Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Gera-Pikulska w zarządzie PTC

Gera-Pikulska w zarządzie PTC

WitekT 24 Lutego 2011 12:32

0 0
16. lutego w skład zarządu PTC weszła Magdalena Gera-Pikulska. Będzie odpowiedzialna za administrację.

Gera-Pikulska w PTC pracuje od lipca 2007 roku. Wcześniej, od 2000 roku, odpowiadała za zarządzanie personelem w Centertelu. W 2000 roku była laureatką konkursu Dyrektor Personalny Roku.


Źródło tekstu: wł     

Dodaj do:
w sumie: 5
  • 1

    1. ~student  2011-02-24 14:08:40  host: pc.2191494.ip.amg.net.pl

    Slyszalem ze ta kobieta to kawal s***i :(

  • -1

    2. ~  2011-02-24 15:08:06  host: public11016.cdma.centertel.pl

    1@ no przecież została dyrektorem roku :)

  • 1

    3. ~mirekb  2011-02-24 15:11:26  host: apn-77-113-70-160.dynamic.gprs.plus.pl

    to znaczy ze bedą czystki kadrowe w ptc-juz tam dt powoli ustala jak to zrobic.@1 jak ktos ma osiagnąc załozone odgórnie cele musi sie wykazywac ;-)

  • 1

    4.  2011-02-24 17:55:39

    No dyrektora/kierownika nikt nie ma lubić tylko on ma dobrze zarządzać reszta się w sumie nie liczy. Teraz z infa wynika że jest w radzie nadzorczej, skoro przedtem była w Orange tzn ma doświadczenie i niezła wiedzę nie tylko na temat telefonii ale także o konkurencji;)

  • 0

    5. ~has  2011-02-25 22:33:03  host: host-89-231-119-224.warszawa.mm.pl

    oj benek_69w jakiej Radzie?

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-159-124-79.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.