Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Google da bezdomnym bezpłatne numery

Google da bezdomnym bezpłatne numery

sirmark 29 Lutego 2008 21:18

0 0

Google chce zaoferować wszystkim bezdomnym w San Francisco dożywotni numer telefoniczny wraz z automatyczną sekretarką. Ma to im pomóc np. w znalezieniu pracy i utrzymaniu kontaktu z bliskimi. To przy okazji również reklama dla nowej usługi.

Wiadomości z automatycznej sekretarki będzie można odsłuchać z dowolnego aparatu telefonicznego. Pomysłodawcy widzą w tym szansę na pomoc bezdomnym w wyjściu z trudnej sytuacji życiowej Jeśli projekt sprawdzi się w praktyce, podobne przedsięwzięcia zainicjowane zostaną również w innych miastach USA.




Przedsięwzięcie jest też okazją dla Google do promocji dostępnej w USA usługi GrandCentral, na której oparte jest cała oferta. Firma telekomunikacyjna działająca pod tą nazwą została nabyta przez Google w zeszłym roku. Koncern oferuje w niej internautom prywatne numery telefonów wraz z automatyczną sekretarką. Użytkownik może użyć go m.in. jako bramki do przekierowań na docelowy numer (tym samym ukryć swój prywatny numer), a także filtrować przychodzące połączenia i nagrywać rozmowy.

Źródło tekstu: Dziennik Internautów     

Dodaj do:
w sumie: 20
  • 0

    1. ~Templariusz  2008-02-29 21:29:49  host: staticline23090.toya.net.pl

    Jak mogą wykorzystywać nieszczęście ludzi do reklamowania swoich usług! Gdzie podziało się człowieczeństwo!

  • 0

    2. ~TLC  2008-02-29 21:43:26  host: dynamic-87-105-131-124.ssp.dialog.net.pl

    "człowieczeństwo" ma kolor zielony, wczesniej zloty... Na tym swiecie liczy sie tylko kasa. sad but true...

  • 0

    3. ~  2008-02-29 21:45:44  host: dynamic-87-105-131-124.ssp.dialog.net.pl

    Ale z 2 strony. Jak komus umozliwi to rozpoczecie "normalnego" zycia to bedzie to zielony ale troche wyblakniety...

  • 0

    4. ~milik  2008-02-29 21:46:02  host: bku30.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Czyli maja nic nie dostac zeby było po "człowieczeńsku" ? Ciekawe czy zule beda z tego korzystac :P

  • 0

    5. ~rozsadku troche panowie  2008-02-29 21:54:54  host: dxp7.neoplus.adsl.tpnet.pl

    ...teraz nie ma takiej uslugi ale jesli bedzie to chyba dobrze co? zawsze to lepiej zeby byla niz zeby nie jej nie bylo... zawsze to lepiej miec mozliwosc...nikt nie zmusza przeciez do korzystania z niej...

  • 0

    6. ~TWDonald  2008-02-29 22:47:26  host: ip-89-174-126-216.multimo.gtsenergis.pl

    To ja chyba wyjeżdżam do SF i rejestruję się tam jako bezrobotny. Ktoś jedzie ze mną? :D

  • 0

    7. ~mr. $  2008-02-29 23:30:08  host: 80.238.94.3.ip.airbites.pl

    a fundujesz bilet TWDonald? ;) i załatwiasz wizę? ;)

  • 0

    8.  2008-02-29 23:32:11

    Jaja ! Do kontaktu z bliskimi..... :-) "No cześć Leon ! Nagrywam ci się na pocztę bo nie odbierałeś. Wszystkiego najlepszego z okazji świąt. Jak tam twój nowy materac dmuchany ? Wygodniejszy niż tektura falista po kartonach z WallMart-u ? Pozdrawiam i miłego żulowania !"

  • 0

    9. ~jeł_op  2008-02-29 23:57:13  host: acco239.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Człowieczenstwo? wiec olejmy tych ludzi całkowicie, bo ucierpi nasze czlowieczenstwo. Jak ktos chce sie reklamować pomagając innym to bardzo dobrze!

  • 0

    10.  2008-03-01 02:39:26

    jak czytam niektorych to az smiac sie chce. Ludzie to co nikt nie ma prawa zrobic czegos dla innych ze gazety to sobie nazwa ze to reklama itd to co z tego. Nikt nie ma prawa chciac pomoc innym. czy to az tak zle. Myslicie tylko o swoich dupach a to ze ktos nie ma niczego a ktos inny chce im pomoc to sie nie liczy. Zalosni jestescie i tyle. To jak by teraz Gates zaczal dawac za free plytki z windom to tez pewnie pojedziecie po nim ze chce pomoc biednym ale sami sie pierwsi zglosicie po taka plytke... zastanowcie sie czasem co piszecie.

  • 0

    11.  2008-03-01 02:40:09

    sorry za bledy. ale godz i alko robia swoje;)

  • 0

    12.  2008-03-01 12:07:30

    Świetny pomysł! Po co wydawać kasę tylko na reklamę skoro przy okazji można pomóc komuś nie zmniejszając skuteczności reklamy. Reklama jak najbardziej powinna ewoluować m.in. w tym kierunku.

  • 0

    13.  2008-03-01 13:09:18

    Google wróciło do Opery Mini! Wczoraj i przedwczoraj pokazały się nowe wersje - odpowiednio 3.1 i 4.0 ;-)

  • 0

    14. ~Uzi  2008-03-01 17:59:08  host: eke98.internetdsl.tpnet.pl

    a jak beda ladowac te komorki skoro nie maja domu a tym samym gniazdka z pradem?

  • 0

    15. ~Kwiartur  2008-03-01 18:27:27  host: gig122.internetdsl.tpnet.pl

    "Wiadomości z automatycznej sekretarki będzie można odsłuchać z dowolnego aparatu telefonicznego." mają na mysli chyba budki telefoniczne

  • 0

    16. ~Gal  2008-03-01 21:02:25  host: 83.238.148.201

    Infiltracja juz praktycznie wszystkiego. Rok 1984 tworzy sie na naszych oczach.

  • 0

    17. ~  2008-03-02 12:57:56  host: 7-mi2-4.acn.waw.pl

    @uzi - czytaj troche, nie bedzie komorek tylko beda mogli gdzies podac numer a potem odsluchac z dowolnego telefonu ja osobiscie uwazam ze super sprawa, reklama reklama, ale przeciez ci ludzie nic nie traca, a dostaja usluge za darmo i moze im to tylko pomoc

  • 0

    18. ~klimass  2008-03-02 12:58:07  host: 7-mi2-4.acn.waw.pl

    @uzi - czytaj troche, nie bedzie komorek tylko beda mogli gdzies podac numer a potem odsluchac z dowolnego telefonu ja osobiscie uwazam ze super sprawa, reklama reklama, ale przeciez ci ludzie nic nie traca, a dostaja usluge za darmo i moze im to tylko pomoc.

  • 0

    19. ~getITright  2008-03-03 12:31:36  host: host-81-190-68-147.gdynia.mm.pl

    widzę google nadal na fali :] zadziwia mnie pomysłowośc tej firmy... @templariusz - ośle, przy okazji tej reklamy kilka tysięcy ludzi skorzysta HALLOOOO !

  • 0

    20. ~pusia  2008-03-03 15:07:42  host: host-81-190-216-47.wroclaw.mm.pl

    Jestem za-cel i pomysł szczytny-pomorze to biednym ludziom-Darowanemu koniowi nie zagląda sie w zęby!-czy wypada go brać. Korzyść dla obu stron taki darmowy numer!!!-Brawo!:)

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-158-157-214.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.