Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości GN Mobile otwiera nowe Centrum Badawczo-Rozwojowe

GN Mobile otwiera nowe Centrum Badawczo-Rozwojowe

sirmark 9 Listopada 2005 15:00

0 0

GN Mobile, czołowy producent zestawów słuchawkowych dla użytkowników telefonów komórkowych, poinformował o utworzeniu nowego europejskiego centrum badawczo-rozwojowego, które będzie zlokalizowane w duńskim Aalborg.

Pracownicy nowego centrum to głównie inżynierowie z doświadczeniem i specjalizacją w projektowaniu urządzeń elektronicznych, mechanice i akustyce. Centrum w Aalborg będzie działało wspólnie z podobnymi ośrodkami w Kopenhadze i w chińskim Xiamen.




Powołanie nowego centrum badawczo-rozwojowego zostało podyktowane wzrostem udziału GN Mobile w rynku słuchawek bluetooth. Na przestrzeni ostatnich dwóch lat GN Mobile notował roczny wzrost o 100%, jeśli chodzi o dochód i ilość sprzedanych produktów. W roku finansowym 2005 prognozowany dochód GN Mobile wyniesie 2 miliardy koron duńskich. Jest to cztery racy więcej niż w roku 2003.

Konsekwencją inwestycji w rozwój technologii jest również powołanie do zarządu firmy Tomasza J. Goldmana na stanowisko Chief Technology Officer. Nowy CTO będzie odpowiedzialny za rozwój produktów i wprowadzanie innowacyjnych rozwiązań technologicznych.

Źródło tekstu: GN Mobile     

Dodaj do:
w sumie: 0


Nikt jeszcze nie wyraził swojej opinii.

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-224-197-86.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.