46.adsl.inetia.pl

    Z patologia sie nie dyskutuje...

  • -3

    5. ~hlhl  2015-03-04 05:38:37  host: user-46-113-69-145.play-internet.pl

    @4 ale cham powinien się nauczyć kontrargumentowac.

  • -1

    6.  2015-03-04 08:29:15

    @1 PIN nie ma nic do szyfrowania Tomecku :)

  • 2

    7. ~Tomecek  2015-03-04 10:19:44  host: 89-69-220-106.dynamic.chello.pl

    Jak nie? Gdy próbuję zaszyfrować telefon, to wyraźnie jest napisane, że muszę ustalić nowy PIN/hasło do ekranu blokady i będę musiał je podawać za każdym razem, jak wybudzam ekran.

  • 0

    8.  2015-03-04 11:15:48

    @1 - zatem nie mógłbyś pracować w korpo z Exchangem... ;)

  • 0

    9. ~Tomecek  2015-03-04 11:24:29  host: 89-69-220-106.dynamic.chello.pl

    Gdyby mi za to płacili, to mógłbym :)
    Za używanie telefonu mi nie płacą. Telefon wybudzam kilkanaście/kilkadziesiąt razy dziennie. Mam wprowadzać PIN do ekranu blokady kilkadziesiąt razy dziennie?! Nie dziękuję.

  • 0

    10.  2015-03-04 12:52:46

    @9 nie wiem jak tam urządzenia Androidowe, ale skaner palca w iphone zamiast pinu sprawuje się znakomicie.

  • 0

    11. ~JustMe  2015-03-04 22:50:37  host: cpc22-wolv14-2-0-cust115.wolv.cable.virginm.net

    BlackBerry Passport, full szyfrowanie włączone , zero spowolnienia....
    Kolejny dowód ze to nr jeden....

  • 0

    12. ~  2015-03-05 10:32:05  host: user-164-126-214-168.play-internet.pl

    wydajność (albo raczej zuzycie baterii) w Androidach zaczyna być tragiczne - tego już nie da sie uzywać

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-205-176-107.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.

Ankieta

Czy korzystasz z mobilnego systemu płatności BLIK?

Blik: już ponad 2,5 mln zarejestrowanych aplikacji i 6 mln transakcji

 

Zobacz wynik | Opinie (5)

Archiwum Ankiet