Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Google planuje własną wersję Snapchat Discover

Google planuje własną wersję Snapchat Discover

Isand 5 Sierpnia 2017 23:09

2 0

stamp

Google nie poddaje się w swojej próbie zaistnienia na polu mediów społecznościowych. Mimo niewielkiej popularności Google+ oraz niepowodzeniu zakupu Snapchata, Google planuje własną wersje formatu "Story" (znanego np. z Instagrama czy Snapchata).




Nazwą dla funkcji będzie Stamp (co jest połączeniem st ze Story oraz amp będącego skrótowcem od technologii Accelerated Mobile Pages). Również użytkownicy będą mogli dzielić się zdjęciami czy krótkimi filmami. Google już rozmawia z takimi mediami jak CNN, Washington Post, Time oraz Vox Media na temat ich przyszłego używania nowego wynalazku Google'a.

Google prawdopodobnie zintegruje nową funkcję ze swoją wyszukiwarką. W ten sposób po wyszukaniu np. CNN, ujrzymy również ich Stampa.

Źródło tekstu: wall street journal, wł     

Dodaj do:

Tagi: google

w sumie: 3
  • 0

    1.  2017-08-06 10:48:44

    I tak nic nie przebije instastory, tam jest wszystko przejrzyste i takie jak powinno być.

  • 0

    2. ~123xt  2017-08-06 14:07:45  host: a25-06-11.opera-mini.net

    Podaj dokładną nazwę dla pobrania z Google Play

  • 0

    3.  2017-08-07 14:25:26

    @2 masz przecież w tytule, że google to dopiero planuje

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-198-133-40.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.