Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Google liderem w wyszukiwaniu mobilnym

Google liderem w wyszukiwaniu mobilnym

Q! 30 Lipca 2010 12:34

0 0

pingdommGoogle jest niekwestionowanym liderem jeśli chodzi o rynek wyszukiwarek w telefonach komórkowych. Jego udział w lipcu wyniósł sporo ponad 90%.

W lipcu udział Google w wyszukiwaniu treści za pomocą telefonów komórkowych wyniósł… 98,29% - informuje serwis Pingdom. Oznacza to, że rywale tak naprawdę nie istnieją.




Jednak dla przyzwoitości warto wspomnieć, że na drugim miejscu znalazła się wyszukiwarka Yahoo!, która objęła 0,81% rynku. Na trzecim miejscu uplasował się Bing z udziałem na poziomie 0,46%.

Co czeka mobilnego Google w przyszłości? Być może jeszcze większy udział w rynku. Wszystko dlatego, że rok temu odpowiadał on za 95,58% wszystkich mobilnych wyszukiwań.

Źródło tekstu: pingdom     

Dodaj do:
w sumie: 2
  • 0

    6. ~replay86  2010-07-30 14:40:35  host: 213-17-201-42.ip.netia.com.pl

    a co do przeglądarki to mysle, ze to jest pewne, ze google jest liderem, nie korzystam i raczej nie bede z innej

  • 0

    11.  2010-07-30 16:55:04

    zapewene w 2011 troche wzrosnie udzial mobilnego binga bo wchodzi windows7 phone, z tego co pamietam rowniez apple mial jakies plany zmiany domyslnego dostawcy searcha

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-221-73-186.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.