Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Głuche Telefony 2009

Głuche Telefony 2009

WitekT 25 Grudnia 2009 00:01

0 0
gluchy telefon 2008Ig-Noble, są Złote Maliny - a my piąty rok z rzędu "nagradzamy" największe wpadki i absurdy polskiej telekomunikacji wręczając Głuche Telefony. Chcecie zobaczyć, kogo wyróżniliśmy w tym roku, tradycyjnie w pierwszy dzień Świąt? W tym roku możecie także sami wybrać "zwycięzcę" i przyznać Głuchy Telefon 2009 Czytelników TELEPOLIS.PL!

Dalszą część artykułu można przeczytać w dziale Artykuły / Wydarzenia, bądź klikając tutaj.


Źródło tekstu: wł     

Dodaj do:
w sumie: 176
  • 0

    157.  2010-01-04 13:20:53

    Witek, a jesli 2-3 dni temu chcialem przez *111# uruchomic pakiet w play fresh uruchomic pakiet 100 minut i po takiej probie dostalem komunikat, ze usluga nie moze byc wlaczona, po kolejnej probie, dostalem taki sam komunikat, a po kilku godzinach zobaczylem (stan konta mozna teraz i przedtem sprawdzac) ze zostaly uruchomione 2 pakiety, i jesli inni teraz mieliby to samo (nie mam pojęcia czy mają), to czy to byłoby żywotną usługą? (bez tego pakietu pf nie istnieje)

  • 0

    158.  2010-01-04 13:26:18

    haju: takie czasowe awarie są częste u każdego operatora. Jeżeli w komentarzach będę widział, że trwa to ciągle, to do końca tygodnia tematem się zajmiemy. Do tego czasu dajemy chwilę na naprawę awarii - potem będziemy zadawać pytania. Taki scenariusz stosujemy wobec każdego operatora - przejrzyj sobie archiwum i zobacz, że tak robiliśmy zawsze.

  • 0

    159. ~:))  2010-01-04 15:44:02  host: 94.254.237.212

    wybaczcie drodzy forumowicze, ale postawa witka jest niezrozumiała i bezsensowna i nacechowana jakimś dziwacznym uprzedzeniem - kazda usługa, za którą się płaci jest żywotna dla konsumenta. Chyba że przyjmujemy standardy PRLu i jakiegoś Bangladeshu (moze tam mają nawet wyższe). Gdyby chciao ci się przeczytać jedną z moich argumentacji (oprócz tych innych osób, które pisały własnie o awariach i problemach z aktywacją usług), to zrozumiałbyś, że FAKTURY są istotne dla konsumenta - zwłaszca po wejściu w życie esądów oraz zmainie praktyk przez operatorów - choćby nagłe obarczanie bodaj przez Orange opłatami za spóźnienia. Często minuty/pakiety/pieniądze są uzaleznione od aktywacji następnego pakietu - inaczej przepadają - a skoro nie można tego zrobić (jak pisało wielu podkreślam), to oczywiście nie jest to istotne. Istotne są podsumowania dnia, rankingi telefonów, itp.... nie napisze co. Faktycznie usługi, jakość, mozliwość wykonywania połączeń jest przecież w Bulandii tylko dodatkiem do... sam napisz czego, bo niezbyt wiem co jest ważniejsze...

  • 0

    160. ~Gormar  2010-01-04 15:47:58  host: 217.96.62.235

    @157. haju, ja uruchamiałem pakiet 100 minut za pomocą Play Menu (*111#) w Niedziele rano bez problemów. Ale faktycznie w Sobotę też raz otrzymałem komunikat: "Usługa niedostępna" jak próbowałem na innej karcie aktywować bonus kodem *111*31*2#. Później już nie było takich kłopotów. Co do roamingu krajowego to ostatnio staram się nie korzystać, ale jak jestem w mieście to całkiem dobrze jest wybrać ręcznie sieć 2G lub 3G P4, aby samoistnie nie przełączało w trakcie rozmowy, gdyż jest to dość problematyczne dla tej technologii.

  • 0

    161.  2010-01-04 15:58:47

    159: niepotrzebnie się unosisz, bo najwyraźniej się nie zrozumieliśmy - ja wyraźnie piszę o Play24 (czyli elektronicznym boku). Kod to inna rzecz, bardziej upierdliwa i rzeczywiście raczej ważna. Ale jak widać, już usunięta. My nie piszemy o tego typu krótkich awariach, bo mają je wszyscy i wcale nierzadko - wystarczy poczytać komentarze. Co do tego, co jest ważne, to wybacz, nie czuj się obrażony, ale to nie Ty prowadzisz ten serwis, tylko my - i to my dobieramy materiał według naszego uznania, nosa i wyczucia. Nie wymagaj od nas pisania o wszystkim - piszemy o tym, co MY uznajemy za ważne. Jak widać, interesuje to całkiem sporą liczbę osób - grubo ponad milion.

  • 0

    162. ~:))  2010-01-04 16:11:53  host: 94.254.237.212

    faktycznie według ciebie najważniejsze są statystyki sms - nie to że ktoś NIE MA POJĘCIA ILE MUSI ZAPŁACIĆ FAKTURY... nie to przecież jest całkowicie nieważne. Oczywiście że to widać, że to NIE JA ale TY prowadzisz ten serwis - ocena jak zwykle pozostanie dla użytjkowników - tylko przez przypadek nie popadaj w samouwielbienie, własnie analogicznie na takiej zasadzie jak to robią operatorzy (akurat tu Play), czyli przecież my mamy firmę, więc możemy robić co chcemy - jak wam się nie podoba to... zjeżdżać do Ugandy... Bo taki właśnie mamy wybór. A od kiedy to można polegać na komentarzach w sprawie tego czy coś funkcjonuje, czy nie - chyba jak się ma mentalność z magla - dla twojej informacji - właśnie próbowałem i nic nie działa - więc na jakim komentarzu się teraz oprzesz, żeby uzasadnić swoją postwę?

  • 0

    163.  2010-01-04 16:15:48

    162: faktura przychodzi pocztą... Nigdzie nie popadam w samouwielbienie, bardzo daleko mi do tego. Nie rozumiem natomiast Twojego zirytowania. Poczytaj sobie komentarz pod statami SMS-owymi Play - na to się powołuję.

  • 0

    164. ~Gormar  2010-01-04 16:53:55  host: 217.96.62.235

    @162. Alo, panocku od faktury ;). Radzę się pośpieszyć i pobrać informacje z serwisu Play24, gdyż na razie jakoś działa. Nie będę chwalił dnia przed zachodem słońca, ale Witku porównanie pracy informatyka do sprzedawczyni ze sklepu warzywniczego uważam za nie stosowne ;). Tej ostatniej wystarczy, że jakość stoi na nogach i potrafi wciskać przyciski na kasie fiskalnej, ale do bardziej wymagającej intelektualnie pracy to nie wystarczy :).

  • 0

    165. ~Poll  2010-01-04 18:33:21  host: tr1-97.netfala.pl

    Ja miałem ostatnio problem , ważny dla mnie, z konfiguracją poczty w Orange . Problem udało sie rozwiazać po kilku dniach ale po konsultacjach z BOK-iem . 164-sprzedawczyni w warzywniaku ( o ile nie jest tylko pracownicą ) musi się wykazac o wiele wiekszym intelektem od info(debil)rmatyka bo to ona musi zadbać by strony przychody i rozchody były ok a wszyscy zarobili .

  • 0

    166. ~Arek  2010-01-04 19:06:32  host: 87-205-147-169.adsl.inetia.pl

    A dać nagrody za propagandę Play, tak to się lansują jacy to oni cacy a jak przychodzi co do czego to kiszka jest. Obsługa fatalna. Oferta wybrakowana brak przechodzenia minut. Niby wszystkie telefony mają, a gdzie Iphone ?:) do tego 8/10 z nich to telefony na życzenie których nigdy nie ma...

  • 0

    167. ~  2010-01-04 21:46:04  host: chello087207247180.chello.pl

    Dzisiaj boję się aktywować cokolwiek we freshu. Wczoraj po wpisywaniu kodu na aktywację pakietu 100min. pojawiała się informacja "usługa niedostępna" więc kod wpisywałem raz jeszcze myśląc, że błąd popełniłem przy wpisywaniu ale nic to nie pomoglo. Jakież dzisiaj było moje zdziwienie, że aktywowało mi 3pakiety na raz pomimo, ze usługa była niedostępna niby. Dobrze, że nie sa to duże koszty ale takie częste sytuacje skutecznie zniechęcają do Play.

  • 0

    168. ~  2010-01-04 21:55:10  host: chello087207247180.chello.pl

    c.d.167- ja rozumiem, ze awarie i wpadki zdarzają się każdemu ale ostatnie 2tygodnie w Play to istna tragedia chociaż wiem, ze nie w każdej lokalizacji np. u mnie na GSM Play jest dobrze a w sąsiedniej dzielnicy tragedia, zasięg falowal od zera do maxa czasem, rozmowy rwało i tnie nadal itp. Poradziłem ustawić ręcznie zasięg Plusa ale coś pozmieniali i co jakiś czas karta wymusza zasięg Play, nie wiem dlaczego ale tak do tej pory nie było.

  • 0

    169.  2010-01-04 23:13:19

    haju: i inni. Calkowicie nie rozumiem podejscia. Ktos do nas napisze, ze cos nie dziala, i my od razu mamy z tego robic newsa. Stworzenie newsa wymaga dosc bardzo obiektywnego podejscia. A my nie jestesmy wstanie wszystkiego sprawdzic. Dobry przyklad jest tutaj z playem. Sobota user pisze do nas ze w play nie dziala e-bok i kody aktywujace pakiet. e-bok wiem ze raz dziala raz nie, zalezy jak sie trafi, bo akurat intensywnie korzystalem w ostatnich dniach (znaczy probowalem). Kody? specjalnie aktywowalem niepotrzebny mi do niczego pakiet. Cos co nie mialo dzialac (bo ponoc BOK potwierdzil userowi, ze nie dziala), mi zadzialalo od reki. Do tego rzecznik do ktorego poslalem SMS-a odpowiada, ze wszystko dziala (powiedzmy, ze jeszcze nie wytrzezwial po sylwestrze). Inny przyklad - Era. Ktos pisze, ze jest problem z jedna z uslug w biznesie.. wielka ponoc afera.. Okazuje sie ze jest problem billingowy i wg zapewnien jednostkowy. Fakt po 2 m-c dowiaduje sie z potwierdzonego zrodla, ze dotyczylo to 500 kontraktow.. 500 na 13 mln ! zdarza sie, ale to o tym mamy pisac i marnowac czas na wyjasnianie?

  • 0

    170.  2010-01-05 11:03:33

    Kiedy news o awarii Self Care (Play24) i krótkich kodów (niemożność włączenia Darmowego Numeru) w Play Fresh? Trwa to od paru dni a na telepolis.pl ciiicho sza...

  • 0

    171.  2010-01-05 11:04:47

    Witek, czy niemożność aktywowania szeroko reklamowanej promocji w Play (Darmowy Numer) to nie jest powód, żeby o tym napisać?

  • 0

    172. ~  2010-01-05 11:28:10  host: ip-89.171.231.35.dsl.crowley.pl

    #171: jest założony oddzielny "temat" na temat awarii i tam możemy wymieniać się informacjami na temat awarii i ewentualnie pisac o czasie ich trwania. Został także stworzony oddzielny dział na forum. Na marginesie, bardzo dobry pomysł.

  • 0

    173. ~  2010-01-05 17:42:47  host: v11-06.opera-mini.net

    pakiety internetowe w TAK-TAKU, to zgroza. Dlatego uciekam.

  • 0

    174.  2010-01-05 19:14:12

    Pewnie na razie nowa oferta nie jest jeszcze gotowa, ale pewnie niebawem coś się pojawi. Jak dla mnie TT ma wiele innych mocnych punktów, np. podwójne doładowania czyli najniższe koszty połączeń na rynku.

  • 0

    175. ~kondziu  2010-01-06 12:28:51  host: apn-77-113-81-241.dynamic.gprs.plus.pl

    Niewatpliwie ze wszystkich operatorów to własnie w Playu zdarza się najwięcej wpadek, które tak bardzo irytują klientów. Tak to jest jak się daje obietnice bez pokrycia. Kłamstwa w reklamach mają którkie nóżki, i to widać w opiniach kilentów, nawet na tak przychylnym Playowi portalu jak Telepolis

  • 0

    176. ~brak cenzury  2010-01-06 18:41:33  host: gaja.tpnet.pl

    @175. Akurat w tym portalu nie moderuje się wiadomości i każdy może wypisywać podobne do twoich bzdury. A że są osoby, które z tego czerpią przyjemność to co zrobić.

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-162-96-196.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.

Ankieta

Najlepszy odporny na zachlapanie smartfon do 1200 zł to:

10 najlepszych smartfonów z odpornością na zachlapanie do 1200 zł (lipiec 2017)

 

Zobacz wynik | Opinie (2)

Archiwum Ankiet