Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Gdzie HTC szuka inspiracji

Gdzie HTC szuka inspiracji

LuiN 9 Lutego 2011 09:41

0 0
Do sieci trafił pomysłowo zrealizowany spot promujący markę HTC. Co ciekawe, w piątej sekundzie filmu pojawia się niezaprezentowany do tej pory smartfon tajwańskiego koncernu.

Podczas nadchodzących wielkimi krokami targów Mobile World Congress 2011, HTC zaprezentować ma nowe portfolio smartfonów i swój pierwszy tablet pracujący pod kontrolą systemu Android - HTC Flyer, o czym szerzej pisaliśmy w tej wiadomości.

Na dobry początek dostajemy film podkreślający innowacyjność koncernu czerpaną z dnia codziennego.






Źródło tekstu: HTC, wł     

Dodaj do:
w sumie: 6
  • -1

    1.  2011-02-09 10:59:35

    Ma to być ponoć nastepca Wildfire, niestety kolejny model bez fizycznych klawiszy funkcyjnych. Na szczescie są też inni producenci.

  • 0

    2. ~fobos  2011-02-09 11:01:43  host: user-46-112-148-54.play-internet.pl

    Uwielbiam pojęcie "dzień codzienny"...

  • 0

    3. ~  2011-02-09 11:14:40  host: ibp66.internetdsl.tpnet.pl

    Np. dzień niecodzienny. Dzień bez smoleńska :)

  • 0

    4. ~  2011-02-09 11:44:47  host: 83.143.141.28

    @3 albo dzień bez holocaustu...

  • 0

    5.  2011-02-09 11:51:48

    Fajny kolorowy spot aczkolwiek nic nowego tym bardziej innowacyjnego nie przedstawia... I chyba nic procz tej podporki nie jest ich autorstwa :)

  • 0

    6.  2011-02-09 11:52:34

    Fajny kolorowy spot aczkolwiek nic nowego tym bardziej innowacyjnego nie przedstawia... I chyba nic procz tej podporki nie jest ich autorstwa :) a i jeszcze wycieraczki w HTC Sense ;)

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-211-200-222.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.