Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Getin Bank i Noble Bank w usłudze MyWallet

Getin Bank i Noble Bank w usłudze MyWallet

LuiN 25 Stycznia 2013 13:26

3 1

Klienci Getin Banku i Noble Banku mogą już korzystać z bezstykowych płatności telefonem w usłudze MyWallet oferowanej przez T-Mobile.

Klienci Getin Banku mogą wykonywać płatności w usłudze MyWallet wykorzystując kartę debetową. Dla osób, które zdecydują się na takie rozwiązanie przygotowana została oferta 15% cashback przez 6 miesięcy, w ramach której mogą otrzymać łącznie do 240 złotych w ciągu pół roku.

Nowi klienci otwierając konto Getin UP otrzymają 50 zł za dokonanie pierwszej transakcji kartą NFC i kolejne 100 złotych po 3 miesiącach aktywnego korzystania z karty (przy transakcjach bezgotówkowych za co najmniej 300 zł/miesiąc). W sumie można otrzymać nawet 390 zł.

W Noble Bank w usłudze MyWallet można korzystać zarówno z karty debetowej jak i kredytowej. Wszyscy klienci otrzymają indywidualną ofertę po kontakcie z doradcą banku.




Dzięki usłudze MyWallet klienci mogą zmienić swój telefon w portfel i wykorzystywać go w wielu codziennych czynności. MyWallet w telefonie pozwala na szybkie i bezpieczne dokonywanie zakupów kartami kredytowymi i debetowymi. Wkrótce w telefonie będzie można również zbierać punkty w programach partnerskich i lojalnościowych, przechowywać bilety komunikacyjne, na wydarzenia sportowe czy kulturalne, oraz korzystać z innych funkcji, które zostaną udostępnione dzięki współpracy T-Mobile z partnerami z różnych branż.

Dotychczas z usługi MyWallet korzystać mogli klienci Reiffeisen Polbank i mBank. Liczba klientów T-Mobile, którzy aktywowali usługę na początku stycznia przekroczyła 5,5 tys. osób.

Źródło tekstu: T-Mobile     

Dodaj do:

Tagi: mywallet | t-mobile

w sumie: 16
  • 0

    1. ~Moss  2013-01-25 13:42:32  host: 77-255-53-229.adsl.inetia.pl

    Pomału zapewne się rozkręci, największym ograniczeniem są tutaj telefony, im tańsze dostępne modele będą posiadać NFC to tym więcej osób będzie miało możliwość skorzystania z tej usługi...

  • 0

    2. ~  2013-01-25 13:47:18  host: 87-205-160-245.adsl.inetia.pl

    żeby wprowadzili bilet na komunkacje miejską we wszystkich stolicach województwa fajnie by było albo punkty pay back

  • 0

    3. ~  2013-01-25 14:00:56  host: gaja.tpnet.pl

    Na szzęście nie mam telefonu w T-Mobile. Nie lubię nachalnego spamu esemesowego operatora, a interwencje w BOK skutują, ale na krótko - czyli nie skutkują.

  • 0

    4. ~wewewe  2013-01-25 14:01:39  host: 87-205-176-26.adsl.inetia.pl

    @1 najewieksze ograniczenie to konieczność posiadania abonamentu, co jest ciut-ciut poronione...

  • 0

    5. ~omena  2013-01-25 14:27:52  host: ip-151-248-36-114.free.aero2.net.pl

    @3 bo napisz do UKE, niech Ci wyłączą "marketing, informacje, "kontakt grzecznościowy" i inne odmiany słowa SPAM :) podziałało :) Dobre jest też podanie, w ponownym mailu, nazwisko super kompetentnego konsultanta który niby wyłączył, a nadal SMS przychodzą...

  • 0

    6. ~  2013-01-25 20:42:11  host: v15-06.opera-mini.net

    Po co to zawracanie d..? Wystarszy odpinany pay-pas przy kluczach. Bez żadnych komplikacji i abonamentow. I to wyciąganie telefonu i przykladanie do czytnika, szczególnie prawie 5 cali gsIII - lol na maxa :D N700 to jeszcze, 3,2 cala, ale i tak obciach wg mnie ;) Lemingi! Nie dajcie się manipulować! Plizzz ;)) Pozdrawiam trzeźwo myslących. Joł!

  • 0

    7. ~...  2013-01-25 22:58:37  host: terminal-1-215.retsat1.com.pl

    Spamu z firm zewnetrznych nie wylacza BOK...typowi "Klienci" sie wypowiedzieli...kumpel pracujacy w T mowil kidys ze sa ludzie zapisujacy dane kazdego konsultanta a dzwonia najczesciej do BOK...chyba to Ty ooomena ;)

  • 0

    8. ~omena  2013-01-25 23:50:43  host: ip-37-209-135-32.free.aero2.net.pl

    @7 rylli? zewnętrzne firmy przesyłają spam oferty T? jeszcze umiem znaleźć sobie firmę po numerze premium. ale to już historia... w T nie ma 0.016gr/min. więc mnie tam dawno nie ma :)

  • 0

    9. ~  2013-01-26 03:21:28  host: v59-09.opera-mini.net

    Na temat, panie i panowie, na temat.. ;) Płacąc fonem np. w deszczowy dzień przez okienko w Macku, wolałam żeby mi deszcz padał na brelok niz na ekran, ponieważ ten pierwszy jest odporny na wodę, drugi rzadziej. Szczególnie, że teraz nie robią zadaszenia nad podjazdem. To oczywiście jeden z wielu przykładów i nie jestem fanem tych bud :) Nie dajcie sobie wmówić, że MW jest taki innowacjny i potrzebny, bo PP go miażdzy :) NFC jest świetne do szybkiego parowania urządzeń itp, ale do płatności według mnie nie. Pozdr.

  • 0

    10. ~  2013-01-26 03:25:13  host: v59-09.opera-mini.net

    wpis 6 i 9 ten sam autor, czyli ja, "Jarząbek" ;) Pozdr. SG

  • 0

    11. ~SACZI  2013-01-26 11:43:04  host: bgd80.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Na samo słowo Gettin ciarki po plecach mi przechodzą ... PS Mam abo w T i KK w Pb. Po chwili namysłu i przede wszystkim po zapoznaniu się z Tabelą Opłat i Prowizji mówię stanowcze NIE tego typu rozwiązaniom.

  • 0

    12. ~  2013-01-26 17:51:59  host: v39-14.opera-mini.net

    dają keszbeki a potem urząd skarbowy chce żeby rozliczać to jako zysk z picie. a sama,usługa MójWalet karciany raczej bardziej ma za zadanie zatrzymać klientów w sieci jak inna sieć zrobi lepszą ofertę, dlatego mam zdanie,że to banki powinny takie usługi oferować,a nie sieć albo każda sieć,żeby nie było,że ludzie zostają dla Waleta karcianego choć sieć np. zrobi ofertę 30 mim za 49,90 zł.

  • 0

    13. ~  2013-01-27 22:03:38  host: 89-70-44-234.dynamic.chello.pl

    fajna opcja, i dość wygodna, pytanie tylko ile osób będzie faktycznie z niej korzystać. w każdym razie miło że getin się rozwija.

  • 0

    14.  2013-01-30 10:59:15

    dzisiaj dostałem mailing od Sprytnego Billa http://www.telix.pl/modules.php?op=modload&name=XForum&f ile=viewthread&tid=43259

  • 0

    15. ~olenka  2013-01-30 19:42:15  host: ppp152210.ostnet.pl

    @4 podpisuję się pod tym - ja chcę mieć w Heyah możliwość płacenia telefonem! Nikt mnie nie przekona do abonamentu.

  • 0

    16. ~niezadowolony25  2014-01-28 21:52:56  host: 178-37-46-84.adsl.inetia.pl

    TRAGEDIA! brak wiedzy merytorycznej oraz wsparcia technicznego ze strony T mobile jak i Getin Banku. Konsultanci po obu stronach zapewniają, że skonatkatują się osobiście w celu rozwiązania problemu i jak zwykle ani nie oddzwaniają ani nie rozwiązują problemu. W tygodniu wybiorę się zamknąć rachunek w Getin Banku. Dla zasady... Mam nadzieję, że jak najmniej klientów skorzysta z usługi my wallet oraz Getinu za takie beszczelne lekceważenie klienta ! Dla T mobile równiez ogromny minus ;/

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-80-137-168.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.