Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Godlewski: jeszcze nie mamy dojrzałego rynku

Godlewski: jeszcze nie mamy dojrzałego rynku

WitekT 30 Marca 2010 17:51

0 0

Dobre, obowiązujące reguły rynkowe mamy dopiero od 3 lat. To jest za mało, żeby powiedzieć o dojrzałym rynku konkurencyjnym - powiedział Mirosław Godlewski, prezes Netii, w wywiadzie dla serwisu Wyborcza.biz.



UKE, pod prezesurą Pani Anny Streżyńskiej, stał się bardzo skuteczny w egzekwowaniu regulacji - powiedział Godlewski.




Jako dobry przykład rynku konkurencyjnego, prezes Netii podał Wielką Brytanię, gdzie narodowy operator sam podzielił się na część hurtową i detaliczną. Także Francję, gdzie narodowy operator zaakceptował wcześniej i zaczął wdrażać zapisy regulacji.

Godlewski dodał, że raczej nie przewiduje, aby ceny dostępu do Internetu spadały, ale klient za te same pieniądze będzie otrzymywał większą prędkość i lepszą jakość obsługi.

W 2010 roku Netia ma skupiać się na jakości obsługi klienta - poprzez rewitalizację i zmianę procesów obsługi klienta. W tym celu wdrożono m.in. program Klientomania, o którym szerzej pisaliśmy w tej wiadomości.

Źródło tekstu: Wyborcza.biz     

Dodaj do:
w sumie: 10
  • 1

    1. ~qwerty  2010-03-30 18:11:33  host: 62.233.218.2

    "nie przewiduje, aby ceny dostępu do Internetu raczej nie będą spadały" - poprawcie zdanie, błąd językowy się wkradł :)

  • 1

    2.  2010-03-30 18:23:43

    Poprawione, dzięki! :-)

  • 1

    3.  2010-03-30 19:50:17

    Jeśli chodzi o klientomanie to z całego serca zycze Netii powodzenia bo szkoda by wszystkie działania operatora - dobre ceny i oferta były niweczone przez nie najwyższych lotów BOK. Zgadzam się też z opinią, że zarówno operatorzy jak i klienci powinni zerkać na rynek tlekomunikacyjny w UK. Podział BT na częśc hurtową i detaliczną był dla niego zbawienny. Z kolei operatorzy moga czerpać wzorce i pomysły na "złapanie" klienta garściami! Cieszę się tylk z tego, że w przeciwieństwie do UK nie grozi nam przeniesienie rodzimych "call center" do Indii i Bangladeszu - operatoro w Angli odbiło sie to czkawka :-)

  • 1

    4. ~As  2010-03-30 21:19:01  host: 212-102-29-158.adsl.inetia.pl

    Ja uważam znowu, że netia ma jeden z lepszych boków o ile oczywiście dodzwonisz się do ludzi pracujących pod netią a nie jakieś zewnętrzne AC. Jednak netia od tego odchodzi, swoich zwalnia, podpisuje umowy zlecenia.... i dziwią się, że BOK się sypie

  • 1

    5.  2010-03-30 21:54:54

    Jesli to prawda to szukaja oszczednosci w zlym miejscu :-(

  • 0

    6.  2010-03-30 23:35:38

    Jeszcze nie mamy dojrzałego rynku bo Polska to dziki kraj.

  • -1

    7. ~n  2010-03-31 00:50:43  host: public-gprs5288.centertel.pl

    A z tą klientomanią nie jest tak, że konsultanci mają wypełniać jakieś dziwne quizy raz na dwa tyg na odwal się? Pisali coś takiego na blogu Netii. http://blog.netia.pl/netia/entry/anga%C5%BCujemy_nie_zanudzamy .W tp na jakieś quizy dla konsultantów już dawno temu wpadli i... jednak nie tędy droga, to głupota. Tak Netia obsługi nie poprawi... Grunt to przerzucenie odpowiedzialności za swoją własną pracę, inaczej pracownik będzie bardziej skłonny do prawienia farmazonów, aby tylko pozbyć się klienta, albo coś mu sprzedać i po nim może być nawet potop. As, jaki masz sposób aby dodzwonić się do ludzi "pracujących pod netią"? Pewnie wielu forumowiczów za podzielenie się tą wiedzą byliby bardzo wdzięczni.

  • -1

    8. ~ddd  2010-03-31 08:20:07  host: 212.160.172.70

    No ot ja wam powiem że w orange, play i tp jest ten sam syf który toczy jakość obsługi klienta. Zewnętrzne agencje przyjmujące na umowę zlecenie ludzi tylko po to żeby ich zwolnić po pół roku max i zatrudnić świeąych niewypalonych. Dzięki temu macie pewność że dodzwonicie się do osoby która albo dopiero się szkoli (i albo nic wam nie pomoże albo jescze dla świętego spokoju powie coś czego sama nie jest pewna), albo przy odorbinie szczęścia traficie na kogoś kto trochę dłużej w tym siedzi i udzieli wam konkretnych informacji. Jednak prawda jest taka że takich ludzi jest garstka, bo płace i warunki jakie oferują agencje pośredniczące są śmieszne i raczej nie motywują do pracy. Wiem bo znam temet z autopsji.

  • -1

    9. ~eee  2010-03-31 13:01:27  host: 193.19.165.20.osk.enformatic.pl

    Nie będzie dobrej obsługi klienta bo konsultanci zarabiają minimalna krajowa(o ile w ogóle dostana pełny etat). Tak jak pisał kolega ~ddd, dzwoniac na infolinie możesz trafić na świerzaka który nic nie wie albo na kogoś kto pracuje tam już kawałek czasu ale mu się nie chce.

  • 1

    10. ~  2010-04-01 04:24:37  host: v03-15.opera-mini.net

    Potwierdzam. Ma znajomego co był tak zatrudniony w TP. Płaca głodowa i mobbing. Już nie tam pracuje.

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-158-169-168.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.

Ankieta

Czy zmieniasz okresowo hasła?

Najpopularniejsze hasła w 2016 roku wg Keeper Security

 

Zobacz wynik | Opinie (0)

Archiwum Ankiet