Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Głuche Telefony 2007

Głuche Telefony 2007

WitekT 25 Grudnia 2007 00:10

0 0
gluchy telefon 2006 1 mIg-Noble, są Złote Maliny - a my trzeci rok z rzędu "nagradzamy" największe wpadki i absurdy polskiej telekomunikacji wręczając Głuche Telefony. Chcecie zobaczyć kogo wyróżniliśmy w tym roku, tradycyjnie w pierwszy dzień Świąt? W tym roku możecie także sami wybrać "zwycięzcę" i przyznać Głuchy Telefon 2007 Czytelników TELEPOLIS.PL!

Dalszą część artykułu można przeczytać w dziale Artykuły / Wydarzenia, bądź klikając tutaj.


Źródło tekstu: wł     

Dodaj do:
w sumie: 46
  • 0

    27. ~bzik  2007-12-29 09:55:52  host: cwc78.internetdsl.tpnet.pl

    SKANDAL w Erze,miesiac temu przenisłem do Ery dwa numery z Orange i mnie pokarało. Era odcięła mnie od sieci Play,(połączeń przychodzących do ery,ja dzwonić mogę) od pierwszego dnia umowy. Nikt nie może sie do mnie dodzwonić z Play(komunikatat"nie ma takiego numeru") WSZELKIE rekamacje w BOA Era skończyły sie odfajkowaniem reklamacji, stwierdzeniem,ze w erze jest ok. to wina Play. A co mnie to abonenta obchodzi, to oni maja podpisane umowy z Play o współpracy, a nie ja. Obsługa klienta w BOA ery to DNO. Trzy reklamacje olali, Napisałem skargę na piśmie, i dalej czekam 30 dni. Co radzicie dalej robić? Era, jej konsultanci, leniwi, bez żadnych kompetencji, wmawiają mi,ze to moja wina i powinienem sam załatwiać to z Play.Jeden konsultant, znam nazwisko, powiedział mi,ze era zapewnia mi tylko połączenia wychodzące! Oni tego nie zrobią.Powiadomię jeszcze UKE, już rozmawiałem z szefem miejscowego biura, powiedzieli,ze pomogą jak era tego nie załatwi.

  • 0

    28. ~herbi  2007-12-29 10:34:47  host: 74.kaemnet.pl

    play chyba ma cos pomylone, od podpisania umowy czekam już 3 dni żeby mnie włączyli do sieci i nici, pomimo zapewnien konsultantów że wszystko jest w porządku i lada moment będe mógł korzystać z telefonu, tak już mi ściemniają prawie 4 dni i nic! Może mi coś doradzicie!?!?

  • 0

    29. ~  2007-12-29 11:08:20  host: hee146.internetdsl.tpnet.pl

    do herbi - Era ma 5 dni roboczych na właczenie do sieci. Czytałam kiedyś regulamin, to wiem. ;]

  • 0

    30. ~herbi  2007-12-29 11:31:34  host: 74.kaemnet.pl

    a ten zachwalany Play 10 dni wg regulaminu, tylko, że nikt nie przedstawił mi go. Więc lepiej się zastanówcie przed podpisaniem umowy, a nie wierzcie sprzedającemu, w moim przypadku twierdził, że to będzie kilka, może kilkanaście minut.

  • 0

    31. ~mirekb  2007-12-29 12:31:19  host: apn-77-115-167-182.gprs.plus.pl

    herbi-zawsze mogles poprosic o wydruk przed podpisaniem,2 sprawa mogles na www bez problemu sciagnac i dosc szybko to wylapac przed podpisaniem umowy,10dni roboczych czyli 2tygodnie na maxa to jednak dlugo.moze nastapia zmiany w PT typu:klarowne warunki wplaty kaucji,przenoszenie nr w 1dzien,aktywacja karty sim do3dni roboczych,elektroniczny billing polaczen i smsow RÓWNIEZ przychodzących..zobaczymy co z tego wyjdzie w 2008

  • 0

    32. ~AdamO  2007-12-29 12:37:40  host: chello089078118195.chello.pl

    mimo ze posiadam 2 nr Play przyznaje gluchy telefon wlasnie tej sieci za brak mozliwosci odbierania MMS w ofercie przedplaconej podczas gdy jesl mozliwosc odbierania polaczen (okres na polaczenia przychodzace) tlumaczenia conajmniej dziwne nawet dla UKE

  • 0

    33. ~  2007-12-29 13:37:57  host: p01-16.opera-mini.net

    ja kiedyś poszedłem do ery w busku zdroju,żeby skonfigurowali mi usługi ze strony era.pl. co oni na to? dali mi numer do bok-u (jakbym go nie miał!) i kazali zadzwonić w sprawie konfiguracji,bo oni nie mogą mi ustawić przez neta. co ja na to? wyszedłem z salonu ery,złamałem karte sim i poszedłem do plusa.a tam? po prostu niebo! miła obsługa,KOMPETENTNI pracownicy- niebo na ziemi! polecam salon plusa w busku zdroju!

  • 0

    34. ~abc  2007-12-29 15:00:39  host: enh59.neoplus.adsl.tpnet.pl

    A propos polkomtela czy wiadomo coś o szmacianej easygadce w sim+ przedłużą to cudactwo czy nie?

  • 0

    35. ~sintesi  2007-12-29 15:10:51  host: aegm93.neoplus.adsl.tpnet.pl

    co do obsługi i standardów, to jako były pracownik POS nie będę się wypowiadał (chociaż co do modeli fonów, ich funkcji i znajomości oferty nikt nigdy nie mógł mi nic zarzucić) :) na szczęście zmieniłem robotę i już nie muszę się użerać z audytorami, kartą analizy potrzeb, wizytówkami itd. itp. Natomiast jako klient niestety mogę mieć BARDZO duże zastrzeżenia (moze przyzwyczaiłem sięjuż do standardów Polkomtela) do obsługi w punktach PLAY - zwłaszcza w miejszych (czytaj ok. 50 tys. mieszkańców) miastach. Na około 12-15 wizyt w RÓŻNYCH punktach PLAY nikt nigdy i nigdzie nie odniósł się do mnie jako potencjalnego klienta... po prostu siedzieli dalej i gapili się w monitorki nie reagując nawet na zaczepki typu: "Co posiada dany telefon?" na szczęście z BOK itp instytucjami nie muszę się kontaktować, chociaż tam często niekompetencja konsultantów potrafi sięgnąć zenitu....

  • 0

    36.  2007-12-29 15:12:41

    abc: zgodnie z ustawą o zapobieganiu nieuczciwej konkurencji, która weszła w życie w połowie grudnia, NIE MOGĄ tego zrobić bez zmiany warunków promocji.

  • 0

    37.  2007-12-29 17:11:29

    32 AdamO niezbyt rozumiem - ja mam na kartę i odbieram/wysyłam MMS - może nie ustawiłeś telefonu

  • 0

    38.  2007-12-29 17:14:10

    acha - jeszcze dodałbym premię za informacje 'szybki internet bez ograniczeń' (wszystkie sieci) i małym druczkiem na dole ... ale po 500kb (lub 1MB lub 5MB) przesył zostanie spowolniony... swoją drogą ciekawe do ilu, bo tym już się nie chwalą

  • 0

    39. ~n  2007-12-29 22:07:15  host: emv145.neoplus.adsl.tpnet.pl

    > 36. Czyli będzie kontynuacja promo w stylu plusa "do końca świata" i o jeden dzień dłużej ;) Ciekawy jestem co z tym zrobią. Jak potrafią w + odwołać koniec świata to tym bardziej z tym nie powinno być problemów ;)

  • 0

    40. ~ukenamuniu  2007-12-29 23:33:08  host: nat-go2-1.aster.pl

    bzik: wpisujesz to samo w kilku miejscach- i w http://telepolis.pl/news.php?id=10143 pod nr 42. Człowiek (#48) się męczy by odpowiedzieć a Ty luknąłeś chociaż?

  • 0

    41. ~AS  2007-12-30 18:01:19  host: user-89-108-229-93.mobile.playmobile.pl

    30. herbi. Widzę, że masz internet więc nic nie stoi na przeszkodzie żebyś się zapoznał z regulaminem przed podpisaniem umowy a nie po. Mnie nikt nigdy żadnego regulaminu w żadnej sieci nie dawał ani go nie czytał na głos. Sam masz obowiązek się zapoznać co stwierdzasz własnoręcznym podpisem pod umową. Więc do kogo pretensje??

  • 0

    42. ~P  2007-12-30 19:34:06  host: aegd70.neoplus.adsl.tpnet.pl

    A mi od kilku dni robią PWA w Plusie bez skutku. Chłopak z punktu dzwoni do mnie, że zalogował się do systemu, ja podchodzę do punktu a on po próbie logowanie przeprasza mnie za brak możliwości zalogowania do systemu. I tak od kilku dni

  • 0

    43.  2007-12-31 10:45:21

    Proszę sobie wyobrazić, że poszedłem do salonu PLUSA w Jastrzębie Zdrój w pasażu 24H i chciałem podpisać umowę, wszystkie dokumenty przedstawiłem, (dowód osobisty, prawo jazdy, zaświadczenie o zatrudnieniu), już Pan nawet zaczął je kserować, ale do finalizacji umowy nie doszło, bo nie posiadam telefonu na abonament, w którymś momencie wypisywania umowy poproszono mnie o tel. kontaktowy, podałem swój komórkowy ( Prepaid), zaczyna się na 601, więc początkowo Pan nieprotestował, bo myślał, że to abonamentowy, ale zapytał w końcu, Ja na to, że to na kartę, wtedy poprosił o inny numer, mówił nawet może być kogoś znajomego, z rodziny, byle abonamentowy, na to Ja, że nie mam upoważnienia nikogo Mi znajomego do podawania numeru gdziekolwiek, że musi mu wystarczyć mój numer prywatny jako kontaktowy, nie zgodził się, i tym sposobem nie podpisałem umowy. To przecież jest GRANDA, co o tym są?.dzicie

  • 0

    44. ~archidamis  2007-12-31 18:22:19  host: apn-77-113-8-138.gprs.plus.pl

    marek>>> jako kontaktowy może być też telefon stacjonarny. A na "Pana z Plusa" się nie obrażaj bo to nie jego wina tylko ograniczeń systemu i zachcianek (zaleceń) Działu Aktywacji. Nie dociera do nich że ludzie nie mają już stacjonarnych i nie każdy musi posiadać abonament w Plusie. Nie wspomnę już o telefonie kontaktowym potwierdzającym zatrudnienie gdy np. pracodawca ma nr w orange i nie posiada stacjonarki ... to dopiero jest zabawa żeby aktywacja przeszła. pzdr.

  • 0

    45.  2007-12-31 19:13:26

    I o to chodzi nie posiadam stacjonarnego telefonu, mam w domu cztery telefony, ale wszystkie to simplusu, a do tych bar... nie dociera że jest tak jak jest.

  • 0

    46. ~bzik  2008-01-02 08:58:05  host: fhs62.internetdsl.tpnet.pl.200.13.83.in-addr.arpa

    do ukenamuniu, faktycznie rzucieme tow wa miejsca, ale czytam odpowiedzi, zapisuje strony i mam je zawsze pod kliknieciem myszki,jestem Ci wdzięczny za pomoc, życzliwość i poświęcony czas na odp. Tej odrobiny życzliwości zabrakło mi właśnie Erze, bo problemy techniczne zdarzają się zawsze, gorzej jak ktoś nie chce ich rozwiązywać, to mnie niemile zaskoczyło w Erze. pozdrawiam

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-23-20-147-6.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.